برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش «موسیقی ما» از مراسم بزرگداشت چهلمین روز فوت «مرتضی پاشایی» در بهشت زهرا(س)؛
این بار مردم برای پاشایی خواندند
موسیقی ما - مراسم یادبود چهلمین روز فوت «مرتضی پاشایی» عصر امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (ع)، با حضور پرتعداد دوستداران این خواننده و اهالی موسیقی برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در این آئین بزرگداشت که از ساعات ابتدایی صبح امروز بسیاری از مردم هنردوست را به قطعه هنرمندان کشانده بود، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری برنامه سعی داشتند که در نهایت احترام بتوانند نظم را در حین برگزاری برنامه رعایت نمایند اما شدت ازدحام به قدری بود که برخی بخش های برنامه از لیست خارج شوند.

«منصور پاشایی» عموی مرتضی پاشایی در ابتدای مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در محل و همه مردم ایران بابت همدردی در همه این روزها با خانواده مرتضی پاشایی، گفت: « مردم ما در این مدت برای مرتضی سنگ تمام گذاشتند. این را با تمام وجود می گویم. باور کنید مردم ما عاشق هستند، برخورد اینگونه مردم با مرتضی واقعاً ستودنی است. مردم ما باید قدر خودشان را بدانند که حقیقتاً بی‌نظیراند. من برای تشکر از شما که در این مراسم حاضر شدید و طی این مدت با ما همراه بودید چیزی ندارم جز اینکه بگویم حاضریم جان خود را نیز برای شما فدا کنیم. همه از من می پرسند چرا و چه شد که مرتضی این‌گونه بین مردم عزیز شد؟ دلیلش این است که او چند ویژگی داشت؛ در وهله‌ی نخست، او یک هنرمند مردمی بود و همیشه برای مردم و نه برای چیزی دیگر می‌خواند البته بیشتر هنرمندان همین‌طور هستند. مرتضی بسیار متواضع بود و به هیچ‌وجه خودش را جدا از مردم نمی‌دانست. مرتضی نغمه‌هایش الهی بود. او می‌گفت، من نغمه درون انسان‌ها را کشف می‌کنم. اگر هم مرتضی عاشقانه می‌خواند، منشأ آن عشق الهی بود.»

عموی این خانواده که در حضور پدر، مادر، برادر و دیگر اعضای خانواده این خواننده سخن می گفت در انتهای صحبت هایش نیز از همراهی دوستداران این خواننده با خانواده آن مردحوم در این چهل روز تشکری ویژه انجام داد.

در ادامه شاعره قدیمی و روشندل کشور «مریم حیدرزاده» شعری را که برای پاشایی سروده بود را در حضور همه خواند و به وی تقدیم کرد و در ادامه گفت: «مرتضی پاشایی همیشه از اعماق وجود خود می‌خواند. حال با اینکه پاییز امسال تلخ و بسیار غم انگیز برای ما سپری شد اما می دانیم که او همیشه هست و صدایش زینت دهنده دل های ماست.»

حیدرزاده در ادامه افزود: «صحبت دیگری نیست جز اینکه من برای مرتضی پاشایی آرزویی جز آرامش ندارم و تصور می کنم پرواز او به آسمان طلایی بسیار زیباتر از حضور در زمین است. ما با صدای این خواننده زندگی می کردیم اما خانواده مرتضی با خودش زندگی می کردند و تحمل جای خالی او خیلی سخت است.»

حاج مجید بادکوبه مداح اهل‌بیت (ع) سومین شخصی بود که پشت تریبون قرار گرفت و پس از گفتن: «امیدوارم مرتضی در این ایام ماه ربیع مهمان سفره رسول الله باشد»، به مداحی پرداخت و این بخش از برنامه به شدت مورد توجه حاضرین قرار گرفت و خیلی ها اشک در چشمانشان حلقه زد.

«ناصر پاشایی» - پدر مرتضی پاشایی - نیز با حضور بر سر مزار پسرش دقایقی را به روضه خوانی پرداخت و در ادامه از تمام دوستان و اطرافیان پاشایی که در این ایام به شدت کمک حال خانواده پاشایی بودند تشکر کرد.

 ** حاشیه ها:

* علی ضیاء به عنوان مجری برنامه در محل حضور داشت و در بخش هایی از صحبت هایش رو به همه گفت: «هنوز هم بعد از گذشت 40 روز حالمان خوب نشده. خیلی ها در این جمع هستند که هنوز هم چشمشان گریان است. این داغ خیلی سنگین است و هضم آن کار راحتی نیست.»

* در بخش هایی از برنامه علی ضیاء‌ از حاضرین خواست تا این بار آنها برای پاشایی کنسرت برگزار کنند و بخوانند که این خواسته وی با ساتقبال حاضرین رو به رو شد و قطعاتی چون «یکی هست» و «جاده یکطرفه» بارها با صدای دوستداران پاشایی در چهلمین روز فوت این خواننده از سوی مردم و با صدای حاضرین در مراسم خوانده شود تا این بار مردم برای پاشایی کنسرتی گروهی را برگزار کنند. 

* به منظور جلوگیری از ازدحام بر سر مزار این خواننده، محوطه اطراف مزار پاشایی با داربست مهار شده بود و فقط خانواده و اطرافیان نزدیک و هنرمندان اجازه داشتند در این بخش وارد شوند.

* چهره های زیادی از اهالی موسیقی و هنر در این برنامه حضور داشتند و البته بسیاری دیگر نیز به دلیل ازدحام و ترافیک فراوان از میانه های راه برگشتند.

* تعداد زیادی از دستفروشان حاضر در محل به فروش سی دی گزیده آثار و پوستر و تقویم های سال 94 با عکس هایی از پاشایی مشغول بودند.

* چند درگیری کوچک بین طرفداران مرتضی پاشایی و تعدادی ازدستفروشان حاضر در محل بوجود آمد. طرفداران پاشایی اعتقاد داشتند که پول در آوردن و سوءاستفاده از عکسهای این خواننده که روی تخت بیمارستان گرفته شده و در حال فروش است، عمل انسانی ای نیست

* ترافیک شدید در اطراف محل برگزاری برنامه در ساعات ظهر دیروز بوجود آمده بود.

* مسعود پارسیانی، میلاد لطیفی و سید جواد هاشمی مسئولان برگزاری این مراسم بودند.
مراسم چهلم مرتضی پاشایی
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 00:17

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 4 دی 1393 - 23:42

# روحش شاد و یادش گرامی ...

جمعه 5 دی 1393 - 00:08

غم رفتن مرتضي پاشايي سرد بشو نيست كه بخوام كليشه اي تسليت بگم...
پدر مرتضي چقدر خوب از تواضع و مردم دوستي مرتضي گفتن ولي يه نكته ي خيلي بد تو اين مراسم اين داربستايي بوده كه دور مزار بستن و مردم رو راه نمي دن و ملت بنده خدا از پشت نرده ها نظاره گرند. من سوالم اينه مرتضي رو مردم كوچه و خيابون و همونايي كه سرپا تو سرما پشت نرده ها وايساده بودن بيشتر دوست داشتن و از غمش داغدار شدن يا يه عده معدودي عزيز كرده كه با احترام وارد محدوده vipميشدن. همونايي كه قبله مرگش بيماري و سرطان مرتضي رو فيلم ميدونستن. به نظرم اين طرز برخورد با مردمي كه فقط به عشق مرتضي اونجا بودن صحيح نبود و اگه مرتضي اينجور اخلاقايي داشت و با مردم اين مدلي برخورد ميكرد قطعا اينقدر محبوب نبود . مرتضايي كه به گفته ي پدرش وقتي رو تخت بيمارستان هم خوابيده بود نگران مردمي بود كه جلوي بيمارستان تو سرما تجمع بودند . روحش شاد يادش گرامي و مرامش پر رهرو.

جمعه 5 دی 1393 - 00:13

محمدعلیزاده، واقعن نمیدونم چی بگم.
چون میخوام مطلبم تایید بشه
فقط میگم متاسفم
کسایی که تو موسیقی هستن منظورم رو میفهمن
امیدوارم تایید بشه یا با ویرایش گذاشته بشه ولی حذف نشه

جمعه 5 دی 1393 - 01:09
Saeed Mehrban

ميشه كامل توضيح بدي منظورت چيه؟يعني چي متاسفي؟؟

5.232.108.252
جمعه 5 دی 1393 - 09:33
Faezeh

تاسف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای کسی که اینقدر با معرفته ،کسی که اینقدر مهربونه ،خوش قلبه ...
نمیدونم منظور شما دقیقا چی بوده ولی مطمئن باشید این مرد اینقدر مررررررررررررد هست که هیچ وقت کاری نکرده و نمیکنه که باعث تاسف کسی بشه، این رو ماهایی که با نفسش نفس میکشیم ،با احساسش احساساتی میشیم،با خنده هاش میخندیم و با گریه هاش گریه میکنیم بهتر درک میکنیم.ما از خدای احساسمون مطمئنیم.محمد علیزاده هستیم تا تهش...
لطفا درباره ی دیگران اینقدر زود قضاوت نکنید...

93.110.238.149
جمعه 5 دی 1393 - 12:41
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده

نه .... بگو اینجا نظرات تایید میشه فقط محترمانه دلیلت رو بگو ....چرا؟؟؟
الان فکر کردین چی دوست محترم.....متاستف برای چی مگه محمد جان چه کار خطایی ازش سر زده که مثلا به قول شما کسایی که اهل موسیقی اند میفهمن که تاسف شما واسه چیه؟؟؟؟؟؟دوست محترم من به عنوان هوادار ایشون این حق رو در خودم میبینم که بفهمم از خوانندم چه خطایی سر زده .... که مطمعنم شما هم بعدا به اشتباه خودتون پی میبرید..... یعنی دقیقا ما هوادارای محمد جان شما رو قانع میکنیم......شک نکنید....

2.182.7.173
جمعه 5 دی 1393 - 16:44
Sina 0423

آقای ناشناس من کاملا منظورتو فهمیدم. منم با نظرت کاملا موافق بودم. کسی که واقعا مرتضی پاشاییو دوس داشت دیگه لزومی به ناله کردن جلوی دوربینا نداشت.
آقای سعید مهربان اگه به گذشته ی مرتضی پاشایی خوب نگاه کنی منظور این دوستمونو میفهمی،
خانوم فائزه کسی که با معرفته هیچوقت این کارارو انجام نمیده. به نظر من با معرفت ترین کسی که رفاقت خودشو با مرتضی پاشایی ثابت کرد مهرزاد امیرخانی و علی عبدالمالکی بودن.
اینو من نمیگما. اینو محسن یگانه قبلا گفت.
http://www.upsara.com/images/g1hr_08142463798209297875.jpg
منظور من از این حرفا انتقاد نبود. محمد علیزاده مرد بزرگیه. ولی اینو باید بدونیم بعضی از آدما محبت هایی که به مرتضی پاشایی کرده بودن رو مخفی کردن و کسی نفهمید مثل شما دوستان.
یکی از صمیمی ترین دوست مرتضی پاشایی که از اول باهاش رفیق بود علی عبدالمالکی بود حتی بیشتر نزدیک تر از محمد علیزاده. اینو حتی سایت موسیقی ما نیز میدونه ولی علی عبدالمالکی جلوی هیچ دوربینی حاضر نشد.
محمد علیزاده ام لزومی نداشت جلوی دوربین حاضر بشه. تا اونجایی که من میدونم روزبه نعمت الهی اصلا رفاقت صمیمی بین مرتضی پاشایی نداشت ولی جلوی هر دوربینی حاضر میشد.
سایت موسیقی ما لطفا تایید کن. من هیچ توهینی نکردم فقط نظر دادم. مرسی از شما.

128.140.73.95
جمعه 5 دی 1393 - 22:41
mehrnoosh garmabi

آدمی که این قدر وجود این رو نداره که حتی نامش رو قید کنه پس نظرش هم ارزش خواندن نداره دیگه چه برسه ...
من بیشتر از همه برای شما متاسفم که حتی نمیتونی به درستی ابراز وجود کنی

151.247.175.100
جمعه 5 دی 1393 - 23:38
Saeed Mehrban

آره داداش منم با نظرت موافقم كه محمد عليزاده يكم زياده روي كرد
اما گريه كردنهاي محمد در فراق دوست صميميش دليل براين نميشه كه شما بگين سواستفاده از فرصت بوجود اومده بوده...با توجه به شناختي كه من از اخلاقيات محمد عليزاده دارم بعيده كه از فوت دوست صميميش براي مشهورتر شدن خودش بخواداستفاده كنه.

2.180.203.212
جمعه 5 دی 1393 - 23:44
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده

اها....فقط یه سوال اقا/خانم ناشناس و اقا سینا شما اگه یکی از دوستاتون رو خدای نکرده از دست بدین و تو مجلسش در حال گریه باشین و یکی ازتون عکس بگیره و بعدا بقیه بگن تا حالش وخیم شد تبدیل به بهترین دوستش شد و اومد جلو دوربین گریه کنان عکس گرفت چه عکس العملی دارین؟؟؟
خدایا اجر محمد با خودت که سکوت کرده و صبوری نشون میده.....
دوستای عزیز یه زحمتی بکشین دوتا ویدیو رو سرچ کنین تا ببینین دوستی محمد با مرتضی از قبل بیماریش بوده نه وقت وخیم شدن حالش :
۱) کنسرت خیریه محمد علیزاده و مرتضی پاشایی در قزوین
۲)همخوانی جزتو محمد علیزاده توسط مرتضی پاشایی در کنسرت کیش

هر وقت با هر کدوم کارهای من (سرچ و سوال اولم) قانع شدین ، خبرمون کنین....
به حرفای بقیه هم گوش ندین و پستاشون رو برا ما نزارین همونایی که وقتی مرتضی زنده بود میگفتن شعراش مال منه و اون دزدیده و روز تشیعش با گریم رفته بوده تشیع تا با پستاش محمدو خراب کنه که روز فوت مرتضی زیر بازوهاشو گرفته بودنو میاوردنش بیرون بیمارستان بهمن....واقعا که...

تو رو خدا تایید کنید من نه اسم کسی رو بردم نه بی احترامی کردم تو رو خدا با ویرایش تاییدش کنین ولی تایید کنین....

5.236.205.123
شنبه 6 دی 1393 - 00:05
Faezeh

ببینین ما که نمیخوایم سر هواداری از یه خواننده اینجا با هم بحث کنیم یا خواننده های دیگه رو خراب کنیم
من فقط یه چیز میگم یه لحظه فقط یه لحظه خودتون جای کسی بذارین که رفیقشو از دست داده دارم میگم رفیق خیلی چیز بزرگیه همین امروز یکی از همسایهامون تصادف کرد و فوت شد چقدر من ناراحت شدم حالا فک کنید رفیقت بره چقدر سخته. آره محمد جلوی دوربین گریه کرد ناله کرد منم بودم شما هم بودین گریه میکردین
خود محمد گفت که از اون دوستانی که اومدن از گریه دسته جمعی ما بعد مرگ مرتضی فیلم گرفتن و پخش کردن راضی نیست.قطعا دوستانی که شما نام بردی از بهترین رفیق های مرتضی بودن در این شکی نیست.
ولی من به عمیق بودن رابطه ی محمد و مرتضی باور دارم و کارای محمد علیزاده هر چیزی بوده غیر خودنمایی میدونین چرا؟؟ چون میشناسیمش مثل شما که خواننده مورد علاقه خودتونو خوب میشناسین.آقای یاحا کاشانی هم تو صفحه خودشون برای محمد علیزاده و فرزاد فرزین پست گذاشتن و ازشون دلجویی کردن که اینقدر بهشون بدی شده، بهشون حرف زدن ،قضاوتشون کردن...
تو رو جون هر کسی که دوستش دارین به قلب دیگران فکر کنید نکنه با حرفتون قلب کسی بشکنه....
علی عبدالمالکی،علی لهراسبی،مهرزاد امیرخانی،محمود گل محمدی،مهدی کرد، محمد علیزاده عزیز و همه ی کسایی که کنار مرتضی بودید عمرتون با عزت...
این فقط یه نظر بود ...

93.110.232.131
شنبه 6 دی 1393 - 09:00
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده

دوست عزیز ناشناس و اقا سینا من این اخرین حرفی که برای دفاع از محمدجان میزنم چون شما اگر قرار بود توجیه و قانع بشید تا الان شده بودید....
اگر گریه کردن برای عزیزت و داغ دیده بودن اینقدر تاسف باره و سو استفاده است پس لابد پدر و مادر و برادر مرتضی هم پی شهرت اند نگاه کنید الان با خودتون میگین که اونا پسر شون و برادرش بوده خو عزیز من اینم دوست صمیمیش بوده که تنها کسی هم بوده که تو زندگی شخصیش راه داشته.....
من دیگه حرفی نمیزنم یه وقت بالا نگیره....
خدایا اجر محمدمون با خودت

5.236.205.123
شنبه 6 دی 1393 - 14:48
Sina 0423

اول اینکه خانوم مهرنوش خوشحال شدیم که کامنت گذاشتین. لطف کردین. ولی دیگه بهتره توو بحث ما شرکت نکنین چون درک بیان براتون سخته.
آقا سعید و فائزه خانوم کامنت شمارو خوندم . ممنونم. حرفتون صحیح.
ولــــــی آقای هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده مثل اینکه منظور مارو نگرفتی.
حرفاتون منطقی نبود بلکه شدیدا خنده دار بود.
شما از من یه سول پرسیدین ، گفتین که ( شما اگه یکی از دوستاتون رو خدای نکرده از دست بدین و تو مجلسش در حال گریه باشین و یکی ازتون عکس بگیره و بعدا بقیه بگن تا حالش وخیم شد تبدیل به بهترین دوستش شد و اومد جلو دوربین گریه کنان عکس گرفت چه عکس العملی دارین؟؟؟ )
اولا عکس نبود مصاحبه بود. دوما عکس ایراد نداره. حرف ما توو مصاحبه هس عزیز من.
جواب اولین سوالت اینه که آیا فقط توو مجلس محمد علیزاده گریه میکرد؟؟
یعنی مهرزاد امیرخانی ، علی عبدالمالکی ، پیمان عیسی زاده یکی از بهترین دوستاش و مهدی احمدوند که این 4 نفر یکی از بهترین دوستای مرتضی بودن. یعنی اینا اصلا گریه نکردن؟؟؟؟
واقعا برای فکرتون متاسفم دوست من.
اولا محمد علیزاده چرا باید جلوی دوربینا مصاحبه کنه ؟ حالا با گریه کردنش کاری نداریم.
محمد علیزاده چرا اصلا باید بزاره دوربینا باهاش مصاحبه کنن؟
الان مثلا بعضی از فوتبالیستا بعد بازی میگن ما مصاحبه نمیکنیم مگه دوربینا مینونن به زور آدمو مجبور به مصاحبه کنن؟
علی عبدالمالکیو مهرزاد امیرخانی چرا پس مصاحبه نکردن ؟ چرا ؟ چون گریه نکردن؟؟
یعنی هرکی گریه میکرد با اون مصاحبه میکردن؟؟
محمد علیزاده چه لزومی داشت با برنامه ساعت 25 با ناله مصاحبه کنه ؟
چرا اصلا آهنگ هواتو کردمو بین مردم توو مراسم اجرا کرد ؟ که چی مثلا ؟
من توو یه مصاحبه ای دیدم که محمد علیزاده گفت مرتضی تنها خواننده ای هس که میاد توو حریم خصوصیه من و من توو حریم خصوصیه اون!!!!!!!!!! درحالی که اصلا ربطی نداره. البته فقط این حرفش نبود !!
همه اینایی که شما میگین به عنوان مثال علی عبدالمالکیم میتونست بکنه ولی نکرد یا مهدی احمدوند.
رفاقتی که مرتضی با عبدالمالکی داشت هیچوقت محمد علیزاده باهش نداشت.
شما اگه فقط اون 2 تا کیپو از محمد با مرتضی دارین من خیلی چیزا از عبدالمالکی با مرتضی دارم.
من عکس های قدیمی و جدید خیلی زیادی از مرتضی با عبدالمالکیو دارم که از سال های 86 ، 87 تا قبل مرگ مرتضی برمیگرده. هرچند عکسو کلیپ دلیلی بر رفاقت نمیشه. اینو به خاطر حرف خنده داری که زدین گفیتن برین سرچ کنین گفتم.
اگه خواننده ها از مرتضی دعوت میکردن که به روی سن بیاد به خاطر روحیه دادن به مرتضی بود.
حالا من فقط به طور مثال اسم عبدالمالکیو زدم که از قدیم با هم بودن. کسایه دیگه ام هستن که به اسم نمیارم.
شما میگین محمد علیزاده از دوربینا ناراحت شده که فیلم گرفتن!!! کسی به زور نمیتونه فیلم بگیره، یا میگین در مورد این جور کارا سکوت کرد. دیگه برا سکوت دیر شده بود چون خودشم میدونست که چه کرده.
محمد علیزاده اگه میخواست میتونست از اول سکوت کنه و جلوی دوربینا حاضر نشه.
من حرفم از اینا این نیس که محمد علیزادرو خرب کنم، من خودم عاشق آهنگاشم. حرفم از جور چیزا این بود که یه خواننده بزرگ نباید این کارارو میکرد همون کارایی که علی عبدالمالکی کرد.
دوست من شک نکن اینجور کارا یک خودنماییه. اگه خودنمایی نبون علی عبدالمالکیم میتوسنت ایم کارارو بکنه چون نزدیکترن دوست مرتضی بود. از محمد علیزاده بعید بود. البته خیلی از خواننده های نا مربوط اونجا دنبال مصاحبه بودن که محسن یگانه حرفشو به طور صریح گفت
محسن یگانه خودش از اهالیه موسیقی کشوره. اگه این حرفارو گفت پس میدونه که رفاقت کی رفاقت بوده.
http://www.upsara.com/images/g1hr_08142463798209297875.jpg
برا سایت موسیقی ما سخته که حرفای مارو تایید کنه ولی خواهشا تایید بشه. مرسی. سایت موسیقی ما ممنونم ازتون.
یه عکس از روز تولد برا شما دوستان میزارم شاید ندیده باشین، البته خیلی از عکس ها هس که ندیدین.
از راست به چپ:
علیرضا مرتضی قلی ، شاهین دلیوند ، معین طیبی ، علی عبدالمالکی ، مرتضی پاشایی ، مهدی کرد ، مهرزاد امیرخانی
http://www.upsara.com/images/adwl_98428665294031598207.jpg

128.140.76.227
شنبه 6 دی 1393 - 16:25
Faezeh

باشه آقا سینا هر طور که شما دوست دارین این جوری خوبه؟؟؟
من وظیفه ی خودم دیدم از کسی که صدا و احساسشو دوست دارم حمایت کنم
ولی با این حرفاتون به یه نتیجه میرسم از این به بعد هر هنرمندی که تو مراسم رفیق از دست رفتش مصاحبه کنه فقط بخاطر خودنمایی بوده منظورتون همین بود دیگه؟؟؟؟یادتون نره که فقط محمد علیزاده مصاحبه نکرد ولی شما تیرتو فقط گرفتی سمت محمد!!! راستی در مورد اون فیلمی که محمد گفت بدون هماهنگی گرفتن فکر میکنم اون فیلمی بود که تو کافی شاپ بیمارستان بعد فوت مرتضی ازشون گرفته بودن( که فقط فیلم بود مصاحبه نبود)نه اون مصاحبه قبل فوت مرتضی.
بازم بهش فکر کنید شاید نظرتون عوض شد...

93.110.235.235
شنبه 6 دی 1393 - 18:34
مهرشاد

دوستان عزیز..لطفا محسن چاوشی رو هم از یاد نبرید....
شاید منظوره محسن یگانه...اقای چاوشی بوده...
چون زمانی که حال مرحوم چاشایی بد شد و در بیمارستان بستری شد...محسن چاوشی رفت و باهاش عکس انداخت و روی همه ی مجله ها پخش کرد عکسش رو...
موسیقی ما خواهشا تایید کن..

2.178.64.105
شنبه 6 دی 1393 - 19:16
anna

خوشبختانه انقدر شناخت از اقای علیزاده دارم که این حرفا اصلا برام قابل هضم نیست
کسانی که شناخت از اقای علیزاده داشته باشن میدونن که این مرد چقدر احساسیه .
و اینکه میگیدچرا اقای علیزاده هواتو کردم خوندش ؟ اگر شنیده باشید خودش علتش رو گفت چون مرتضی همیشه از محمد در خلوت خودشون درخواست میکرده که هواتو کردم رو بخونه حالا انقدر براتون سنگین تموم شده خوندن اقای علیزاده .
اون فیلمی که اون سایت... از اقای علیزاده پخش کرد و بدون گرفتن رضایت پخش شده وکسانی که در مراسم تشیع زنده یاد مرتضی پاشایی حضور داشتن صحبت های اقای علیزاده رو شنیدن .بخاطر حرف و حدیث یه سری ادم بیکار اقای علیزاده روز تشیع تا اونجایی که تونست گریه نکرد و ریخت توی خودش .وشما هایی که از کسای دیگه مثال میزنید ایا شما ها اونجا بودید و دیدی که از رفاقت دم میرنید اگر عکس برای شما ادله به حساب میاد یه سری به عکسای اقا محمد و مرحوم مرتضی هم بزنید دست برقضا اقای علیزاده تولد مرتضی جااان بود( هواداری اقای علی .ع فکر کنم جشنواره موسیقی فجر پارسال پاک از یادتون رفته سانس اول 29 بهمن 92 اقای علی .ع کنسرت داشت سانس دوم اقای علیزاده یه نگاهی به خبرای اون روز بندازید متوجه میشد کی نیاز داره هوادار جمع کنه استقبال بقدری بود از کنسرت اقای علیزاده که حتی روی پله وراهرو ها هم صندلی اضافه کرده بود تا هوادارا بشینن ولی کنسرت سانس قبلش حتی صندلی های اصلی خود سالن خالی بوده ) من این حرفارو برای توجیه هیچ کس نزده محمد علیزاده جایگاهش رو توی حیطه کاری خودش پیدا کرده و همچنین پیش خدای خودش پس من دیگه ادامه نمیدم.

2.146.200.14
شنبه 6 دی 1393 - 19:56
Sina 0423

فائزه خانوم من تیرمو به سمت محمد علیزاده نگرفتم. گفتم که. من عاشق آهنگای محمدم. نیازی به فکر کردن نیس، اگه من اسم محمدو میارم به خاطر اینه که محمد خواننده ی بزرگیه و نباید با این خودنمایی ها خودشو خراب میکرد. وگرنه من روزبه نعمت الهی رو در سطح خواننده های بالا نمیبینم که اسمشو بیارم یا مثلا....
هر مصاحبه یا فیلمی که گرفته شد اصلا به طور تصادفی نبود. گفتم که به زور نمیشه مصاحبه کرد. اگه ام مصاحبه بشه باید با رضایت طرف اون کلیپ پخش بشه. یعنی محمد علیزاده میتونست مصاحبه نکنه. یا حتی میتونست اجازه پخش مصاحبشو نده.
من نمیدونم شما متوجه شدین یا نه!! عبدالمالکی از محمد خیلی خیلی به مرتضی پاشایی نزدیک بود ولی دیدیم که هیچ مصاحبه ای با عبدالمالکی نشد چون خودش نخواست همینطور مهرزادو احمدوند و...
اگه اون کلیپ هایی که میگین به تصادف از محمد فیلم گرفته شد پس یعنی مصاحبه محمد توو برنامه ساعت 25 با ناله تصادفی بود ؟؟؟؟ اجرای آهنگ هواتو کردم تصادفی بود ؟؟
اگه شما منو نفهم فرض کردین پس محسن یگانه ام باید نفهم باشه که اون حرفو زد!!
نمیدونم شایدم شما اصلا به مستندو فیلم هایی که بعد مرگ مرتضی پخش شد اصلا ندیدین. خیلی زیاد فیلمو مستند پخش شد و توو همشون آقای محمد علیزاده و سایر اهالی موسیقی با خودنماییه خودشون توو فیلمو مستند حضور دارشتند. مگه میشه آدم این همه مصاحبه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه شما میگین محمد علیزاده رفیقش بود چرا پس به جای اینکه بیاد زیر تابوت مرتضی رو بگیره توو محوطه تالار وحدت داشت مصاحبه میکرد؟؟ من عکسی از علی عبدالمالکی دارم که به جای مصاحبه اومده بود زیر تابوت رفیقشو بگیره. آدرس پایین:
http://www.upsara.com/images/vlr_10632689_403209243163812_40517101983134...
و اینکه کلا آقا یا خانوم هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده، فقط حرف خودتو میزنی.
کلا حرفت خنده داره برادرم. تو محمد علیزاده رو با خانواده مرتضی پاشایی یکی مقایسه میکنی؟؟
دوست من شما که میگین اگر گریه کردن برای عزیزت و داغ دیده بودن اینقدر تاسف باره و سو استفاده است پس لابد پدر و مادر و برادر مرتضی هم پی شهرت اند . منظور من این نیس. منظور من اینه محمد نباید خودنمایی میکرد. لزومی نداشت ناله هاشو بیاره جلوی دوربین. اینو توو خونه خودشم میتونست انجام بده.
من نمیگم گریه نکنه. من میگم حقش بود رفیقش بود بایدم ناراحت میشد ولی گریه هاشو توو خونش میکرد.
این کار محمد فقط به هواداراش خوب شد وگرنه خیلیا از محمد علیزاده متاسف شدن.
...........................
با تشکر. یا علی.

128.140.76.227
شنبه 6 دی 1393 - 22:17
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

منم با فائزه خانم موافقم
همون شب شبکه سه توی برنامه گلخانه با آقای احسان علیخانی مصاحبه کرد
پس این مصاحبه هم دلیل بر این بوده که میخواستن بر شهرت علیخانی اضافه کنن!!!!!!؟؟؟؟
یا مصاحبه با خانواده مرحوم پاشایی برای مشهور شدنشون بوده؟؟؟!!!!
مصاحبه با آقای گلزار چطور؟؟؟؟!!
بنیامین بهادری برای کسب شهرت روی سن رفت؟؟؟!!
یه ذره منطقی باشید آقا!
از طرفی من فک میکنم آقای علیزاده اونقدر محبوب هستند و نیازی به خودنمایی ندارن....
من اصلا این تفسیر شما رو درست نمیدونم.
در ضمن دوست دوسته!!!!!چه فرقی میکنه که دوستِ صد ساله باشه یا دوستِ ده روزه!!؟؟

2.178.43.215
شنبه 6 دی 1393 - 22:18
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

منم با فائزه خانم موافقم
همون شب شبکه سه توی برنامه گلخانه با آقای احسان علیخانی مصاحبه کرد
پس این مصاحبه هم دلیل بر این بوده که میخواستن بر شهرت علیخانی اضافه کنن!!!!!!؟؟؟؟
یا مصاحبه با خانواده مرحوم پاشایی برای مشهور شدنشون بوده؟؟؟!!!!
مصاحبه با آقای گلزار چطور؟؟؟؟!!
بنیامین بهادری برای کسب شهرت روی سن رفت؟؟؟!!
یه ذره منطقی باشید آقا!
از طرفی من فک میکنم آقای علیزاده اونقدر محبوب هستند و نیازی به خودنمایی ندارن....
من اصلا این تفسیر شما رو درست نمیدونم.
در ضمن دوست دوسته!!!!!چه فرقی میکنه که دوستِ صد ساله باشه یا دوستِ ده روزه!!؟؟
امیدوارم تایید بشه

2.178.43.215
شنبه 6 دی 1393 - 23:30
ناشناس

دوستای عزیز در این مدت مریضی مرتضی پاشایی من هرروز بیمارستان بودم و تنها کسی که هرروز به ایشون سر میزد فقط محمدرضا گلزار بود که نه باهاش سلفی گرفت نه کار دیگه ای کرد.
حتی پدر و برادر ایشان هم که حالا معروف شده اصلن بیمارستان نبودن
نمیدونم چجوری بنویسم که تایید بشه، موسیقی ما بی زحمت یه جوری خودت ویرایش کن. اگه حذفم کردی ولی کامل حذف نکن
ولی هنگامی که دوربین یا عکاسی میومد این دوست همش گریه میکرد تا هنگامی که دوربین بود.
این دو نفر به هیچ عنوان باهم دوست صمیمی نبودن اگه میخواید بگید اون عکسه که باهم دارن تو کشتی نشستن اون قضیه فرمالیته ای بیش نیست.
بیشتر از این لازم باشه بازم توضیح میدم
مرسی موسیقی ما که خودش تو جریان همه قضیه ها هست.

188.211.96.83
شنبه 6 دی 1393 - 23:36
mehrnoosh garmabi

برداشت های شما از رفتار یک شخص به خودتون مربوط
اما من ایرادی در رفتارشون نمیبینم هیچ جای دنیا کسی رو به خاطر اشک ریختن بی تابی و بی قراری و حتی مصاحبه کردن متهم نمیکنن که شما میکنید حالا آقای xوyهرچه دلشون میخواد توی فن پیج هاشون بیان کنن و کسی هم اگر کار خیری کرده اول از همه برای خودش کرده بعد برای دیگران چون برکتش اول از همه نصیب خود فرد میشه البته این عقیده ی منه
اما در مورد اظهار نظرهای بی گاه و برخی کم لطفی ها به همین جمله از آقای حسین معززی نیا بسنده میکنم این رو اول به خودم میگم بعد به دیگران
صرف کردن عمر برای سال ها بدخواهی، کینه توزی، حسد و دسیسه چینی حماقت عجیبی است که ما مرتکب می شویم. فعلابه غیراخلاقی بودنش کاری ندارم، حماقت است.
http://news.iranema.ir/news/3312079/تاکسی‌نوشت%20سروش%20صحت
بهتر عمرمون رو صرف چیزهای بهتری بکنیم

151.247.173.74
یکشنبه 7 دی 1393 - 00:49
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده(foroogh)

اها اقا سینا قضیه باد دادن خرمن بیست سال پیشه.....اره؟؟؟؟
اون فیلم گریه محمد تو بیمارستان بهمن و کافی شاپ مال چهل و سه روز پیشه اولا .....چرا اون موقع حاشیه هاتونو نساختین؟؟؟؟
اخی خو چه سوالیه میپرسم حاشیه سازها هم نیاز به فرصت دارن دیگه....خخخخخخخخ
من عکس و اینجور چیزا رو فک کردم بحث چهلمه و عکسای چهلمه......
دیگه حرفی ندارم چون شما یه ادم حاشیه ساز بی منطقی که تو جمله ی ده کلمه ایت یازده تاش علی عبدالمالکیه ....
کی بود دوازده روز بیمارستان بود؟؟؟؟کی بود رو مبل بیمارستان میخوابید و سر و پا گوش بود که اتفاقی نیافته یا مرتضی چیزی نخواد.....؟؟؟
محمد علیزاده بود....نه علی عبدالمالکی
علی عبدالمالکی یکی از خواننده های محبوب منه ولی با دیدن این هواداراش از چشمم افتاد.....
مثلا م........ یه خواننده اس که دوست مرتضی بود و وقتی به ملاقاتش رفته بوده مرتضی میبینه چشاش خونه میگه چیه هوادارای ما هیچ وقت مارو کنار هم ندیده بودن.....نکنین این کارو.....چشای اون خواننده بخاطر هواداراش و رفتار بدشون با دوستش خون بوده بس که از خجالت گریه کرده بوده......
فایزه جان بیا خودمونو بکشیم کنار......
محمد گلم ببخشید که کارهایی که کردی و پنهان کرده بودی رو گفتم......شرمندم....باید میفهمیدن که تو پی شهرت نبودی.....
اقا سینا ما داریم بحثو باز میکنیم شما هم باز کن .....
محمد همیشه و همه جا گفته که مرتضی دوستشه و خوندن اهنگ هواتو کردم بخاطر دعوتی بوده از طرف پدر و برادر مرتضی از محمد.....
اسمم هم گفتم که بدونین وجودشو دارم و تا تهش با محمدم....
والسلام بحث منو فایزه با شما تمام
فاطمه ۱۶ مرسی

5.117.132.214
یکشنبه 7 دی 1393 - 02:16
amin

منم این مدت اونقد درمورد شاهکارهای علیزاده شنیدم که دیگه نمیخوام حتی صداشو بشنوم !!!
شما طرفدارشید و مسلما" باورش براتون غیرممکنه !
اما دوست خودم ، یکی از حرفاشو که بعد از گریه و زاریاش و صحبت در مورد پاشایی به دوست خودش گفته ، شنیده ...
(خداییش اینقدر که علیزاده گریه کرد ، پدر و مادر و دوستای صمیمی تر پاشایی گریه نکردن !!! نکنه اونا اندازه ی علیزاده ناراحت نیستن ؟! و اگه توجه کنید اونقد که علیزاده توی مراسمای پاشایی عکس داره ( اونم همش درحال گریه !!) دوستان خیلی خیلی صمیمی تر و بعضا" مشهور تر و حتی خانوادش ندارن ! همه ی اینارو کنار هم بذارید شما هم متوجه اصل قضیه میشید)
منم حرف محسن یگانه رو قبول دارم . رفاقت نیست این کارایی که علیزاده و بعضیا کرده و میکنن !
قبل و بعد از مرگ پاشایی خیلیا اومدن برای کسب محبوبیت و شهرت بیشتر اما بیشتر آبروی خودشونو بردن !!!

151.238.60.246
یکشنبه 7 دی 1393 - 02:27
Faezeh

آقا سینا شما شخصا دیدی دقیقا زمان بردن تابوت مرتضی پاشایی محمد تو محوطه داشته مصاحبه میکرده یا عکسی ازش دارین خب شاید حالش خوب نبوده ،میدونم این بحث ها همش بی فائدس ولی میگم. آقای نا شناس که میگی آقا محمد فقط زمانی که دوربینا بودن گریه میکرد قطعا پست آقای یاحا کاشانی رو ندیدی که درباره ی محمد گفت: تا حرف مرتضی میشد محمد یه چشمش خون بود یه چشمش اشک و یه گوشه گریه میکرد و آدم دلنازک همسایش که فوت شه گریه میکنه و ...
اینارو من نمیگم یاحا کاشانی گفته.اگه یاحا کاشانی مثل شما فکر میکرد اینارو نمیگفت.همین الان یه فیلم از محسن یگانه دیدم که تو کنسرتش آهنگ مرتضی رو با بغض میخوند خب این یعنی خونمایی؟ من به خودم اجازه نمیدم که این فکر رو راجع به ایشون بکنم حتی با اون پستی که گذاشتن.تازه من خیلی هم کاراشونو دوست دارم.
آقا سینا یه چیز دیگه شما گفتی محمد بزرگه نباید با این خودنمایی ها خودشو خراب کنه. مطمئن باش اگه اینجوری بود به این جایگاه بزرگ که میگید نمیرسید،چون همیشه نیتش خیره به جاهای خوب میرسه.
ما شما رو خدایی نکرده نفهم نمیدونیم ،آقای علیخانی هم با بغض تو گلخانه صحبت کردن خب این یعنی خودنمایی؟؟؟؟؟ آقا بنیامین هم اجرا کردن این یعنی خودنمایی؟؟؟؟اتفاقا چون دوستی محمد و مرتضی عمیق بود از محمد میخواستن که مصاحبه کنه ایشونم دوست داشت حرف بزنه، از رفیقش بگه،از خوبی هاش بگه، خودشو خالی کنه ...امیدوارم اینقدر لحظات خوب برای همه پیش بیاد که شاید تو شادی ها بتونین محمد علیزاده رو بشناسین چون تو غم که میگین نباید گریه کنه!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم این بحث همین جا تموم شه چون نه ما حرفای شما رو قبول میکنیم نه شما حرفای مارو
من تلاش کردم مودبانه جواب بدم امیدوارم ناراحت نشده باشین دوستان
مرسی از موسیقی ما

93.110.244.196
یکشنبه 7 دی 1393 - 10:05
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

متاسفم براتون که هر جور دوست دارین قضاوت میکنید
-------------------------------------------------------------
قضاوت فرد دیگر در مورد شما،

اطلاعات کمی را در مورد شما آشکار میکند،

اما اطلاعات زیادی را در مورد وی، به شما گوشزد میکند.

2.178.43.215
یکشنبه 7 دی 1393 - 11:26
نرگس

در جواب ناشناس
اتفاقا محمد علیزاده و مرتضی پاشایی دوستای خیلی صمیمی بودن و با هم رابطه خیلی خوبی داشتن درسته محمد علیزاده یه کم زیاده روی کرد و باید خودشو کنترل میکرد ولی این دلیل نمیشه بگی با هم دوست نبودن و دوستیشون الکی بوده مرتضی پاشایی خودش توی یکی از مصاحبه های چند ماه پیش از محمد به عنوان یکی از دوستان صمیمیش نام برده

5.236.195.148
یکشنبه 7 دی 1393 - 12:22
anna

اقا سینا مگه قرار به اون کسی که بیشتر با مرحوم پاشایی دوست بود جایزه بدن که حالا دم به دقیقه اسم اقای عبدالمالکی رو میاری .برام خیلی جالبه شما با چندتا عکس هی میخواید بقیه رو توجیح کنید
اگه به نزدیکی که اقای مهدی کرد ومهرزاد امیرخانی از همه نزدیکتر بودن .
هواتو کردم رو مرتضی پاشایی دوست داشت همیشه توی خلوتشون از محمد درخواست میکرده که بخونه
برای همین اقای علیزاده اون رو اجرا کرد خودش هم دلیل اجرای این اهنگ رو گفت، فکر نکنم چیزی از کسی کم شده باشه با خوندن اقای علیزاده .
بنظرم کسی که عشقو بفهمه احساسو بفهمه هیچ وقت اینجوری قضاوت نمیکنه.
مرسی خدا انقدر محمد علیزاده رو بزرگ کردی که دق دقه خیلیا شده همینکه شما میاد راجبش صحبت میکنید

46.4.158.88
یکشنبه 7 دی 1393 - 12:24
Sina 0423

anna حرفاتون خیلی نامربوطه. کسی اینجا حرف از هوادار زد ؟؟
شما رو چه حسابی میگین هوادار محمد علیزاده از هوادار علی عبدالمالکی بیشتره ؟؟ (-: (-:
فقط اون یه کنسرتو در نظر گرفتین ؟؟ اینا دیگه چیه از خودتون درمیارین؟؟ یعنی چی جا نشد صندلیه اضافی اوردن؟؟
خنده داره واقعا.
درضمن بلیط های کنسرت علی عبدالمالکی تموم شده بود جای خالی وجود نداشت.
اینکه میگین خوشبختانه شناخت کامل از محمد علیزاده دارم ولی متاسفانه هیچ شناختی از خوانندگان دیگه ندارین به خصوص علی عبدالمالکی.
من اینجا نیومدم که کارنامه این 2 خواننده هارو بهت بگم. نزار یه چیزایی بگم که جا بمونین
شما کار های خواننده ی خودتو دنبال کن و کاری به کار کس دیگه نداشته باش لطفا. هنوز از موسیقی کامل چیزی نمیدونی.!!

128.140.92.225
یکشنبه 7 دی 1393 - 12:40
Sina 0423

فائزه خانوم همون بهتر که بحث تموم شه. شما هوادار محمد علیزاده هستین و این برا قانع کردن خیلی سخته.
به خصوص هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده(foroogh) که هرچی ما بگیم باز حرف خودشو میزنه.
درضمن اون حرفی که شما در مورد بنیامین زدین بله اینم یه جور خودنمایی بود چون بنیامین کجا بودو مرتضی کجا بود.
ولی احسان علیخانی مجریه و هرچی بگه یا هر کاری کنه چیزی از ارزشاش کم نمیشه و خودنمایی محسوب نمیشه.
خودنمایی فقط شامل خواننده ها میشه که خودشون بیشتر جلوه بدن وگرنه بازیگران زیادی مصاحبه کردن که چیزی از ارزششون کم نشد.
ببخشید که با حرفامون نارحتی به وجود اومد. من نه فقط محمد علیزاده بلکه کارای تمام خواننده هارو دنبال میکنم و هیچوقت حاضر به رقابتشون با همدیگه نیستم. همشون ایرانین و ما به ایرانی بودنشون افتخار میکینم. حرف من از حاشیه سازی و خراب کردن یه خواننده نبود، حرف من سر خودنمایی بود که نباید میشد وگرنه اگه غیر این بود محسن یگانه ام نباید همچین حرفیو میزد.
یا علی...

128.140.92.225
یکشنبه 7 دی 1393 - 12:41
نوشا

محمد علیزاده انسان با احساس و خوش قلبیه و دوست صمیمی مرتضی پاشایی عزیز . کاش اینقدر آدما بیرحمانه به هم نتازن . کسی حق نداره محمد علیزاده رو به خاطر عزاداری برای دوستش متهم کنه .

65.49.14.84
یکشنبه 7 دی 1393 - 13:47
mohammad222

محمد علیزاده خیلی تو این مدت اومد جلو دوربین.دو سال قبلش کجا بود؟؟
هر کی ندونه فک میکنه ایشون 20سال با مرتضی دوست بود.

2.191.61.239
یکشنبه 7 دی 1393 - 14:01
علیرضا

من هوادار 2 آتیشه مرتضی پاشاییم.
واقعا از هواداران م. علیزاده نهایت تاسفو خوردم. متاسفم براتون که این چنین دارین قضاوت میکنین،
آقا سینا شمام بهتره دیگه ادامه ندین. درسته حرفتون کاملا درسته ولی لطفا به سلیقه ی دیگران احترام بزارین.
من چقدر اینجا حرفای بی ربطیو دیدم. ولی سکوت میکردم ببینم تا کجا میخواین برین.
اینکه م.علیزاده خودنمایی کرده یا نه به خودشو هواداراش مربوطه ولی منم اصلا از کاراش راضی نبودم. از اینکه خودشو اینطور معرفی کرد که مرتضی تنها خواننده ای بود که من به حریم خصوصیش میرفتم و اون به حریم خصوصی من میومد اصلا خوشم نیومد
اشتباه آقا سینا اینه که درگیر این جور مسائل شد و اشتباه هوادارن م. علیزاده اینه که فک میکنن م.علیزاده بیش از حد به مرتضی محبت کرد درحالی که اینطور نبود. فرق بین ع.عبدالمالکی و م.علیزاده اینه که م.عیزاده زمانی همدردی کرد که مرتضی رو تخت بیمارستان بود ولی علی عبدالمالکی علاوه بر این که رفیق قدیمیه مرتضی بود از همون اول بیماری همیشه کنار مرتضی بود.
یکی از آدما گفتن که برین این دوتا کلیپو از م.علیزاده سرچ کنین بعد نظر بدین. واقعا باید تاسف خورد اگه فقط به خاطر اون 2 تا کلیپ بخوان م.علیزادرو با مرتضی صمیمی بدونن.
موقعی که مرتضی شیمی درمانی کردو موهاش ریخت اولین کسی که با مرتضی اعلام همدردی کرد ع.عبدالمالکی و مهدی کرد بودن که رفتونو موهای خودشونو کچل کردن ، ع.عبدالمالکی همون بود که وقتی برای اجرای کنسرتش اسفند ماه به جیرفت رفته بود لباسی شبیه به لباس مرتضی پوشید و در کنسرتش گفت اگه میبینید موهام رفته به خاطر دوست خوبم مرتضی هستش که در بستر بیماریه.
مرتضی قبلنا که کنسرتشو شمال کشور برگزار میکرد ع.عبدالمالکیو هم با خودش میبرد و توو کنسرتاش ع.عبدالمالکیو به عنوان رفیق چند سالش معرفی میکرد، هیچ کنسرتی توو تهران نشد که مرتضی موقع معرفی ع.عبدالمالکی اونو به عنوان تنها دوست صمیمیش معرفی نکنه. توو همه کنسرتاشم در تهران ع.عبدالمالکی به کنسرتاش دعوت شده بود. همینطور ع.عبدالمالکی توو کنسرتاش از مرتضی اینطوری معرفی میکرد ولی کی اینارو فهمید؟ وقتی ع.عبدالمالکی 3 ماه پیش آهنگ پاییزو پخش کرد چرا پس هیشکی نگفت ع.عبدالمالکی فقط به خاطر همدردی با مرتضی پاشایی اومده صدای مرتضی پاشایی رو به اول آهنگ اضافه کرده تا آهنگ با صدای آغازین مرتضی شروع بشه؟؟ چرا هیشکی اینو نفهمید؟
ولی تا یه کلیپ از م.علزاده و مرتضی پخش شد همه گفتن چقدر م.علیزاده آدم خوبیه که از مرتضی دعوت کرد تا به روی سن بیاد
اینا همشون به خاطر روحیه به مرتضی بود، همین کارایی که محسن یگانم کرد و بابک جهانبخشم.
منظور محسن یگانم از اون حرفا همینا بودن. منظورش از این که بعضی از آدما محبت هایی که کردنو مخفی کردن اینا بودن. هیشکی نفهمید ع.عبدالمالکی چکارا کرد، هیشکی نفهمید مهرزاد امیرخانی مهدی احمدوند آرمین 2afm یا خیلیا که اسمشون زیاده چیا کردن. هیشکی نفهمید.
شما از کجا میدونین م.عیزاده از سایر دوستان مرتضی بیشتر ناراحت شده بود؟
م.عیزاده درسته رفیقش بود ولی رفیق صمیمیش نبود که اینطوری از خودشو مرتضی بگه، من به عنوان هوادار مرتضی شکی ندارم که بین خواننده ها تنها رفیقان صمیمش که همیشه کنار مرتضی بودن عبدالمالکی بودو احمدوند. والسلام. بقیه رفیقش بودن و کمو بیش به فکر مرتضی بودن که وقتی مرتضی راهیه بیمارستان شد همه شدن رفیق صمیمیش. من از این بابت تاسف خوردم.
این کار م.علیزاده و این حرفایی که زد فقط به فکر منافع خودش بود. هیشکی مثل محس یگانه جرعت نکرد که حرف راستو به مردم بگه.
این چیزایی که به رسانه ها منتقل شد چیزی بیش از چرت نبود.
ارادتمند شما علیرضا.

128.140.92.225
یکشنبه 7 دی 1393 - 18:19
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده(foroogh)

اقا سینا ما قصدمون بی احترامی نبود و ببخشید که من با حرفاتون قانع نشدم شاید شما درست میگید ولی حرفاتون برای من با عرض پوزش نه تنها بی ارزش بود بلکه محمد رو برام عزیز تر کرد....این از این‌.....
و اما اقا علیرضا اگر دوتا کلیپ که یکیش خیلی قدیمیه و مال دو سال پیشه ملاک نیست پس بنظر من زدن موهای علی عبدالمالکی هم نه تنها دلیل بر دوستی صمیمیش نیس بلکه خودنماییه..... چون میگید محمد جلو دوربین اومد خودشو معرفی کرد و اه و ناله و گریه و زاری کرد پس لابد چون اونم اعلام کرده موهاشو به اون خاطر زده و مهدی کرد هیچ وقت نگفته اون خودنمایی کرده و خواسته خودشو معروف کنه...... شمایی که محمد رو نمیشناسی و فک میکنی الان خودشو معرفی کرده بدون اون انقدر معروف هس که نیاز به خودنمایی نداشته باشه....برو یه ذره درموردش تحقیق کن بعد بیا اظهار نظر کن.....انا جان هم بنظر من خیلی اطلاعاتش بالاس من به شخصه گزارش اون کنسرت رو نخوندم ممنون انا جان ولی ما پنج نفر هوادار با سه تا ادم بی منطق طرفیم ناراحت نباش..... اگر ما تنها اینجاییم و هیچکدوممون خودمونو درست معرفی نمیکنیم واسه اینه که نمیخوایم سایت موسیقی ما تبدیل به میدان جنگ بشه وگرنه منو فاطمه و فایزه و سعید و انا هممون عضو رسمی سایت محمدیم.... اراده کنیم هوادارا میریزن اینجا و دیگه به احتمال نود و نه درصد قانعتون میکنن اون یه درصدم برای بی منطقی تون گذاشتم....
راستی اقا علیرضا من اون کسی هستم که کلیپ ها رو معرفی کردم و حالا هم میگم برین کلیپ محسن یگانه که مرتضی پاشایی رو دعوت کرده رو با دقت ببینین دوست صمیمیشه اره؟؟؟؟؟ پس میشه بگین چرا اهنگ به اصطلاح دوست صمیمیش اونم چی یکی هست رو از رو برگه میخونه ؟؟؟؟ ممنون میشم.....خواهشا مجبورم نکنین جواب بدم و فقط جوابمو بدین.....با منطق و بدون تنش

دیگه این بار خداحافظ همین حالا...........دیگه جواب هیچ احد الناس بی منطقی رو نمیدم
همیشه در قلب مایی محمد جان

5.124.192.165
یکشنبه 7 دی 1393 - 20:36
Sina 0423

خدارو شکر که یکی از هواداران مرتضی پاشایی اینجان. دمت گرم آقا علیرضا. کاش یکم زودتر میومدی کامنت میزاشتی.!!!

128.140.84.147
دوشنبه 8 دی 1393 - 18:10
anna

اقا سینا من این حرفا رو از خودم نمیزنم همه خبرگذاری ها گواه و شاهد حرفای من هستن .برعکس حرفهای شما اتفاقا من بشدت اطلاعات درباره اینجورمسائل خیلی زیاده .
واما در اخر من برای حفظ شخصیت خودم و خواننده مورد علاقم که همیشه ازش یاد گرفتم جلوی بعضی از حرفا باید سکوت کرد ،سکوت میکنم.این سکوت من به معنا کم اوردنم نیست گفتم به خاطر شخصیت خودم وخواننده مورد علاقم حرف نمیزنم .

46.4.158.88
جمعه 5 دی 1393 - 00:20

روحت شاد...

جمعه 5 دی 1393 - 00:53

به مناسبت چهل روز دوری از مردی که همه وجودش احساس بود و همیشه واسه ماها هست حتی اگه وجودش نیست ...

تقدیم به مرتضی پاشایی...

چهل روزه صدای تو نمیاد
صدایی که چقدر اسون کم شد
تو رفتی مرتضی یک صبح پاییز
ببین سهم طرفدارات غم شد
برات گردهمایی و تجمع
گرفتیم تا بدونی که تو هستی
آخه سلطان احساسِ دل من
چرا اینقدر زود چشماتو بستی
مسیره جاده هایِ خاطراتت
همیشه یکطرف تا آسمونه
برامون بغضِ احساست شکستی
چقدر ساده غریب و بی بهونه
همون حسی که تو گفتی به ماها
که قلبم روی تکرار و مروره
چقدر عادت به تو ما کرده بودیم
ولی حالا چقدر دستات دوره
تو گفتی توی شعرت که یکی هست
براش گفتم ولی انگاری خوابه
خیالت راحت ای آقای احساس
دل مردم پر از احساسِ نابه
درسته مرتضی تو زیرِ خاکی
ولی یادت همیشه روبرومه
بدون از وقتی که چشماتو بستی
یه بغض لعنتی توی گلومه
یه بغضی که همیشه پای برجاست
به قول تو یه بغض سرد و سنگین
صدای مرتضی پاشایی مردم
برای نسل من شد مثل تسکین
هنوزم مرتضی شعرات هستن
فضای قلبِ ماها عاشقانست
مرورِ خاطراتِ خوب با تو
بدون اختیار و بی بهانست....
شاعر و دوستدار همیشگی تو علی لطفی 93/10/3 دزفول...

جمعه 5 دی 1393 - 14:15
Faezeh

مرسی قشنگ بود

93.110.235.16
جمعه 5 دی 1393 - 01:20

روانش شاد و یادش گرامی

جمعه 5 دی 1393 - 06:13

چهل روز گذشت طرفداراش و خانوادش خیلی سختی کشیدن من هنوز باورش برام مشکله ولی حقیق اینه که مرتضی رفته و یادشو صداشو خاطرهاش مونده لطفا مرتضی رو فراموش نکنید هر پنجشنبه که برا امواتتون فاتحه میخونید برا مرتضی هم فاتحه بخونید تا جواب مهربونیاشو داده باشیم

جمعه 5 دی 1393 - 12:03

واقعا خیلی تلخ بود درگذشت مرتضی
هنوز خیلی ها باور نداریم مرتضی نیست
خدا بیامرزتش

جمعه 5 دی 1393 - 12:07

چیزی برای گفتن ندارم

جمعه 5 دی 1393 - 16:49

روحش شاد ، مرتضی پاشایی مرد بزرگی بود. حیف شد که رفت. برای آرامش روحش دعا میکنیم.

نگران منی که نگیره دلم//

جمعه 5 دی 1393 - 16:58

چهل روز گذشت !!
چقدر تلخ بود این ماجرا. مرتضی پاشایی همیشه در یادها میمونه.
ایشالا که دیگه در عرصه موسیقی شاهد از دست رفتن کسه دیگه نباشیم، مرتضی پاشاییم قربانی شد تا عشق در موسیقی زنده بمونه.
درگذشت مرتضی پاشایی رو بازم به اهالی موسیقیه کشورمون و به سایت موسیقی ما و به تنها خواننده محبوبم علی عبدالمالکی که رفیق چند ساله مرتضی پاشایی بود تسلیت میگم.
علی عبدالمالکی این مهم نیس که کسی محبت تورو نسبت به مرتضی پاشایی فهمید یا نه، همین که ما هوادارات فهمیدیم تو رفاقتت رفاقت بود یه دنیا برا ما ارزش داشت.

میترسم از اینکه گمت کنم ، میترسم عشقم بی اثر بشه
دریاچه ی چیتگر بدون تو ، میتونه با اشکم خزر بشه

جمعه 5 دی 1393 - 19:42

مثل همیشه حرفی واسه گفتن ندارم خدا...

جمعه 5 دی 1393 - 19:43

زنده باد بانو : مـــــــــــــریـــــــــــــــم حـــــــــــیـــــــــدرزاده.

جمعه 5 دی 1393 - 21:33

روحش شاد و صدایش جاودانه باد.....
من در حد انجام این کار نیستم ولی دوس دارم انجامش بدم و از ته دلم بگم که محمد جان تو واقعا دوستی رو هر چند در مدت کم ولی ما میدونیم عمقش چقدر بوده در حق مرتضی تموم کردی....خدایا ازت میخوام اجر محمد رو هم این دنیا و هم اون دنیا بهش بدی .... چرا که لااقل ما هوادارات میدونیم که چه حرفهایی پشت سرت زده شد و تو شنیدشون و فقط سکوت کردی و سپردیشون به خدا....نمونش اقا/خانوم بالا یا اون اقایی که یه جا خوندم گفته بود..... نمیگم چون یاداوریش برا خودمم سخته چه برسه برا محمد...خدا خودش اجرتو محمد جان لااقل اجر صبرتو میده شک نکن.......
من واقعا نمونه شما ندیدم هرچی دلشون میخواد میگن و شما فقط سکوت میکنی و میسپاریشون میدونم براتون سخته ولی همین طور ادامه بدید این خواهشم خیلی پر روییه ولی میدونم خیلی مردمی هستین و اینکارو میکنین همون طور که تا الان میکردین.....
اینم برا اونایی که شایعه میساختن و حالا تریپ داغ دیده ها رو برداشتن.....
من در عجبم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست

راستی محمد جان تولدت پیش پیش مبارک باشه... ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال با عزت کنار خونوادت و ما زندگی کنی.......

جمعه 5 دی 1393 - 23:32
Sina 0423

؟؟؟؟
متاسفم!!

به قول محسن یگانه منتظر این فرصت طلبی ها هستیم دوست من. این جور خواننده ها پشت کاراشون مثال زدنیه توو این موقیعت ها.

128.140.73.95
شنبه 6 دی 1393 - 10:04
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

مرسی عزیزم
واقعا حرف دل هوادارای خدای احساسو زدی
منم پیشاپیش تولدشونو تبریک میگم
پایدار بمونید

2.178.43.215
شنبه 6 دی 1393 - 13:47
Faezeh

آقا سینا دارین عجولانه قضاوت میکنین شما که از دلش خبر ندارین دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد علیزاده مگه قبل فوت مرتضی پاشایی شناخته شده نبوده؟؟؟ از خیلی از خواننده های دیگه معروف تر و محبوب تره . اینقدر دلش پاک هست که از مرگ رفیقش واسه شناخته شدن خودش استفاده نکنه،بعدش فکر نمیکنید راهای خیلی بهتری واسه معروف شدن وجود داشته باشه؟؟
اگه این بار هم قانع نشدید اشکالی نداره ،مهم اینه که خدا میدونه چه خبره...مهم اینه که ما قبولش داریم
والسلام...

93.110.235.235
جمعه 5 دی 1393 - 21:47

روحش شادیادش گرامی

جمعه 5 دی 1393 - 22:46

مثل برق و باد گذشت یادم یه روز توی خیابون ولیعصر قدم میزدم اون موقع ها آلبوم یکی هست تازه منتشر شده بود همه جا از کنار هر ماشین و سی و دی فروشی که رد میشدم صداش رو می شنیدم و پوسترهای بزرگش توجه من رو بیش از حد به خودش جلب کرد من اون موقع خیلی نمیشناختمشون
همش به خودم میگفتم خدایا این پسر کیه ؟؟؟؟؟؟
کیه که این قدر هنوز نیومده جاش رو تو قلب مردم پیدا کرده
متاسفانه برای من پاییز امسال که به نیمه رسید غمش به بینهایت رسید
ورفتن مرتضی پاشایی این غم رو دوصد چنان کرد

شنبه 6 دی 1393 - 10:11

آقاي عليزاده يكي از اونايي بود ك تا لحظه آخر كنار مرتضي بود و همه ديدن ك چقدر تو سروبار خودش زد از داغ اين فاجعه....
پس لطف كنيد اينقدر حرف مفت و الكي نزنيد،بابا بسه توروخدا آخه چي گيرتون مياد از اين كارا؟؟؟
يكم ب فكر آخرت باشيد هرچند ك آدما تو همين دنيا تصفيه ميكننو ميرن پس يكم حواستونو جمع كنيد و مطمئن باشيد كه خدايي هم هست .....

t.m
شنبه 6 دی 1393 - 11:58

باز این ملت همیشه در صحنه واقعآ ملت کارو زندگی ندارن؟؟؟؟چرا اینقدر فرق بین هنرمندان میزارن مرتضی احمدی 70سال با مردم زندگی کرد ولی مرتضی پاشایی خیلی زیاد 2سال .واقعا چرا؟؟؟؟

شنبه 6 دی 1393 - 12:19

هنوز مرگش را باور ندارم هنوز با شنیدن صدایش اشک امانم رامی برد ، مرتضی عزیز همونطور که تو همیشه می گفتی دوستتون دارم تا ابد بدان که ما خانواده خاص هم به یاد تو هستیم تا ابد ، امیدوارم روحت قرین رحمت و آرامش باشد .

شنبه 6 دی 1393 - 13:36

ی سوالی عجیب ذهنمو درگیر کرده مریم قاسمی کیه؟؟فقط طراح لباس مرتض یا.....؟؟؟؟لطفا اگه کسی میدونه بگه

شنبه 6 دی 1393 - 23:38
ناشناس

این دو مثل اینکه باهم نامزد بودن، نامزد رسمی نه ولی نامزد.
یه نکته به حرفام اضافه کنم و اینکه که مرتضی پاشایی چند سال به صورت مجردی زندگی میکرد و با خانواده زیاد در ارتباط نبود، امیدوارم منظورم را فهمیده باشید.

188.211.96.83
یکشنبه 7 دی 1393 - 01:12
علیرضا

عرض شود پدرشون رسما مصاحبه کرد و گفت پسرم من نه ازدواج کرده و نه حتی نامزد داشته
حالا دیگه عکسای اشون و مرحوم و.....
خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه

2.176.122.16
یکشنبه 7 دی 1393 - 00:06

گفتم شاید از حرفم سوبرداشت بشه حرفم رو عوض میکنم.
منظورم مجردی زندگی میکرد، این نیست که کار خلاف شرعی انجام میداد.
منظورم اینه با خانواده قطعه رابطه کرده بود و از هم خبری نداشتن، یعنی به حرفای پدر و برادر معروف شدش زیاد توجه نکنید

یکشنبه 7 دی 1393 - 10:18

مرتضی تکرار نشدنی بووووووووود. روحش شاد

یکشنبه 7 دی 1393 - 10:43

فاطمه و آنا و فایزه عزیزم بی خیال شید اگه اقا سینا میخواست قانع بشه میشد الان اقا سعید رو منو فایزه دیشب قانع کردیم و اونم قبول کرد من دیشب فهمیدم ادم که منطق داشته باشه مثل اقا سعید میشه و ادم بی منطق مثل اقا سینا.....
سخت ترین کار دنیا اینه که به یه ادم بی منطق با استفاده از منطق بفهمونی منطق نداره...
اقا سعید مرسی مرسی ایشالا هرچی میخوای از خدا بگیری ......
محمد جان برای تو هم با وجود ادمایی مثل اقا سینا از خدا ارامش و صبر خواهانم.....
و اما اقا سینا من چیزی نمیتونم بگم و میگم جزات با خود خدا چون که کاملا یه طرفه به قاضی رفتی و عجولانه قضاوت کردی.....
تو رو خدا هوادارای محمد خان ادامه ندین .... شاید باعث ناراحتی محمدمون بشه.......

یکشنبه 7 دی 1393 - 20:34
Sina 0423

خدارو شکر که یکی از هوادارن مرتضی پاشایی اومدو جواب همتونو در قسمت بالا داد. من واقعا براتون متاسفم.
اگه شما میگین من یه طرفه قضاوت کردم آره باشه ولی اینو بدونین یکی از هوادارن مرتضی پاشاییم همین قضاوتو کرد. و از همه مهم تر هیچ وقت یادتون نره که قضاوت اصلیو خواننده محبوب کشورمون محسن یگانه ام کرد. شما نه تنها به من بلکه به همه اون کسایی که این نظرو داشتن توهین کردین. خیلی از خواننده های کوچیک هم همین نظرو داشتن که شما نفهمیدین. من بی منطق نیستم، این شمایین که با بی منطقی دارین موسیقیه کشورمونو پیش میبرین.
من واقعا و شدیدا به آدمایی مثل شماها متاسفم. شما از ادب و سلیقه محروم هستین.
محمد علیزاده باید برا خودش تاسف بخوره که هواداری مثل شما داره. یا علی..

128.140.84.147
دوشنبه 8 دی 1393 - 01:03
Saeed Mehrban

خب در ابتدا بايد از عليرضا خان نهايت تشكرو داشت باشم كه هرچي دلش خواست به هواداراي محمدعليزاده توهين كرد...و باقي حرفاشون كه نيازي صحبت كردن در موردشون نيست.
و اما آقا سينا,انتقاده شما بجا و بنظره من درست بود اما توهين كردنت به محمد عليزاده و هواداراش ديگه چرا؟؟شما اگه انتقادي داري انتقادتو بگو چرا توهين ميكني؟
درسته,محمدعليزاده با توجه به شخصيته شناخته شدش دربين مردم بهتر بود كه كمي بيشتر مراعات ميكرد اما اينطور كه شما داري ميگي يعني صددرصد مطمئني كه محمدعليزاده فقط و فقط براي خودنمايي اينكارو كرده!آخه برادر من تو مگه از باطن آدما باخبري؟
بهتره بجاي اين توهينها يكم منطقي تر فكر كنيم...علي يارتون

5.232.126.231
دوشنبه 8 دی 1393 - 09:37
هوادار۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰اتیشه ی محمد علیزاده(foroogh)

اقا سینا و اقا علیرضا به خدا من قصدم بی احترامی و خدا به دور توهین نیس .... قصدم خیره و میخوام توجیه تون کنم....
یه خواننده به اسم م . ---- وقتی میره عیادت مرتضی یه چشش اشک بوده اون یکی خون....بعد مرتضی میخنده و میگه هوادارای منو تو تا حالا ما رو کنار هم ندیدن ..... اون خواننده بنده خدا هم چشاش از خجالت حرفها و تهمت ها که هواداراش به مرتضی زده بودن خون بوده.... من و بقیه قصدمون فقط و فقط توجیه شما بود که خدای نکرده چشمای خواننده محبوب من یا شما یه وقتی بی دلیل به خاطر من یا شما پر از اشک نشه.....شما اینو بدونین نه تنها محمد بخاطر داشتن ما افسوس نمیخوره بلکه افتخارم میکنه چون ما فقط برای توجیه شما اینجا هستیم و نه قصد دفاع و یه طرفه به قاضی رفتن رو داریم نه به قول شما اجرا گذاشتن ادبمون.....
از من گفتن بود مطمعنم محمد بحث های ما رو خونده و مطمعن هم هستم که بخاطر حرفها و اتهام های شما قلبشم شکسته.....اخه کجای دنیا یه نفرو بخاطر گریه برای دوستش متهم میکنن حالا گریش تو تلویزیون باشه یا کنج اتاق توی خونش.....
دوستان عزیز(اونایی که اینجا کامنت گذاشتین)

محمد علیزاده ی عزیز
و
اقای عبدالمالکی و یگانه و کرد و خانواده ی پاشایی
منو حلال کنین گرچه درموردتون سعی کردم حرف بدی نزنم....

مرتضی روحت شاد یادت گرامی و راهت پر رهرو باد

محمد علیزاده هستیم تا تهش حالا هر جا که دوس داره تهش باشه......

2.182.12.14
یکشنبه 7 دی 1393 - 11:53

بعضی از این خانم ها اومده بودن که خودشونو به چهره های معروف مرد شون بدن فک کنم.یا شایدم چون فیلم میگرفتن خواستن موهاشونو بیرون بریزن که خودنمایی بکنن.
چی بگم دیگه؟

یکشنبه 7 دی 1393 - 17:35

مرتضی عزیز روحت شاد
ما رو ببخش که واستادیم با هم بحث میکنیم
من بعد بیماریت باهات آشنا شدم یعنی حدودا 1 سال ولی تو این مدت هم عاشق صدات هم عاشق شخصیت و هم عاشق رفتارو سادگیت شدم و زمانی که رفتی خیلی گریه کردم خیلی، افسردگی گرفته بودم از زمین و زمان شاکی بودم
حالا محمد علیزاده تا جایی که من میدونم حدود 3 سال اونم از نزدیک باهات آشنا بوده، عاشقت نشده ؟؟؟نباید برات گریه میکرده؟؟؟ مرتضی چون کچل نکرده بخاطرت یعنی رفیق بدی بوده؟؟؟کاش نمیرفتی کاش...کاش بودی آرومش میکردی...
حالا دوستای عزیز مطمئا باشید اگه محمد علیزاده خودشو کنترل میکرد و گریه نمیکرد یه عده میگفتن به این میگن رفیق که واسه دوستش گریه نمیکنه؟؟؟؟؟؟ اگه کچل میکرد میگفتن این یعنی خودنمایی چون محمد علیزادس!!!!!!
قول میدم دیگه در این باره هیچی نگم فقط ای کاش دیگران رو به سادگی قضاوت نکنیم ما ها همه باید یاد بگیریم که با حرفامون دیگران رو آزار ندیم حتی اگه حق با ما باشه...
واسه همه ی هنرمندها آرزوی شادی و سلامتی میکنم و به قول محمد علیزاده ای کاش همه ی اهالی موسیقی با هم دوست باشن. محمد علیزاده تازه فهمیدم این آرزوت چقدر مهمه...
دیگه هیچی نمیگم شما هم جواب ندین لطفا...

دوشنبه 8 دی 1393 - 01:24
Sina 0423

فائزه خانوم چی دارین میگین؟؟؟
کلا حرفاتون طنز شد!!!!!!!!!!! (-: (-:
دوس دارم از اول چیزایی که گفتیو سوالیش کردی جواب سوالاتو بدم شاید خودتم یکم خندت بگیره!!
محمد عاشقش میشد یا نه چندان مهم نبود. همه عاشق هم میشن. پس بی ربط بود این حرفتون
کسی نگفت چون کچل نکرده رفیق بدی بوده، به خدا هیچوقت همچین حرفو نزدیم پس لطفا حاشیه درست نکنید.
گفتین که ( کاش نمیرفتی کاش...کاش بودی آرومش میکردی... ) ببخشیدا مگه همسرش بود که آرومش بکنه ؟ (-: (-: ؛ جز محمد، مرتضی کسه دیگه ای نداشت ؟؟ به خدا فک نکنم مرتضی یه تار علی عبدالمالکیو به محمد میداد.
گفتین که ( حالا دوستای عزیز مطمئا باشید اگه محمد علیزاده خودشو کنترل میکرد و گریه نمیکرد یه عده میگفتن به این میگن رفیق که واسه دوستش گریه نمیکنه؟؟؟؟؟؟ )
منی که هوادار علی عبدالمالکیم هیچوقت نفهمیدم علی چه حالی داشت وقتی مرتضی رفت چون نخواست که مصاحبه کنه، منم که کنارش نبودم. پس از کجا باید گریه هاشو میدیدم؟ یه جوری میگین انگار محمد عیزاده کیه مثلا!! شما مطمئن باشین اگه جلوی دوربینا خودنمایی نمیکرد هیشکی نمیگفت به نظرتون محمد علیزاده گریه کرد یا نه؟ الان مثلا یه سوال ؟؟ مهدی احمدوند جلوی هیچ دوربینی حاضر نشد. به نظرتون احمدوند گریه کرد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟ منطقی حرف بزنین.
الان من مطمئنم عبدالمالکی با اون کارایی که کرده و همینطور چون دوست قدیمیش بوده 100% علی کلی گریه کرده ولی ماها نفهمیدیم پس این حرفتونم چرت بود. چون هیشکی نمیگفت گریه کرده یا نه. ما که کنارشون نبودیم.
و اینکه گفتین ( اگه کچل میکرد میگفتن این یعنی خودنمایی چون محمد علیزادس!!!!!! )
یکی از هواداران مرتضی پاشایی خیلی خوب جواب این سوالتونو دادن پس نیازی نیس منم توضیح بدم.
علی عبدالمالکی وقتی کچل کرد وقتی همه اونکارارو به خاطر مرتضی کرد هیچوقت نزاشت رسانه ای بشه و فقط و فقط همه اینکارارو به خاطر خود مرتضی کرد. ولی محمد علیزاده بدجوری رسانه ایش کرد تا همه بدونن گریه کرده. اینکارارو کرد که بعضیا که ساده هستن فک کنن مثلا محمد خیلی با معرفته در حالی که خود محسن یگانه گفت بی معرفتن. کارایی که علی عبدالمالکی کرد هیشکی نفهمید حتی شما ولی محمد علیزاده بدجوری ایرانو ترکوند.
یکی از دوستان یه سوال جالب ازم پرسیده بود. به من گفته بود چرا علی عبدالمالکی با اینکه رفیق قدیمیه مرتضی بود اصلا هیچ گریه ای نکردو اصلا در مورد دوستش مصاحبه نکرد ولی محمد که چندان باهاش رفیق نبود اون همه ناراحت شدو گریه کردو کلی مصاحبه کرد؟ منم گفتم تو از کجا میدونی اینطوریه ؟ به من گفت رسانه ها پخش کردنی میدیدم که محمد چه جوری ناله میکرد!
فائزه خانوم محمد علیزاده این کارارو کرد تا به آدمایی مثل دوست من بگه که من مثلا دوست صمیمیه مرتضی بودم و خیلی ناراحت شدم.
وگرنه علی عبدالمالکیم میتونست این کارارو بکنه ولی اهل خودنمایی نبود.
ما به این نمیگیم همدردی.!!! علی عبدالمالکی اگه کچل کرده به خاطر روحیه دادن به مرتضی بوده و این به نظر من همدردیه بزرگیه که همه به خاطر رفیقشون میکنن، همون کارایی که یک معلم به خاطر شاگردش کرد.
علی عبدالمالکی همدردیاشو وقتی مرتضی زنده بود میکرد ولی محمد کارایی که بعد مرگ مرتضی کرد همدردی نبود. مرتضی به این جور همدردیا زودتر احتیاج داشت همون کاری که علی عبدالمالکی کرد، همون کاری که علی عبدالمالکی به خاطر مرتضی تا 7 ماه هیچ آهنگیو پخش نکرد وقتیم پخش کرد آهنگ پاییز بود که صدای مرتضی رو به اول آهنگ بزاره. علی عبدالمالکی هیچوقت کارایی که کرد نخواست همه بفهمن، هیچوقت رسانه ایش نکرد. فقط ما هواداراش میفهمیدیم. ولی محمد عیزاده کارایی کرد که به چشم همه بیاد به خصوص بعد مرگش !! خودتونم دیدین که علی عبدالمالکی بعد مرگش سکوت کردو ازش خبری نبود.
من نمیگم که محمد علیزاده رو ول کنین، اینارو میگم که وقتی بهش پیام خصوصی میدین بهش تاکید کنین که دیگه از این کارا نکنه چون کاراش جز خودنمایی بیش نبود.
من دیگه حرفی ندارم. یا علی..

128.140.84.147
یکشنبه 7 دی 1393 - 22:39

مریم حیدرزاده بی نظیری ....

دوشنبه 8 دی 1393 - 00:34

با سلام
باید بگم واس اون عده ای ک کامنتای بی معنیو منطق میزارن:اهای اونایی ک میخاهین با این حرفا اقا محمدو ببرین زیر سوال و خرابش کنید زهی خیال باطل متاسفم ایشون اتقدر پیش خدا عزیزن ک زبان قاصره واس همین انقدر موفقن ایشالله پایدار باشن و انقد هوادار دارن ک حرفای ادمای بی منطق مث ی عده کاملا هیچ میشه اقا محمد خیلی با احساسه واس همین بیش از همه ناراحت شد اگه ادم بدی بود قصد بدی داش پدر مرتضی مراسم سوم پسرشو نمیسپرد دست ایشون پ قضاوت بیجا نکنید ک پاشو میخورین
و اما دوستی:هیچی درباره ارتباط بین اقای پاشییو علیزاده نمیدونید پ حرف مفت نزنید
در ضمن تو شرایط خاص مث عزاداری ادما حالو احساسشون دس خودشون نیس و کسی هم فکر اینک کجاست و دوربین هس یا نه نیستش و فقط با ناراحتیش و گریه مراسمو سر میکنه ن دوربین اونایی ک اسن بردین اقایان محترم خودشون رفقاو همکارای اقا محمدو خدا بیامرز هستن پ بهتره مراقب حرکاتو حرفاتون باشید

دوشنبه 8 دی 1393 - 00:51

با سلام
باید بگم واس اون عده ای ک کامنتای بی معنیو منطق میزارن:اهای اونایی ک میخاهین با این حرفا اقا محمدو ببرین زیر سوال و خرابش کنید زهی خیال باطل متاسفم ایشون اتقدر پیش خدا عزیزن ک زبان قاصره واس همین انقدر موفقن ایشالله پایدار باشن و انقد هوادار دارن ک حرفای ادمای بی منطق مث ی عده کاملا هیچ میشه اقا محمد خیلی با احساسه واس همین بیش از همه ناراحت شد اگه ادم بدی بود قصد بدی داش پدر مرتضی مراسم سوم پسرشو نمیسپرد دست ایشون پ قضاوت بیجا نکنید ک پاشو میخورین
و اما دوستی:هیچی درباره ارتباط بین اقای پاشییو علیزاده نمیدونید پ حرف مفت نزنید
در ضمن تو شرایط خاص مث عزاداری ادما حالو احساسشون دس خودشون نیس و کسی هم فکر اینک کجاست و دوربین هس یا نه نیستش و فقط با ناراحتیش و گریه مراسمو سر میکنه ن دوربین اونایی ک اسن بردین اقایان محترم خودشون رفقاو همکارای اقا محمدو خدا بیامرز هستن پ بهتره مراقب حرکاتو حرفاتون باشید

دوشنبه 8 دی 1393 - 01:02

سلام
ببخشین من کامنتارو خوندم
بچها هوادارن اقای محمد علیزاده ک معروفه ب خدای احساس هست
بحث نکنید تو دنیا هستن کسانی ک ن متطق انچنان دارن ن احساس بنابراین خودتونو خسته نکنید
مهم خدای بزرگه ک باید پیشش عزیز باشیو سربلند ک خدارو 1000000000شکر اقا محمد هستن پ باقی حرفا قضاوتای بی موردو حرفای الکیه
اقایون شمام لطفا تمومش کنید چون دارین الکی حرف میزنید ببخشینا قصد جسارت ندارم ولی هدفتون اگه زیر سوال بردنه اقای علیزادس واقعا متاسفم براتون
این دونفرو من از نزدیک میشناسم بنابراین میدونم دوستیشون چطوری بود پس لطفا جو سازی نکنید و تا چیزیو ندیدین قضاوت ممنوع من دیده بودم ک باهم جون در ی غالب هستن روابطشون از دوتا داداش صمیمیتر بود
الله اکبر خدایا مارو ببخش مرتضی داداش گلم شرمنده اون دل دریاییتم
اگه الان خدا بیامرز مارو داره نظاره میکنه ک قطعا همینه مطمعن باشین ازمون دلخوره چون خودش ادمی نبود ک بد کنه و بد بگه بد بخاد واس همه
برای شادی روح اقای خاص الفاتحع

سه شنبه 9 دی 1393 - 11:08

هوادارای خـــــــــــــــــــــــــــــــــدای احســــــــــــــــــــــــــــــــــاس از همتون مچکـــــرم.
مهم اینکه ما خواننده مونو قبول داریم!!
دوسش داریم!!
میدونیم منظور از کارایی که کرده برای چی بوده!!!
میدونیم احساسش چیه!!!
میدونیم تو دلش چی میگذره!!!
پس لطفا خودتونو بخاطر حرف کسایی که به نظر من بی منطق هستن خراب نکنید.
آقا سینا به نظر من حرفای شما خنده دار تره!ایرادایی که میگیری خیلـــــــــی خنده دار تره!حالا شما تموم این کامنت های مارو ول کردی که سعی کردیم قانعتون کنیم گیر دادی به یه کامنت هوادار آقای پاشایی!!؟؟؟هر چی میشه میگی فلانی اینجوری نوشته!!!
ببخشید ولی من فک میکنم آقای یگانه هم بخاطر حسودی به جایگاه بعضی ها اینجوری قضاوت کردن.
همون جور هر کی یه جور منظورا رو تفسیر میکنه منم منظور آقای یگانه رو اینجوری تفسیر میکنم.
در ضمن این هم که نمیگین ما هوادارا قانع نمیشیم چون حرفاتون مثه تف سر بالاس آقا،زور میری تو گلو زوررررررررررررررررر
ولی از نظر دیگه به ما میگن هـــــــــــــــــــــوادار،اسممون رومون هست هـــــــــــــــوا دار
ینی باید هوای عشقمونو داشته باشیم هر چند اینجا ما فقط واقعیت ها رو گفتیم.
همون جور که اگه در مورد آقای عبدالمالکی چیزی گفته بشه ناراحت میشن!
ونکته بعدی اگه قرار باشه کسی بخاطر جلوه کردن و مرده پرستی مواخذه بشه آقای ج.ه هستش نع خدای احساس ما!!!
والسلام

سه شنبه 9 دی 1393 - 19:52
Sina 0423

همونطور که گفتم شما ها هوادار محمدین پس امکان نداره چیزیو قبول کنین. حقیقت اینه که خواننده ی شما خودشو فقط با اون کارا خراب کرد، اینو دیگه هم هوادارای علی عبدالمالکی قبول دارن هم هوادارای مرتضی پاشایی و هم هوادارای محسن یگانه و همینطور خیلی از اهالیه موسیقی کشورمون.
مردم توو این جور مواقع خیلی خوب میدونن خودنمایی یعنی چی!! خودنمایی که به رسانه ها منتقل شد ، آقای علیزاده با این کارا فقط خودشو نشون داد وگرنه لزومی به گریه کردن جلوی دوربینا نداشت.
خیلی از دوستان نزدیک مرتضی پاشایی موقعی که مرتضی هنوز به بیمارستان نرفته بود باهاش همدردی میکردن، اینا یه سال همش کنار مرتضی بودن به خصوص کارایی که علی عبدالمالکی کرد ولی نخواست هیشکی بدونه، چون اهل خودنمایی نبود.ولی آقا محمد شما موقعی که مرتضی رفت بیمارستان اومدو شد دوست صمیمیش. بدتر از اونم چون آقا محمد دیر کرده بود با خودش گفت برم جلوی دوربینا گریه کنم فک کنن پس منم همدردی کردم !! متاسفم واقعا...!!!!!!!!!!!!!!

128.140.76.141
چهارشنبه 10 دی 1393 - 00:00
yekta

اقا سینا خداوند در قران می فرمایند در مورد کارهای مردم تجسس نکنید و غیبت نکنید ایا دوست دارید گوشت برادر مرده خود را بخورید پس لطفا دیگه این بحث و تموم کنید یه درصد احتمال بدید اگه خدایی نکرده زبونم لال صد قران فاصله اتفاقی برای اقای علیزاده بیفته ایا عذاب وجدان میگیرید یا نه؟؟؟؟

5.236.195.212
پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 23:04

خیلی مسخره س . این آقا سینا فک کرده عاقلترین آدم روی زمین هستش ؟
دقیقا معنی طنز بودن جملاتو درک میکنه یا از تو اونجاش درآورده !؟
تو که حرفای دیگرانو مسخره و طنز میدونی اشتباه کاملا محضی میکنی که جوابشونو میدی و خیلی هم با حوصله میشینی جزئیات حرفاشونو در میاری بعد نقد میکنی ! ! !
اتفاقا بنظر خیلیای دیگه حرفا و طرز استفاده از واژگان شما خیلی خنده داره !
چرا مردم عادت دارن همیشه به رفتارای آدمای معروف گیر بدن ؟ مگه اونا آدم نیستن ؟ حق ندارن بخندن یا اشک بریزن ؟
یه کم از شما قیافه شون بهتر باشه که میگید اییییشششش . من خوشگلترم ! این چجوری فلان شد ، بهمان شد !
یکی گریه میکنه (حالا وارد جزییات نباید شد ! من خودم طرفدار اون آقا نیستم !) میگن واسه جل توجه بوده !
بس کنین دیگه .
به این فکر کنین که یه روز خودتونم میمیرین و تو دنیا نمیمونین !
همه یه جوری حرف میزنیم که انگار دنیا فقط واسه مرتضی تموم شده و دیگه کسی قرار نیس بمیره !
آقای سینا هم که فک میکنه عقل کله و موسیقی دان !
بتهوون که ناشنوا بود اینقدر پز نمیداد که تو پز میدی ! یه جوری حرف میزنی انگار که کل دنیا میشناسنت !
بعد هم یه عده که موقع بیماری آقا مرتضی پیداشون میشه و شروع به سلفی گرفتن میکنن و بعدن هم جلوی دوربین ناله میکنن که آخ کمرم شکست و مرتضی چرا تنهام گذاشتی ، مگه دوستت نداشتم و بعد از همه ی این ماجراها عکساشونو پخش میکنن و میشن نامزد مرتضی پاشایی و . . . باید متاسف باشن از اینکه این کارای مسخره شون که با همدستی و همکاری یه سری آدمای معروف دیگه انجام شده واسه این بوده که خودشونو بکشن بالا و خودشونو معروف کنن . . . البته بازم : خدا میداند !

لطفا نظر منو تایید کنین و مث مسائل دیگه که روش سرپوش میذارین و ادیتش میکنین ، نظر منو ویرایش نکین و کامل تایید کنین . . .
بذارین واقعیتها گفته بشه ف حتی اگه تصور میشه که واقیت داشته باشن . . .

شنبه 9 خرداد 1394 - 16:47

من هم در تشبیه جنازه بودم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود این بار مردم برای پاشایی خواندند | موسیقی ما