برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور چهره های کهنه کار و جوان موسیقی در کنار یکدیگر؛
ورود رسمی «جستو» به دنیای «جَز»
موسیقی ما – گروه «جَستو» با حضور جمعی از نوازنده های سرشناس موسیقی کشور فعالیت خود را رسما آغاز کرد. «دارا دارایی» (گیتار بیس)، «بابک صفرنژاد» (هارمونیکا)، «سالار محمد اصغری» (درامز)، «پدرام نیک نفس» (خواننده) اعضای جستو هستند و «امیر محمدی دارابی» وظیفه سرپرستی و نوازندگی پیانو را بر عهده دارد. این گروه فعالیت های خود را در سبک «جز» دنبال خواهد کرد و این روزها مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت هستند. قطعاتی توسط آنها آماده شده است که در کنسرت زمستانی که پیش رو دارند اجرا می شود و پس از آن احتمالا وارد فاز تولید آلبوم خواهند شد.

«سید علی میرمحمدی»، مدیر شرکت «هامین گستر آریا» و مدیر برنامه های گروه «جستو» در گفتگویی پیرامون فعالیت های گروه جستو اعلام کرد:«در تلاشیم مجوز های لازم را برای اجرای این گروه در دی ماه سال جاری کسب کنیم که انشالله به زودی و به محض دریافت مجوزهای لازم از طریق رسانه ها تاریخ و محل برگزاری کنسرت را اعلام خواهیم کرد. اعضای این گروه را در این اجرا «امیر محمدی دارابی» به عنوان سرپرست و پیانیست گروه، «سالار محمد اصغری» درامیست، «دارا دارایی» نوازنده گیتار باس، «بابک صفر نژاد» هارمونیکا و «پدرام نیک نفس» به عنوان خواننده گروه تشکیل می دهند.»

وی در ارتباط با سابقه ی حضور اعضای «جستو» در عرصه موسیقی هم این چنین گفت: «تمامی اعضای این گروه از نوازندگان خوب کشورمان هستند که پیش از این در اجراهای متعدد، شاهد هنرنمایی آنان بوده ایم اما در این بین «امیر محمدی دارابی» و «سالار محمد اصغری» از نوازندگان بسیار جوان و مستعد در عرصه موسیقی هستند که از دید بسیاری از کارشناسان موسیقی دارای آینده ی درخشانی هستند.»

گفتنی است که «امیر محمدی دارابی» کوچکترین عضو گروه است که سرپرستی «جستو» را به عهده دارد. او از سه سالگی پیانو را نزد مادرش آموخته است و تاکنون تحت تعلیم اساتید متعددی همچون «گاگیک بابایان» و «حمزه یگانه» بوده است و سابقه همکاری با رهبران ارکستر مانند «شهرداد روحانی» و «بردیا کیارس» را در کارنامه خود دارد.

در ادامه می توانید عکس های «آرش هاشمی» از تمرین گروه جستو را از سایت «موسیقی ما» ببینید و دریافت کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 22:16

دیدگاه‌ها

دوشنبه 24 آذر 1393 - 19:44

خدارو شکر....
خداکنه که همه ی ژانر های موسیقی رو تو کشورمون داشته باشیم..
البته اگه اجازه رشد بدن..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ورود رسمی «جستو» به دنیای «جَز» | موسیقی ما