برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از محرم و صفر و به منظور برگزاری کارگاه آموزشی؛
هادی منتظری و فریدون شهبازیان به همدان می‌روند
موسیقی ما - هادی منتظری، نوازنده با سابقه کمانچه برگزاری کارگاه آموزشی در همدان خبر داد. این نوازنده پیشکسوت در گفتگو با موسیقی ما ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر به همدان دعوت شده‌ام تا یک کارگاه آموزشی را در آنجا برگزار کنم. امیدوارم مقدمات کار به گونه‌ای فراهم شود که بتوانم در همراهی با استاد فریدون شهبازیان به همدان بروم.

وی با اشاره به اینکه اهالی موسیقی در همدان پیش از این از کیوان ساکت و چند تن از نوازنده‌های نام آشنا هم برای حضور در این کارگاه‌ها دعوت کرده‌اند گفت: امیدوارم بتوانم در کنار استاد فریدون شهبازیان به این سفر بروم.

منتظری با بیان این مطلب که کارگاه پیش رو در دو بخش مجزا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تعدادی از موزیسین‌های همدان در این کارگاه شرکت می‌کنند و علاوه بر نوازندگی جلسه پرسش و پاسخی در زمینه موسیقی و خاصه ساز کمانچه در خواهد گرفت. در این کارگاه همچنین سر فصل‌هایی مانند آشنایی با تاریخ و پیشنیه ساز کمانچه، بررسی پراکندگی ساز کمانچه در ایران و جهان و شیوه‌های مختلف نوازندگی کمانچه و... مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

نوازنده کمانچه کشورمان با اشاره به لغو کنسرت مشترکش با حسین علشاپور در ۳۰ مهر ماه گفت: این اجرا به اولین نوبت بعد از محرم و صفر منتقل شده و انشالله در آن موقع به روی صحنه خواهد رفت.
آخرین فعالیت استاد منتظری در حوزه موسیقی به داوری در جشنواره موسیقی زاگرس نشین‌ها باز می‌گردد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 15:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هادی منتظری و فریدون شهبازیان به همدان می‌روند | موسیقی ما