برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهیار شادروان به موسیقی ما خبر داد؛
«عشق چیستی» در راه است
موسیقی ما - مهیار شادُروان از انتشار دو آلبومش در ماه‌های آتی خبر داد. این خواننده موسیقی ایرانی، با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی ما گفت: «عشق چیستی» عنوان جدید‌ترین آلبوم من است که با آهنگسازی استاد فضل الله توکل و بر روی اشعار ایشان از سوی موسسه آوای باربد منتشر خواهد شد. تنظیم تمامی قطعات را بابک شهرکی به عهده دارد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در دو قطعه از آلبوم «عشق چیستی» از سازهای موسیقی پاپ هم استفاده شده است گفت: قطعات این آلبوم در مایه‌های چهارگاه، ماهور، شوشتری و دشتی و شور اجرا شده‌اند. فضا در این آلبوم فضای موسیقی گل‌هایی است. البته یکی دو آواز کوتاه در مایه‌های سه‌گاه و ماهور هم درون این آلبوم گنجانده شده است.

شادُروان با اشاره به دیگر آلبوم در دست انتشار خود افزود: کار دیگری که بناست از سوی انتشارات آوای باربد منتشر شود دی وی دی تصویری کنسرت ما در سال ۸۶ در تالار وحدت است که با گروه فاخته به سرپرستی رضا موسوی‌زاده و خانم افیلیا پرتو اجرا شده است. البته آلبوم عشق چیستی احتمالا زود‌تر از این کار وارد بازار موسیقی خواهد شد.

وی افزود: مجوزهای این کار را هم اخذ کرده‌ایم و انشالله دی وی دی کار توسط موسسه آوای باربد منتشر خواهد شد.

شادوران در ادامه با اشاره به مایه بندی کار توضیح داد: این کنسرت در همایون مرکب اجرا شده است یعنی کار از همایون شروع می‌شود و در ادامه به بیات ترک، اصفهان، ماهور، دشتی و... هم می‌رسد. اجرا شامل دو بخش بود و در بخش اول موسیقی گل‌هایی اجرا شد. در این بخش پیانو، تار، آواز و دکلمه آواز (حاله وزیری) حضور داشتند. در بخش دوم با یک بافت کاملا سنتی ساخته‌های آقای موسوی‌زاده اجرا شد.

این خواننده موسیقی ایرانی، در پایان گفت: فعلا برنامه خاصی برای اجرا در ایران ندارم اما قرار است در ماه‌های آتی کنسرت‌هایی را در کشورهای رومانی، انگلستان و آمریکا به روی صحنه ببریم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 00:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عشق چیستی» در راه است | موسیقی ما