برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین کنسرت «افشین سیاهپوش» در «اریکه ایرانیان» اتفاق افتاد؛
دیدار «افشین سیاهپوش» با دوستدارانش
موسیقی ما - «افشین سیاهپوش» خواننده و ترانه سرای موسیقی پاپ، شامگاه جمعه دوم آبان در تهران و در سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه رفت تا اولین کنسرتش با دوستداران تهرانی خود رقم بزند. این در حالی بود که این کنسرت با تاخیر دو روزه به علت در گذشت آیت الله مهدی کنی و اعلام دو روز عزای عمومی، از تاریخ سی و یکم شهریور ماه به دوم آبان موکول شده بود.

افشین سیاهپوش کنسرتش را با قطعه «دل دل» آغاز کرد و با ترکیبی از آثار منتشر شده و آثار منتشر نشده آلبوم جدیدش پیشبرد و به دلیل استقبال از قطعه «دل دل» بار دیگر در انتهای برنامه آن را اجرا نمود.

در میان برنامه افشین سیاهپوش از «رضا تاجبخش» که به عنوان مهمان ویژه این کنسرت را دنبال می‌کرد، دعوت کرد به روی صحنه بیاید و با تکنواری پیانو با افشین سیاهپوش همراه شود و مشترکا دو قطعه اجرا نمودند.

گروه نوازندگان به رهبری «مجید کاشانیان» و سرپرستی «سعید علیرضایی» را «رضا تاجبخش»، «غلامرضا معرف»، «مهدی پاشا»، «سعید علیرضایی»، «یاسر کربلایی»، «داریوش بیژنی»، «سیامک کریم‌پور» و «علی ضرابی» ، «داریوش بیژنی»، «سامان امامی» تشکیل می‌دادند که سامان امامی در قطعاتی کوتاه به همخوانی با افشین سیاهپوش می‌پرداخت.

انوش تقوی، داریوش شهریاری، ساناز کریمی، حسین متولیان، علی استیری، رضا تاجبخش، حسین سالاری مقدم، سعید سام، حامد برادران، پویان اعتصامی، حامد صوفی‌پور، آیدین بهزادی، ارسلان محمودی و فرشید وحدت از جمله چهره‌های حاضر در این برنامه بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 07:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 4 آبان 1393 - 20:40

پس چرا کنسرت محمد علیزاده و مازیار فلاحی رو لغو کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار «افشین سیاهپوش» با دوستدارانش | موسیقی ما