برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از یازده سال و از سوی نشر «ارغنون»؛
آلبوم «سلامی دوباره» اثری از «مسیح محقق» منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «سلامی دوباره» با صدای و از سوی نشر «ارغنون» «مسیح محقق» منتشر شد. آهنگسازی و تنظیم تمامی نه قطعه این مجموعه توسط مسیح (شیدرخ) محقق انجام شده است. اشعار از سروده های «سهراب سپهری»، «مولانا»، «فروغ فرخزاد» و «قیصر امین پور» است. البته یکی از قطعات این مجموعه، به نام «بداهه نوازی تار روی پرلود شماره یک باخ»، سازی است. «سروش ریاضی» وظیفه تهیه کنندگی آلبوم سلامی دوباره را بر عهده داشته است. «کامران خاشع»، «بابک امینی»، «رزا گیاهی»، «سپیده وحیدی»، «سهراب محرابی»، «رامین وحدتی»، «بابک آخوندی» و «وحید مومنی» به عنوان نوازنده با مسیح محقق همکاری داشته اند.

این موزیسین کهنه کار چندی پیش به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:« در این سال‌ها من به کار موسیقی مشغول بودم ولی آثار خودم را منتشر نمی‌کردم. آقایان ناشران در دولت قبلی فعالیت چندانی نداشتند و کسی تمایل چندانی برای انتشار این آلبوم نداشت. آلبوم از چند سال قبل آماده انتشار بود و طی تماس‌هایی که با ناشرین داشتم، کسی جواب رد نداد و کسی عمل هم نکرد. چندی پیش بر اساس توافق‌هایی که با نشر «ارغنون» انجام دادیم، مراحل لازم برای انتشار طی و این مجموعه آماده ارائه به مخاطبان عزیز شد.»

او همچنین درباره آلبوم سلامی دوباره گفته بود:« هم جوان‌ها و هم مخاطبانی که سنین بیشتری دارند، می‌توانند با این آلبوم ارتباط برقرار کنند. منظور از جوان، تین‌ایجرها نیست ولی برای کسانی که 25 تا 35 ساله باشند هم کشش دارد. این آلبوم به‌هرحال مخاطب خاص خودش را دارد و یک کار بازاری نیست.»

گفتنی است که اولین آلبوم محقق به نام «دوپیکر» در سال 2000 منتشر شد و «عاشقی پیداست» هم به عنوان دومین آلبوم محقق در سال 2003 انتشار یافت.

سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به عوامل و تیم تولید آلبوم فوق از کاربران فهیم خود تقاضا دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر نسبت به تهیه نسخه اصلی این مجموعه اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1393 - 01:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سلامی دوباره» اثری از «مسیح محقق» منتشر شد | موسیقی ما