برنامه یاد بعضی نفرات
 
نعمت الهی پس از جنوب، این بار در شمال کشور کنسرت برگزار می‌کند؛
رشت میزبان «روزبه نعمت الهی» می‌شود
موسیقی ما - «روزبه نعمت الهی» که تابستان امسال در جنوب کشور برای بندرعباسی‌ها کنسرت برگزار کرده بود، پس از برگزاری کنسرت بزرگی در تهران، این بار در شمال کشور به اجرای زنده ی آثار خود می‌پردازد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت خواننده ی «ایران، خاک دلیران...»، 16 مهر 1393 در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نامجوی رشت برگزار می‌شود تا او برای نخستین بار قطعاتش را برای گیلانی‌ها اجرا کند.
 
نعمت الهی در خصوص این کنسرت در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» اظهار داشت: «این نخستین بار است که در رشت کنسرت برگزار می‌کنم و انگیزه ی زیادی برای دیدار با گیلانی‌های خونگرم دارم. هر چند ارکستر من، ارکستر پر تعدادی است، اما از آنجایی که اجراهای شهرستانی هم به همان اندازه ی اجراهای تهران برایم اهمیت دارد، با گروه کامل به دیدار گیلانی‌های عزیز می‌رویم و امیدوارم خاطره ی خوشی رقم بزنیم».
 
خواننده ی آلبوم‌های «سرزمین مادری»، «هفته ی عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ»، در این کنسرت گلچینی از قطعات آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های منتشر شده‌اش را اجرا خواهد کرد. بلیتهای این برنامه 50، 70 و 80 هزار تومان قیمت گزاری شده اند.
 
گفتنی است این هنرمند که در آثارش از سروده‌های شعرای کلاسیک به ویژه «مولانا» بهره برده است، در هفته ی جاری در جشنواره «کیش مهر» که برای بزرگداشت مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار شده بود مورد تقدیر قرار گرفت که گزارش آن به زودی روی سایت قرار می‌گیرد.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 11:22

دیدگاه‌ها

جمعه 11 مهر 1393 - 12:04

خوش به حال رشتی ها ...
روزبه همه جا کنسرت گذاشتی به جز بجنورد امسال که هیچی امیدوارم تابستون سال بعد بجنورد میزبان کنسرت روزبه نعمت الهی عزیز بشه...
امیدوارم...
لطفا کلیپ و عکس های این کنسرت رو فراموش نکنید.
مخصوصا کلیپ.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رشت میزبان «روزبه نعمت الهی» می‌شود | موسیقی ما