برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفته ی آخر شهریور ماه؛
علی لهراسبی و مرتضی پاشایی در بندر انزلی روی استیج می‌روند
موسیقی ما - مرتضی پاشایی و علی لهراسبی در آخرین هفته شهریور در بندر انزلی روی استیج می‌روند. سالن زنده یاد ربیعی استادیوم تختی  بندر انزلی در آخرین هفته شهریور 1393 محل برگزاری کنسرت های بزرگ مرتضی پاشایی و علی لهراسبی خواهد بود. مهدی کرد مدیریت گروه و حامد طاهری رهبری ارکستر این کنسرت ها را به عهده دارند.

از آنجا که هر دو خواننده از پر طرفدارترین خواننده های امروز کشور و گیلان هستند پیش بینی می شود استقبال خوبی از این کنسرت ها بعمل آید،خصوصا" که زمان برگزاری آن ها در اوج سفرهای تابستانی به بندر انزلی می باشد و هموطنان دیگر نقاط کشور نیز می توانند از اجراهای متفاوت این برنامه ها استفاده کنند.

علی لهراسبی خواننده قطعات «شرشر بارون» و «فاصله ها» در تاریخ 26 شهریور 93 در دوسانس به روی استیج خواهد رفت و مرتضی پاشایی در تاریخ 27 و 28 شهریور هر روز با دو اجرا محبوبترین قطعاتش از جمله قطعات جدید «نگران منی» و «قلبم رو تکراره» که از تازه‌ترین قطعاتش است را اجرا خواهد کرد.

تهیه کنندگی این کنسرت را «آرمان فردا» بر عهده دارد که  در دیگر نقاط کشور کنسرتهایی برگزار کرده است. «حمیدرضا شعشعانی»، مشاور اجرایی این کنسرت‌ها است و «میلاد مهربان» مدیر اجرایی آنهاست.

علاقمندان می تواننداز مراکز معتبر فروش بلیط در گیلان اقدام به خرید بلیط نمایند یا با شماره های 09379378415 و 09379378416 و 09128385002 تماس بگیرند.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 17:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی و مرتضی پاشایی در بندر انزلی روی استیج می‌روند | موسیقی ما