برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال خوب مخاطبان از هر دو سانس برنامه این گروه در «اریکه ایرانیان»؛
بلیت‌های کنسرت گروه «کامنت» ظرف کمتر از 24 ساعت به اتمام رسید
موسیقی ما – بلیت‌های کنسرت گروه «کامنت» در مدت کمتر از ۲۴ ساعت به اتمام رسید. این برنامه روز یازدهم مهرماه در سالن «اریکه ایرانیان» و طی دو سانس برگزار خواهد شد. سامانه فروش بلیت کنسرت کامنت از صبح روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه باز شد که با استقبال خوب دوستداران این گروه، تمامی بلیت‌ها ظرف کمتر از یک روز به فروش رفت. کنسرت‌های کامنت پیش از این در تالار «فارابی» تهران برگزار می‌شد که آن برنامه‌ها هم همیشه فول سانس روی صحنه می‌رفت. به زعم منتقدان یکی از دلایل این اتفاق انتشار آلبوم موفق «رفته از دست» گروه کامنت است که اردیبهشت امسال به بازار عرضه شد. آن‌ها قرار است که در کنسرت مهرماه خود گلچینی از قطعات این آلبوم و سایر آثار خاطره انگیز خود را اجرا کنند.

«نیما رمضان»، نوازنده گیتار الکتریک کامنت، درباره این استقبال مخاطبان گفت: «شصت درصد بلیت‌ها در یکی دو ساعت اول به اتمام رسید و این اتفاق برای خود ماهم جالب بود. بلیت فروشی کنسرت‌های قبلی که در سالن «فارابی» برگزار می‌کردیم هم با استقبال مخاطبان همراه می‌شد. اما این بار با توجه به اجرای برنامه در سالن «اریکه ایرانیان» شرایط متفاوت بود.»

او پیرامون بحث تمدید برنامه افزود: «این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت «هامین» با همکاری شرکت «آوای سوته‌دلان» برگزار می‌شود. به تمدید برنامه فکر کرده‌ایم اما باید جلسه‌ای با تهیه‌کننده برنامه داشته باشیم و اطلاع‌رسانی در مورد تمدید برنامه انجام خواهد شد.»

وی نهایتا در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر اجرای کنسرت در سانس‌های متعدد خاطرنشان کرد: «فکر نمی‌کنم در ‌‌نهایت به سمت برگزاری کنسرت‌های متعدد در سانس‌های زیاد برویم. اولویت ما پس از تهران، اجرا در شهرستان‌ها است و در شهرهای مختلف برنامه خواهیم داشت. سپس می‌خواهیم بر روی تولید آثار جدید متمرکز شویم زیرا نمی‌خواهیم که برنامه‌های تکراری برای مخاطبان داشته باشیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1393 - 03:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 22 شهریور 1393 - 09:43

انصافا حقشه این گروه تو آزادی کنسرت میذاشت ن اریکه.................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بلیت‌های کنسرت گروه «کامنت» ظرف کمتر از 24 ساعت به اتمام رسید | موسیقی ما