برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور برگزاری کنسرت دو نوازی سه تار و تنبک؛
بهداد بابایی و نوید افقه به بندرعباس می‌روند
موسیقی ما - کنسرت بهداد بابایی و نوید افقه در همدان و بندرعباس برگزار می‌شود. بهداد بابایی از برگزاری کنسرت دونوازی سه تار و تنبک در همراهی با نوید افقه خبر داد. این آهنگساز موسیقی ایرانی با اعلام خبر بالا به خبرنگار موسیقی ما گفت: قرار است در ادامه تور کنسرت‌های دو نوازی با آقای افقه در ۱۳ مهر ماه به بندر عباس سفر کنیم و ۲۴ مهر ماه هم به همدان برویم.

این نوازنده سه تار درباره رپرتوار مد نظر برای این اجرا‌ها نیز گفت: قطعا بخش از اجراهای ما معطوف به اجرای قطعات آلبوم «جوی نقره مهتاب» خواهد بود. ضمن اینکه در این اجرا‌ها بخشی را هم به بداهه نوازی اختصاص داده‌ایم. در مورد بخش بداهه هم این توضیح لازم است که در هر شب اجرا یک مایه را برای بداهه نوازی انتخاب می‌کنیم.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش به سفر پیش رو به اروپا اشاره کرد و گفت: بعد از اتمام کنسرت بندرعباس و همدان بناست برای برگزاری کنسرت به اروپا برویم. در آن اجرا‌ها محوریت کار بر روی مایه «همایون» است و بخش دیگر کار هم به بداهه نوازی اختصاص دارد. این کار بناست در ایران هم اجرا شود اما برگزاری کنسرت این رپرتوار در ایران بعد از به بازار آمدن آلبوم این کار‌ها اتفاق خواهد افتاد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1393 - 10:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهداد بابایی و نوید افقه به بندرعباس می‌روند | موسیقی ما