برنامه یاد بعضی نفرات
 
در برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ عنوان شد؛
مهدی مدرس «رویایی» می‌شود
موسیقی ما - «مهدی مدرس» خواننده آلبوم «مدرس شمال» با حضور در برنامه تلویزیونی ساعت ۲۵ از جزییات آلبوم جدیدش سخن گفت. وی نام آلبوم خود را «رویایی» عنوان کرد که در بخش ترانه با ترانه سرایانی همچون «مهشاد عرب»، «میلاد تهرانی» و «میلاد میربستانی» و در قسمت آهنگسازی و تنظیم تنها با «آرتا میربستانی» همکاری کرده است.

 «افشین مقدم» نیز طی گفتگوی کوتاهی در ارتباط با این موضوع عنوان کرد که در حال حاضر تمامی کارهای آلبوم صورت گرفته و اثر نهایی در حال اخذ مجوزهای لازم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه افزود که امید دارند، آلبوم «رویایی» تا نیمهٔ اول بهمن ماه امسال منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شود که این امر به همکاری‌های لازم از سوی شرکت پخش نیز وابسته است.

گفتنی است که این آلبوم پس آلبوم «مدرس شمال» دومین آلبوم رسمی «مهدی مدرس» محسوب و در کارنامهٔ هنری وی ثبت خواهد شد. لازم به ذکر است که وی در آلبوم گروهی «خاص» نیز با تک آهنگی به نام «خوابم نمی‌بره» حضور داشت.

«مهدی مدرس» در زمینهٔ اجرای زنده نیز پیش از این توانایی‌های خود را نشان داده و کنسرت‌های موفقی را در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار کرده است که این روند در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1393 - 00:08

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی مدرس «رویایی» می‌شود | موسیقی ما