برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری سایت «موسیقی ما» از تمرین خواننده آلبوم «فوق العاده» برای کنسرت هفتم شهریور؛
بهنام صفوی: در این کنسرت بیشتر به سمت کارهای الکترونیکی رفته‌ایم
موسیقی ما – «بهنام صفوی» برای اولین بار در سال 93 در پایتخت روی صحنه خواهد رفت. کنسرت او روز هفتم شهریورماه در سالن میلاد و به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار می شود. وی قرار است که در این برنامه برای اولین بار قطعات آلبوم «فوق العاده» را برای مخاطبان تهرانی خود اجرا کند. صفوی از مدتها قبل تور کنسرتهای خود را هم آغاز کرده است و در اصل کنسرت تهران مقصد آینده این تور خواهد بود. به دلیل همین تور است که او روزهای کمی را در تهران سپری می کند و ما هم در یکی از همین روزها به استودیو تمرین بهنام صفوی و ارکسترش رفتیم.

جلسه پرنشاط تمرین در بعد از ظهر یکی از گرمترین روزهای تابستان آغاز شد. شروع با قطعه «بگو آره» از آلبوم فوق العاده بود و تمرین بر محور قطعات این آلبوم پیش می رفت. به دلیل دقت و ریزبینی «مهدی فردی» که وظیفه رهبری ارکستر را برعهده دارد، این قطعه سه بار اجرا شد تا اینکه به سراغ قطعه «فوق العاده» رفتند. در هنگام نواختن این کار هم نکاتی از سوی بهنام صفوی یادآوری می شد. «اولین قرار» قطعه بعدی بود که با تکنوازی های گیتار خوانده و اغلب قطعات آلبوم فوق العاده در پارت اول تمرین به اجرا درآمد.

بهنام صفوی در خلال تمرین به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«خدا را شکر آلبوم فوق العاده جای خودش را در بین مردم باز کرد و هفتم شهریورماه اولین کنسرت رسمی من پس از آلبوم فوق العاده است. با کلی کارهای جدید و فوق العاده به دیدار مخاطبان عزیزم می رویم. می خواهم در هفتم شهریور کاری انجام دهم که نسبت به کنسرت های سه سال اخیر من متفاوت باشد. از لحاظ چیدمان قطعات و نوازندگی و اجرا همه چیز متفاوت شده است و سورپرایزهایی هم داریم که عزیزان حاضر در سالن شاهد آنها خواهند بود. طبق خواسته خودم در این کنسرت بیشتر به سمت کارهای الکترونیکی رفته ایم و من پیش از این گروه بزرگی داشتم که تنظیم ها کاملا آکوستیک بود. الان همه چیز عوض شده است و همه اتفاقات حالت شبیه به آلبوم است.»
او در پاسخ به سوالی مبنی بر تعدد اجراهای زنده خارج از تهران افزود:«تعدد این اجراها به شرکتی که با آنها قرارداد داشتم باز می گردد و بخشی دیگر هم به مشغله های خودم مربوط می شود که قراردادهایی برای اجرا در سایر شهرها داشتم. اما این قول را به همه مخاطبان عزیز می دهم که از این پس اجراهای بیشتری در تهران داشته باشیم.»

وی نهایتا خاطرنشان کرد:«26 سپتامبر برابر با دوم مهرماه در شهر تورنتو کانادا و سوم اکتبر یعنی یازده مهر در شهر ونکوور کانادا کنسرت خواهیم داشت. اگر خدا بخواهد سی شهریور ماه هم مجددا در تهران روی صحنه خواهم رفت که هیچ چیز بهتر از اجرای زنده در ایران نیست.»

در ادامه می توانید عکس های «زهرا عباسی» از تمرین بهنام صفوی و ارکسترش برای کنسرت هفتم شهریورماه را ببینید: 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 13:40

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 14:50

ان شاء الله 7 شهریور قراره بترکونیم

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 17:26

خییییییییلی خوب بود ممنونم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیااد ایشاا... به زودی کنسرت شهریور
ما به پاااااس زحمت های آقای صفوی اونجارو میترکونییییییم ...
***زنده باااااااااااااااااااد بهنام صفوی***

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 23:31

ممنون از سايت موسيقى ما و خانم عباسى بابت تهيه اين عكس ها، مخصوصا اينكه از تمرين آقاى صفوى و گروه خوبشون هست،،، ما بى صبرانه منتظر اجراى اين كنسرت عالى هستيم...

.................................... بهنـــــــــــــــــــــــــام صفـــــــــــــــــــــوى ..............................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: در این کنسرت بیشتر به سمت کارهای الکترونیکی رفته‌ایم | موسیقی ما