برنامه یاد بعضی نفرات
 
29 مرداد و در کنسرت خالق سه‌گانه «کما» اتفاق افتاد:
از «مرداد» تا ستاره‌ای که دیگر نیست؛ قصه‌ای به روایت «حمید عسکری»
موسیقی ما – کنسرت تابستانه «حمید عسکری» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این خواننده شامگاه ۲۹ مردادماه و در میان استقبال خوب طرفدارانش روی صحنه رفت و گلچینی از بهترین و خاطره انگیز‌ترین قطعات خود را اجرا کرد. این دومین کنسرت تهران خواننده آلبوم «خوشبختی» در سال ۹۳ بود. او در فصل بهار بیشتر درگیر تولید آلبوم جدید و بازی در یک فیلم سینمایی بود. فیلم سینمایی که هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است اما دومین تجربه حضور عسکری جلوی دوربین بود. البته وی در هفته پایانی اردیبهشت ماه در همین سالن با مخاطبان خود دیداری داشت.

او در برنامه ۲۹ مرداد سنت شکنی کرد و به جای قطعه پرطرفدار «خوشبختی»، با قطعه «مرداد» روی صحنه آمد. قطعه‌ای که تنظیم ارکس‌تر آن کاملا متفاوت بود و گیتارنوازی حمید عسکری هم در حین خواندن، حسابی دوستدارانش را به وجد آورد. وی سپس به سراغ قطعه ریتمیک «بیا دنبال من» رفت. در حین خواندن ناگهان از پله‌های استیج پایین آمد و برای لحظاتی بخش‌هایی از این کار را در جلوی ردیف یک اجرا کرد. همین مساله تشویق‌های مردم همراه شد و حضار ردیف‌های جلو سالن میلاد دست به تلفن‌های همراه خود بردند و عکس و فیلم این بخش برنامه را به سرعت روانه «اینستاگرام» کردند!

پس از «هوای گریه»، «اگه به تو نمی‌رسم» و «خیلی دوست دارم» حس و حال عاشقانه سالن در هنگام اجرای قطعه «بزن بارون» به بالا‌ترین حد خود رسید. اثری اسلو که در آلبوم چهارم این خواننده به خوبی شنیده شد و برای خیلی‌ها تداعی گر خاطرات بارونی بود. حمید عسکری برای این برنامه کنداکتور کنسرت خود را حسابی دگرگون کرده بود و علاوه بر ایجاد تغییر در تنظیم برخی از کار‌ها، چند قطعه هم که مدت‌ها در کنسرت‌هایش اجرا نکرده بود را خواند. از جمله قطعه شش و هشت «من کجای زندگیتم از آلبوم «کما ۳» پس از حدود دو سال اجرا شد و استقبال مخاطبان را به دنبال داشت.

قطعات یکی پس از دیگری اجرا می‌شدند تا اینکه فریادهای «ستاره ستاره» از گوشه و کنار سالن شنیده شد. حمید عسکری برای معرفی قطعه «ستاره» که در آلبوم «کما ۲» و با تنظیمی از زنده یاد «نیما وارسته» شنیده شد گفت: «نیما همیشه در کنسرت‌ها و هنگام اجرای این قطعه کنار من می‌ایستاد و ویولن می‌نواخت اما اکنون دیگر نیست. از شما درخواست می‌کنم که همگی نور تلفن‌های همراه خود را روشن کنید تا بداند که هنوز هم به یادش هستیم.» این جملات را گفت و با صدایی مملو از بغض و حلقه اشکی در گوشه چشم قصه ستاره را روایت کرد. عکس های زیبایی هم از نیما در میان حاضرین توزیع شده بود که آنها این عکس ها را در هنگام شنیدن ستاره روی دست های خود گرفتند. قطعه یکی مانده به آخر هم «نذار بمونم تو کما» بود. یکی از خاطره انگیز‌ترین قطعات این خواننده که تا کنون در کنسرت‌های وی اجرا نشده بود. نهایتا هم برنامه با خوشبختی که یکی از هیت‌های شاد و پرانرژی حمید عسکری است به پایان رسید.
 
  • *حاشیه نگاری:
* «امیرحسین رستمی»، «سامان جلیلی» و «احسان اسدیان» به عنوان مهمانان وِیژه در سانس دوم کنسرت حضور داشتند.

* «منصور جنید» (رهبر ارکس‌تر و کیبورد)، پوریا حیدری (کیبورد و بک‌وکال)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، بهادر خانزاده (ویولن)، کیوان ملک (پرکاشن)، سعید صارمی (پرکاشن)، عمید بنکدار (گیتار بیس)، امین قمی‌نژاد (درامز)، میلاد اکبری (گیتار)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، بابک وزیری (گیتار) و علی شمس آبادی (کلارینت) اعضای ارکستر بودند.

*شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به دلیل استقبال خوب مخاطبان، این کنسرت به زودی از سوی شرکت «سل فا» تمدید خواهد شد.

*کنسرت حمید عسکری توسط شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار شد که مجید طوسی، «یاسین طوسی» و سایر عوامل اجرایی این شرکت همکاری شایسته‌ای با عکاسان و خبرنگاران داشتند.

در ادامه می‌توانید لحظات دیدنی این کنسرت و حاشیه‌هایش را از لنز دوربین «سعید عبداللهی» ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 12:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 12:33

اصلا نمی خوام ایراد الکی بگیرم اصلا این موضوع ایراد نیست فقط لباسشان هم طراحیش و هم رنگش تا حدو زیادی شبیه لباس کنسرت اردیبهشت فرزاد فرزین است . به هر شکل این موضوعات مهم نیست و مهم صداست که من خیلی زیاد صدای ایشون را می پسندم .

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 12:40

او سامان جلیلی چه تیپ بیستی زده حمیدم که مثل همیشه بهترینه و نکته بعدی اینکه خیلی کاره خوبیه که اونجا از دوتا هوطن و هم نوعی که به هر حال سلامتی جسمی ندارن با هنرمندایی که با حوصله باهاشون عکس میگیرن و اونارو خوشحال میکنن خودش کلی ثواب معنوی داره واسه همه هنرمندا همینطوریه دمتون گرم

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 18:04
علیرضا (عضوی از خانواده ی خاص)

درسته کاش همه افراد معروف اینطوری باشن

37.254.172.128
یکشنبه 2 شهریور 1393 - 13:30

من کنسرت اکثر خوننده های معروف رو بودم.
اما خدایی هیچکدوم به اندازه حمید انرژی ندارن.
کنسرتش عالی بود

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 13:47

فردا سامان میترکونه.ببینیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.

دوشنبه 3 شهریور 1393 - 13:14
علیرضا (عضوی از خانواده ی خاص)

ایشالااااااا

37.254.139.69
یکشنبه 2 شهریور 1393 - 18:02

نمیدونم چرا باش حال نمیکنم خیلی

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 20:09
rozalia salehi

خیلی اسم کاربری باحالی داری ضد نوید ترابی D-:

5.200.179.40
یکشنبه 2 شهریور 1393 - 20:07

من خودم صدای آقای عسکری رو دوس دارم اما یه موضوعی برام خیلی جالبه اینکه چرا آقای عبداللهی همیشه عکاس کنسرت های ایشونه شاید به خاطر رفاقتشونه اما خواهشا آقای عبدالهی برای کنسرت های خوانندگان دیگه هم بره چون وقتی ایشون میرن همیشه از بک استیج هم عکس میگیرن ولی بقیه همکاران نه!!!

یکشنبه 2 شهریور 1393 - 23:57

من سانس 18 رفته بودم.. اجرای حمید عسگری فوق العاده بود واقعا عالی بود

دوشنبه 3 شهریور 1393 - 23:01

کاش ویدیو میذاشتین

شنبه 5 مهر 1393 - 20:25

حمید اون شب فوق العاده بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از «مرداد» تا ستاره‌ای که دیگر نیست؛ قصه‌ای به روایت «حمید عسکری» | موسیقی ما