برنامه یاد بعضی نفرات
 
کلیپ «خواب زمستانی» اثر زهرا عاملی را از «تماشاخانه» ببینید و دانلود کنید
وقتی خانم ترانه سرا کارگردانی می‌کند
موسیقی ما - این روزها که هر شبکه تلویزیونی و هر برنامه خبری پر است از اخبار فجایعی که در گوشه‌ای خونبار از جهان رخ می‌دهد، هنرمندان بزرگی از سراسر جهان دست به دست هم داده‌اند تا به شیوه خود، واکنشی از سر انزجار به این اعمال نامردمانه نشان دهند. وقتی «راجر واترز» و بسیاری دیگر از هنرمندان نامدار جهان، ساکت نمی‌نشینند و از انفعال در قبال چنین ظلم‌هایی گریزان‌اند، عجیب است که در ایران ما، هنرمندان کمتر واکنشی درخور نام و اعتبار خود بروز می‌دهند.

چندی پیش برنامه «ساعت 25» شبکه تهران ویدئوکلیپی تولید و پخش کرد که با اقبال بینندگان برنامه مواجه شد و سیل پیامک‌های مردم، به بازپخش چندباره این تصاویر در شب‌های متوالی منجر شد. ایده اولیه تولید چنین آیتمی را «امید جامع» (ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ) داد و در ادامه «زهرا عاملی» (ترانه‌سرای مطرح و سردبیر جدید برنامه «ساعت 25») نوشتن متن و کارگردانی آن را به عهده گرفت.

عاملی در خصوص این ویدئو به «موسیقی ما» گفت: «از زمانی که فجایع اخیر در غزه آغاز شد، شاید بسیاری از هنرمندان بودند که می‌خواستند به نحوی به این جنایات واکنش نشان دهند، اما نمی‌دانستند چه روشی را باید برای این کار انتخاب کنند. این روشی بود که ما برای محکوم کردن این ماجرا برگزیدیم و ممنونم از دوستان و هنرمندانی که به ما اعتماد کردند و جلوی دوربین ما نشستند.»

کارگردان «خواب زمستانی» درباره محتوای این کلیپ توضیح داد: «آنچه که در جهان امروز در مورد غزه در حال وقوع است، نوعی خواب زمستانی درست وسط تابستان است. اینکه زنان و کودکان بی‌دفاع غزه زیر رگبار توپ و گلوله‌اند و خیلی‌ها در این جهان خود را به خواب زمستانی زده‌اند، بسیار دردناک است. تلاش ما در این ویدئوی کوتاه این بود که بتوانیم تلنگری به این خواب عمیق خودخواسته زده باشیم.»

در این ویدئوکلیپ کوتاه، مهرداد نصرتی (آهنگساز و خواننده)، هومن نامداری (نوازنده و تنظیم‌کننده)، آرش پاکزاد (متخصص میکس و مسترینگ)، میثم یوسفی (ترانه‌سرا و روزنامه‌نگار حوزه موسیقی)، حسین غیاثی (شاعر و ترانه‌سرا) و حمیدرضا منبتی (روزنامه‌نگار و سردبیر سایت موسیقی ما) جلوی دوربین زهرا عاملی رفته‌اند.

در ادامه می‌توانید «خواب زمستانی» را از «تماشاخانه» موسیقی ما دانلود کنید:
خواب زمستانی
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:29

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:27

درود خدا بر عوامل این کار و بر شما که این خبر رو قرار دادین و موضع انفعالی بعضی از هنرمندان رو بهشون گوشزد کردید. متاسفانه بعضی از چهره های شناخته شده که هر روز عکسی از خودشون رو توی شرایط مختلف تو صفحه های شخصیشون قرار میدن یه جمله ی کوتاه هم توی این صفحات بر علیه این جنایات قرار ندادن که واقعا جای تاسف داره. درود خدا بر همه ی هنرمندانی که رسالت هنریشون رو فراموش نمیکنن.

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 13:38

زهرا عاملی کارش بیسته.
(زهرا عاملی-امید جامع-آرش پاکزاد-هومن نامداری) عوامل امپراطور و همچنین البوم سوم مهدی یراحی.

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:45

خیلی عالیه،ممنون. خسته نباشید میگم به زهرای عزیزم که واقعأ عاشقشم و ممنون از امید جامع عزیز بابت این ایده ی جالبی که مطرح کردن.

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 17:27

این روزگار بد کرده با قلبم
کم بوده از این زندگی سهمم...

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 22:53

زهرا عاملی عزیز ممنونیم فوق العاده بود این کامنت همراه کلییییییییی انژی مثبت تقدیم به خانوم احساس ایران زمین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وقتی خانم ترانه سرا کارگردانی می‌کند | موسیقی ما