برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «خیابون و درخت» با صدای «روزبه نعمت‌الهی» و «عمران طاهری»
موسیقی ما - «روزبه نعمت الهی» که جمعه 10 مرداد 1393، برای نخستین بار در بندرعباس به اجرای زنده خواهد پرداخت، قطعه ی جدیدی با هم‌خوانی «عمران طاهری»، خواننده ی بندرعباسی، منتشر کرد. ترانه این قطعه از سروده های «مجید ذاکری» است. ملودی کار اثری از «عمران طاهری» است و «پیام قربانی» هم وظیفه تنظیم، میکس و مسترینگ را بر عهده داشته است. این قطعه سورپرایز کنسرت روزبه نعمت الهی در بندرعباس است که وی چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از آن خبر داده بود. زیرا این خواننده برای اولین بار ترانه ای را به گویش بندرعباسی خوانده است.

گفتنی است کنسرت روزبه نعمت الهی به تهیه کنندگی «محمد امین داعی» و در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار خواهد شد. اجرای متفاوت قطعه «خلیج فارس» هم یکی از بخش های ویژه این کنسرت خواهد بود و همچنین سورپرایزهای دیگری نیز برای این برنامه در نظر گرفته شده است.
*****
 
عمران طاهری، خواننده ی بندرعباسی که سه سال پیش اولین آلبوم رسمی‌اش را با نام «لطفاً» به تهیه کنندگی «محمد امین داعی» منتشر کرده بود، در گفت و گو با «موسیقی ما» از همکاریهایش با چهره های سرشناس سخن گفت.
 
وی که از همکاری با روزبه نعمت‌الهی در قطعه «خیابون و درخت» ابراز خرسندی می‌نمود، اظهار داشت: «فارغ از مسائل کاری، باید بگویم شخصیت روزبه نعمت الهی واقعاً ستودنی است و من به همکاری با او افتخار می‌کنم و خوشحالم که جمعه 10 مرداد 1393، در بندرعباس میزبان او هستیم تا به تماشای اجرای زنده اش بنشینیم».
 
عمران طاهری که دو سال پیش همراه با «رضا صادقی» قطعه «غیر ممکن» با ترانه ای از «ترانه مکرم»، ملودی خودش و تنظیم «شجاعت شفایی» را اجرا کرده بود، در خصوص این همکاری گفت: «با رضا صادقی از گذشته و در واقع از زمانی که در بندرعباس ساکن بود دوست بودم. بعد که به تهران رفت، به دلیل مشغله کاری کمی بینمان فاصله افتاد اما پس از مدتی فرصت این همکاری برای من فراهم شد. رضا هم از نظر کسوت و جایگاه در موسیقی و هم به لحاظ سنی از من بزرگتر است و این همکاری، تجربه ی شیرینی برای من بود و خوشحالم با کسی که با من همشهری و همدل بود همکاری کردم».
 
وی که با «محمدرضا هدایتی» نیز قطعه ای به نام «تو خونسردی» خوانده بود، گفت: «فرصتی پیش آمد که در یک اجرای تلویزیونیِ مشترک با «محمدرضا هدایتی»، قطعه ای با هم‌خوانی یکدیگر اجرا کنیم. در ابتدا بنا به پیشنهاد محمدرضا تصمیم داشتیم قطعه ای بندرعباسی اجرا کنیم، ولی در نهایت تصمیم بر آن شد برای آنکه قشر بیشتری از مخاطبین با آن ارتباط برقرار کنند، قطعه ای فارسی بخوانیم».
گفتنی است این خواننده حدوداً یک ماه پیش، همراه با گروهی به سرپرستی «بهزاد ابطحی» کنسرتی در بندرعباس برگزار کرده بود که مورد توجه هرمزگانی‌ها واقع شده بود. وی مشغول آماده سازی دومین آلبوم رسمی خود با همکاری چهر های سرشناس موسیقی است که به زودی اطلاعات آن منتشر خواهد شد.


در ادامه  قطعه «خیابون و درخت» با صدای «روزبه نعمت الهی» و «عمران طاهری» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
خیابون و درخت
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 22:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 03:26

با سلام
لطفا ترانه ی این اثر رو قرار بدید تا لااقل متوجه بشیم چی میخونن...
بنظر من کار خیلی خوبیه....

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 10:32

یه کار بندری فوق العاده بود.فکر نمی کردم از پس گویش بندری روزبه نعمت الهی اینقد خوب بر بیاد.تنظیم هوشمندانه ی پیام قربانی هم ستودنی بود.

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 17:46

مگه با فرهاد جواهر کلامم کار نکرده ؟ چرا این فرهاد بنده خدا هی اسمش هیچ جا نیست ؟ باید حتما چاووشی باشی ؟ قبل از معروفیتش این اقا اولین کارش با فرهاد بود ...

سه شنبه 7 مرداد 1393 - 23:46

روزبه ؛ شبیه اسپارتاکوس شدی چرا؟

پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:11

روزبه جون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود.
بازم یه کار فوق العاده از روزبه که آدمو دیوونه میکنه.
عاششششششششششششششششششششششششقتم...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «خیابون و درخت» با صدای «روزبه نعمت‌الهی» و «عمران طاهری» | موسیقی ما