برنامه یاد بعضی نفرات
 
۵ مرداد؛
«سرزمین» سهراب پورناظری به اتریش می‌رود
موسیقی ما -  پروژه موسیقایی سرزمین به آهنگسازی و خوانندگی سهراب پورناظری، ۵ مرداد برابر با ۲۷ جولای در اتریش اجرا خواهد شد.  سهراب پورناظری درباره پروژه سرزمین که هنرمندان کرد زبان از چند کشور در آن هنرنمایی می‌کنند، گفت: «اجرای این برنامه و دیگر برنامه‌های اینچنینی در کشورهای مختلف باعث آشنایی و همبستگی بیشتر فرهنگ‌های مختلف می‌شود.»

 آهنگساز و خواننده گروه شمس در ادامه گفت: «پروژه سرزمین مخاطبان زیادی را در کشورهای اروپایی به خود جذب کرده. شاید بتوان دعوت مکرر فستیوال‌های اروپایی از این پروژه را گواهی بر این مطلب دانست. هربار که این کنسرت برای مردم کشورهای متفاوت اجرا می‌شود نکته‌ای که جلب توجه می‌کند واکنشی خوبی است که مخاطبان در قبال جنسی از موسیقی نشان می‌دهند که برایشان ناشناخته است که البته به عقیده من یکی از دلایل آن نوازندگی خوب اعضای گروه است.»

 این کنسرت که در چندماه گذشته در کشورهای فرانسه، بلژیک و هلند اجرا شده است، فردا (یکشنبه) برای اولین بار در اتریش و در فستیوال Glatt&Verkehrt 2014 Kerms به روی صحنه خواهد رفت.

 لازم به ذکر است آلبوم موسیقی «سرزمین» بر اساس این پروژه، سال گذشته در اروپا و به تهیه کنندگی کمپانی آکورد کرایسز منتشر شد.

 حسین زهاوی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، سارا اقلیمی (خواننده)، آرتان تکین (نوازنده سازهای بادی)، رابین واسی (نوازندگان سازهای کوبه‌ای)، گوران کامیل (نوازنده عود) و لیلا رینالت (نوازنده کنترباس) هنرمندانی هستند که در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 11:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سرزمین» سهراب پورناظری به اتریش می‌رود | موسیقی ما