برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک نوازنده قدیمی در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان کرد؛
زایا سلیمان:‌ ژانر کاری‌ام عوض شده و وارد فضای تولید آلبوم و کنسرت‌گذاری برای چهره‌های جدید شده‌ام
موسیقی ما – یک نوازنده قدیمی دلیل اصلی دوری چند ماهه‌اش از فضای موسیقی را ورود به ورطه تهیه کنندگی و تهیه و تولید آلبوم برای چهره‌های جدید دانست.

به گزارش «موسیقی ما»، زایا سلیمان که پیش از این سابقه سرپرستی ارکستر چهره‌هایی چون «احسان خواجه امیری» و «فرزاد فرزین» را در کارنامه خود دارد، درباره دلایل اصلی جدایی‌اش از ارکستر فرزاد فرزین و دوری چند ماهه‌اش از فضای موسیقی کشور گفت: ‌ «علت اصلی جدا شدن‌ام از گروه فرزاد، اتمام قراردادی بود که بین ما بود و از همه مهم‌تر من تصمیم گرفته بودم که ژانر کاری‌ام را عوض کنم. از مدت‌ها قبل در فکر ورود به فضای تولید آثار موسیقی و کنسرت‌گذاری بودم و همین اتفاق هم افتاده و در حال حاضر پروسه تولید آلبوم چند تن از خواننده‌هایی که با من قرارداددارند را استارت زده‌ام.»

زایا سلیمان در ادامه افزود: «با چهره‌هایی چون "امیرعلی بهادری" و "بهرنگ بهادرزاده" فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌ایم و در روزهای آینده نیز قطعه جدیدی از "امیر علی بهادری" منتشر خواهد شد به نام "فیلم کوتاه". ملودی و ترانه این اثر را خودش ساخته است و امیدواری زیادی هم به موفقیت‌اش دارم. آلبوم این خواننده آماده است و در مرحله میکس و مستر قرار دارد و فقط تنظیم چند قطعه مانده که به مرور در حال انجام است. چهره‌هایی از قبیل آرون حسینی و پیمان میرزایی، آرین گله و امیر عرشیا نیز در این اثر حضور دارند. درباره آقای «بهرنگ بهادرزاده» هم باید بگویم که آلبوم ایشان نیز با آثاری از «علیرضا افکاری» و «امیرعلی بهادری» آماده است. یکی از تک قطعات بهرنگ را هم تا عید فطر منتشر خواهیم کرد و به مرور نسبت به انتشار آلبوم وی نیز اقدام خواهیم کرد.»

وی درباره عدم استقبال مخاطبان موسیقی از کنسرت‌های برخی چهره‌های پاپ در ماه‌های گذشته گفت «علت اصلی این اتفاق بستن قراردادهای اشتباه بین تهیه کننده‌ها و خواننده هاست. مردم می‌آیند که کنسرت ببینند و بلیت می‌خرند. بعد از چند برنامه متوجه می‌شوند که همه برنامه‌ها در یک فرم اجرا می‌شوند. ارکسترو چیدمان آثار و حتی کنداکتور برنامه‌ها هیچ فرقی با اجراهای قبلی ندارد. حتی نور و صدا و تصاویری هم که پخش می‌شود، دقیقا همان‌هایی که در اجراهای قبلی به آن‌ها ارائه شده و این تکراری شدن باعث این می‌شود که به مرور این اتفاق رخ دهد و مخاطبان موسیقی دیگر رغبتی به حضور در سالن‌های اجرای زنده نداشته باشند. باید آن خواننده در این قبیل مواقع هر چه زود‌تر این قبیل اجرا‌ها را قطع کند و با یک تفکر درست درباره برنامه‌هایش سعی کند با نبوغ و نوآوری، مخاطبان‌اش را بار دیگر با سالن‌های کنسرت آشتی بدهد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1393 - 10:19

دیدگاه‌ها

دوشنبه 30 تیر 1393 - 23:03

بهتون تبریک میگم آقای سلیمان امیدوارم موفق باشین.
همکاری خوبتون رو با فرزاد فرزین هنوز بخاطر دارم.
حالا که به تهیه کنندگی کنسرت روی آوردین انتظار دارم یه انقلاب ایجاد کنید نه مثله بقیه یکنواخت...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زایا سلیمان:‌ ژانر کاری‌ام عوض شده و وارد فضای تولید آلبوم و کنسرت‌گذاری برای چهره‌های جدید شده‌ام | موسیقی ما