برنامه یاد بعضی نفرات
 
در رقابت با 60 کشور جهان؛
مدال‌های جشنواره موسیقی لتونی به گروه آوازی تهران رسید
موسیقی ما - گروه کر آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو که به منظور شرکت در هشتمین فستیوال جهانی گروه های کر جهان به کشور لتونی سفر کرده بود موفق به دریافت دو مدال طلا و یک مدال نقره این رویداد جهانی شد.

پدرام طهماسبیان مدیر برنامه گروه کر آوازی تهران گفت: گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو در دو شاخه mix chamber choir و folklore دو مدال طلای مسابقات و در شاخه popular choral music مدال نقره را دریافت کردند. وی افزود: هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه های کر از 18 تا 22 تیر با حضور 480 گروه از بیش از 60 کشور دنیا در شهر ریگای کشور لتونی در سه شاخه مختلف برگزار که گروه کر آوازی تهران موفق به دریافت رتبه در هر سه بخش شد و توانست افتخاری دیگر را برای موسیقی ایران بیافریند.

طهماسبیان در ادامه با اشاره به افتخارات دیگری که گروه کر آوازی تهران در رویدادهای بین المللی کسب کرده است، توضیح داد: کسب مدال طلای بخش mixed choir در مسابقات آسیایی کر در کشور کره جنوبی، مدال نقره بخش فولک در مسابقات آسیایی کره، مدال طلای یازدهمین جشنواره موسیقی محلی europe and its songs در اسپانیا، مدال طلا در بخش موسیقی محلی جشنواره riva del garda در ایتالیا، حضور در جمع 50 گروه اول برتر دنیا در شاخه موسیقی فولک گروه های کر جهان، مدال نقره در بخش فولکلور و دو مدال برنز در بخش های پاپ و گروه های کر مجلسی در ششمین دوره مسابقات جهانی گروه های کر در کشور چین، عنوان مقام دوم بخش موسیقی پاپ و عنوان برگزیده جایزه ویژه انتخاب مردم در پنجاهمین دوره مسابقات بین المللی seghizzi در ایتالیا از جمله افتخارات گروه کر آوازی تهران در دوره های اخیر است.

وی ادامه داد: دوشنبه 30 تیر ماه اعضای گروه کر آواز تهران به کشورمان باز می گردند که بعد از بازگشت به تهران برنامه های متنوعی برای استقبال از این هنرمندان داریم که جزییات آن روزهای آینده اعلام می شود.

براساس این گزارش پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم که همراه با گروه کر آوازی تهران به کشور لتونی سفر کرده در پیامی کسب این مقام بین المللی را به میلاد عمرانلو و گروهش تبریک گفت.

در پیام پیروز ارجمند آمده است: میلاد عزیز و همه دوستان خوب گروه کر آوازی تهران صمیمانه تبریک می گویم و خوشحالم که سعادت بر گردن آویختن مدال طلا را برای میلاد، داشتم. ایران عزیز با داشتن جوانان ارزشمند و توانایی چون شما به خود می بالد. به همه مردم ایران و موسیقی دانان ایران تبریک عرض می کنم.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1393 - 18:36

دیدگاه‌ها

Mas
شنبه 28 تیر 1393 - 23:34

تبریــــــــــک فراوان بر میلاد عمرانلو و گروه ایشان
به امید موفقیتهای بیشتر
MAS

یکشنبه 29 تیر 1393 - 01:26

افتخارای موسیقی ایرانی هستند.....
تو کشورمون شاید اندازه ی یه خواننده ی پاپ طرفدار ندارن ولی بیشتر از اونا افتخار افرینند......
این حرفا رو بیخیال
اقا دستتون درد نکنه
از طرف یه چاوشیست
ایول میلاد عمرانلو
ایول

یکشنبه 29 تیر 1393 - 10:35

دمتون گرم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدال‌های جشنواره موسیقی لتونی به گروه آوازی تهران رسید | موسیقی ما