برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمدرضا چراغعلی در گفت‌وگو با موسیقی ما خبر داد:
سمفونی «ایران جاودان» رونمایی می‌شود
موسیقی ما - محمدرضا چراغعلی؛ آهنگساز پیشکسوت کشورمان از ساخت سمفونی «ایران جاودان» وهمین‌طور رونمایی آن در آینده نزدیک خبر داد. محمدرضا چراغعلی؛ آهنگساز پیشکسوت کشورمان در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما ضمن اعلام خبر ساخت سمفونی «ایران جاودان» گفت: به‌تازگی ساخت سمفونی «ایران جاودان» را به پایان رسانده‌ام و هم‌اکنون این سمفونی در مرحله میکس و مستر به سر می‌برد و قرار است به‌زودی از آن رونمایی شود.

این آهنگساز در ادامه افزود: این سمفونی از چهار بخش تشکیل‌شده است که دو بخش آن با کلام و دو بخش دیگر بی‌کلام هستند و شعر بخش با کلام آن توسط علیرضا دستخوش سروده شده است.

چراغعلی همچنین تأکید کرد: این سمفونی را با همکاری اعضای ارکستر سمفونیک تهران و همچنین ارکستر سمفونیک صدا و سیما اجرا و ضبط کرده‌ام و خواننده بخش‌های کلامی آن ستار بهرامی است. از آنجایی که مراحل نوشتن و ضبط آن به پایان رسیده استٰ و هم‌اکنون در مرحله میکس و مستر است پیش‌بینی می‌شود به‌زودی و بعد از ایام ماه رمضان رونمایی و منتشر شود.

وی در پایان افزود: ساخت و تولید و ضبط این سمفونی چهار ماه به طول انجامید و طی این مدت تمامی انرژی و زمان خود را بر روی این کار منعطف کرده بودم. اخبار بعدی و تکمیلی را به‌زودی از طریق همین سایت اعلام خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1393 - 08:14

دیدگاه‌ها

یکشنبه 18 خرداد 1393 - 23:04

اسم خواننده اثر به اشتباه "بهرامی" نوشته شده اسم صحیح ستار سهرابی است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سمفونی «ایران جاودان» رونمایی می‌شود | موسیقی ما