برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب گذشته؛
ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فخرالدینی در شیراز روی صحنه رفت
موسیقی ما - ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی در باغ عفیف آباد شهر شیراز روی صحنه رفت. در این اجرا که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان موسیقی همراه بود سالار عقیلی به عنوان خواننده گروه را همراهی می‌کرد. در این کنسرت قطعه «سلام شیراز» با شعری از شهریار و آهنگسازی علی اکبر قربانی اجرا شد که فضای کنسرت را به حال و هوای شیراز نزدیک کرد.

سه تابلو از سوئیت «ابن سینا» با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی، «دور جوانی» با ملودی جواد لشگری و هارمونی ارکستراسیون شهرام توکلی، «بهار دلکش» با ملودی غلامحسین درویش خان و هارمونی ارکستراسیون علی اکبر قربانی، «رنگ شرقی» با ملودی موسی معروفی و هارمونی و ارکستراسیون علی اکبر قربانی، «خوش آمدی» با ملودی رضا نارون و هارمونی و ارکستراسیون علی اکبر قربانی، «وای از شب من» با ملودی همایون خرم و هارمونی و ارکستراسیون شهرام توکلی و «نازنین یار من» ملودی جواد لشگری و هارمونی ارکستراسیون شهرام تواکلی در بخش اول و قطعه‌های «طرب انگیز» با آهنگسازی شهرام توکلی، «چرا خاموشی» به یاد استاد احمد عبادی، ملودی فخری ملک‌پور و هارمونی ارکستراسیون فرهاد فخرالدینی، «بهار من» با ملودی علی تجویدی و هارمونی و ارکستراسیون علی اکبر قربانی، «رنگ بیات شیراز» ملودی محلی آذربایجانی و هارمونی و ارکستراسیون علی اکبر قربانی، «قرارم باش» با آهنگسازی شهرام توکلی، «گیسو» با ملودی فریدون حافظی و هارمونی و ارکستراسیون فرهاد فخرالدینی و «خاک مهرآیین» با آهنگسازی علی اکبر قربانی آثار دیگری بوند که در بخش دوم کنسرت اجرا شد.

در این اجرا مدیر کل دفتر موسیقی و مسئولان فرهنگی شهر شیراز حضور داشتند.همچنین پیمان میرآقاسی مدیریت ارکستر «مهرنوازان» را بر عهده داشت.

به بهانه این کنسرت یک نشست مطبوعاتی با حضور صاحبین رسانه به اتفاق فرهاد فخرالدینی، سالار عقیلی، علی اکبر قربانی، شهرام توکلی، پیمان میرآقاسی، پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی ، محسن خباز ریاست انجمن موسیقی شیراز و آقای همتی مدیر کل اداره ارشاد استان فارس در شیراز برگزار شد. در این نشست آقای ارجمند خبر شروع فعالیت مجدد ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی را  رسما اعلام کرد. همچنین در این خصوص آقای فرهاد فخرالدینی اعلام داشته اند که امیدوارم مشکلات سر راه فعالیت ارکسترها هر چه زودتر مرتفع شود  و ارکستر موسیقی ملی ایران فعالیت مجدد خود را از سر گیرد.  وی همچنین افزود  ارکستر مهرنوازان یک ارکستر مستقل و خصوصی است که از سال 1390 تاسیس شده و همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


عکس‌های مهدی یزدانی از کنسرت ارکستر مهرنوازان در پایتخت فرهنگی ایران را اینجا ببنید ......
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 09:53

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 11:38

به امید موفقیت های بیشتر برای استاد فخرالدینی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فخرالدینی در شیراز روی صحنه رفت | موسیقی ما