برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالن برج آزادی و در دو شب متوالی اتفاق افتاد؛
انرژی بالای دوستداران راک در کنسرت «اوهام»
موسیقی ما – کنسرت «شهرام شعرباف» در حالی در سالن برج آزادی روی صحنه رفت که دوستداران راک با انرژی بالای خود باعث شدند بار دیگر این سالن شاهد شب اجراهایی ویژه و پرخاطره برای دوستداران این سبک از موسیقی باشد.

به گزارش «موسیقی ما»، شهرام شعرباف در نخستین اجرای زنده اش پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود «این خرقه بینداز» در داخل کشور، با قطعه «قدح» برنامه اش را آغاز کرد و با اجرای 7 قطعه از آثار آلبوم جدید و 8 قطعه از آثار قدیمی تر «اوهام»، برنامه اش را روی صحنه برد. استیج این برنامه نیز به شکلی ویژه طراحی شده بود تا با توجه به حضور اسپانسرهایی برای این برنامه، فضای اجرا توانسته بود نظر مساعد حاضرین در جمع را به خود جلب کند.

دارا دارایی، امیر سنچوری، کیان پورتراب، اعضای گروه کامنت و... از جمله مهمانان این برنامه در سانس های مختلف بودند.

شهرام شعرباف پس از برگزاری موفق این کنسرت در گفتگو با «موسیقی ما»، از احتمال برگزاری کنسرت هایی مشترک با گروه های راک از جمله «کامنت» در ماه های آینده داد تا بتوانند دوستداران این سبک از موسیقی کشور را در این قبیل برنامه ها به سالن های کنسرت بکشانند.

گفتنی ست این برنامه به همت موسسه «آوای دوران» برگزار شد و در ادامه می توانید عکسهای «آرش هاشمی» را از حاشیه و متن این کنسرت ببینید:
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 11:02

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 00:40

تو مو سيقيه راك رضا يزداني حرف اول ايران و ميزنه
البته در حال حاضر،

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 13:08

راک ایران با موسیقی رضا یزدانی عزیز معنی پیدا میکنه.اما خوبه که افراد بیشتری تو این سبک کار کنن تا معلوم بشه کی واقعا استعداد راک و داره...
ببینیم این دوستان میتونن با رعایت همه محدودیت های ارشاد با یه شعر قوی و پر مفهوم مثل رضا یزدانی کار کنن؟

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 19:01
آمین

سمیه. نمی دونم شما تا چه اندازه راک گوش دادید. اگه بخوای بین افرادی که مجوز هم دارن بگی بازهم از رضا یزدانی بهتر هست مثله گروه کامنت.
از بین بقیه افراد هم کاوه یغمایی که هیچ حرفی نمذاره. شما البوم Rager Blaze از احسان ایمانی رو گوش کنید تا تفاوت رو حس کنید (تو یوتیوب هم هست این البوم).
رضا یزدانی تو تکرار افتاده. آهنگ سازیش تکراریه. البته وقتی کارن همایونفر بود البومش خوب بود.

65.49.68.164
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 12:48
somaye

رضا یزدانی تکراری شده؟واقعا فکر میکنی البوم ساعتا خوابن تکراره؟کی تا حالا مشابه این کار کرده؟من نمیگم بقیه خوب نیستن اما موسیقی راک مجوز دار تو ایران با یزدانی شکل گرفته.اگه یزدانی هم مثل یغمایی میرفت خارج خیلی بهتر از اینا کار میکرد.هر انتقادی میتونه به یزدانی وارد بشه جز تکرار شدن.شما برو اول همه البوماشو خوب گوش کن بعد اگه تو هر البومش یه حرف جدید واسه گفتن نداشت/یه اهنگ جدید نداشت اونوقت بگو تکراریه.در ضمن وقتی توی خاطرات مبهم با اقای کارن کار کرد درواقع داشت یه فضای متفاوت با راک رو تجربه میکرد.کارن اهنگساز پاپ بود و در کل خاطرات مبهم یه اثر پاپ محسوب میشه.اما ساعتا خوابن درسته که کارای پاپ داره اما تراک دیوونه/یا تراک 13 از جمله اثاری هستن که واقعا تو ایران بی نظیرن.اگه البومو خودم نخریده بودم باور نمیکردم که یه ایرانی اهنگی مثل دیوونه بسازه.من راک خارجی هم گوش میدم.قطعا اگه کار یزدانی رو بخوایم با اونا مقایسه کنیم ایرادات خیلی زیادی میشه از یزدانی گرفت اما داخلی نه.کاملا از یزدانی و کارش تو ایران دفاع میکنم.چون با وجود تمام خط قرمزهای ارشاد بازم داره خیلی خوب کار میکنه

5.235.223.216
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 13:53

امیرخان! ترکیب موزیک پاپ فرهاد مانند و فریدون فروغی وار با لباس چرم و موی تا کمر و صدای خسته، لزوما موزیک راک تولید نخواهد کرد. اگر از موزیک راک دنیا خبر داشته باشین قطعا نظرتون این نخواهد بود. البته تا چه نوع موزیک راکی اصولا گوش کنید
در ضمن این دوستی که ازش نام بردین در همه جا به اصرار میگه که موزیکش راک نیست و خودش اون رو پاپ میدونه. شما میگی به خاطر مصلحت و موقعیت اینو میگه؟ بر فرض محال شاید بله، ولی مصلحت اندیشی و محافظه کاری هیچ جایی در موزیک راک نداره. موزیک راک یعنی خودت باشی، حتی اگر مجبور شوی خلاف جهت رودخانه شنا کنی. متاسفانه هنوز در فرهنگ ما، ظاهر و تصویر بیش از خود مطلب تاثیر و نفوذ داشته و در مورد موزیک راک هم اون کلیشه قدیمی راکر های مو بلند چرم پوش صدا خسته برای عموم مردم محبوب تر و قابل لمس تره. ولی این تصویر در خود مهد موزیک راک (انگلیس و امریکا) مدت هاست به عنوان جوک و کلیشه در شو های تلویزیونی استفاده میشود، چون موزیک راک امروز را جوانانی با شلوارهای جین و کتانی مثل بقیه دوستانشان در کوی و برزن مینوازند

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 19:45

واقعا با شنیدن رضا یزدانی و راک در کنار هم خندم میگیره.
واقعا اگر اساتیدی مثل کاوه یغمایی، شهرام شعرباف ، نوریک میساکیان و .... نبودن موسیقی راکی برای ما نمیموند.
از شهرام شعرباف متشکریم که باعث شد ما بالاخره یک کنسرت پر انرژی و دوست داشتنی رو داشته باشیم. امیدوارم بقیه اساتید هم بتونن هر چه سریعتر روی استیج بیان و طرفداراشون رو از نزدیک خوشحال کنن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انرژی بالای دوستداران راک در کنسرت «اوهام» | موسیقی ما