برنامه یاد بعضی نفرات
 
«مسیحا» و «لب خوانی بهار» روانه بازار می شوند
حسام الدین سراج در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
«مسیحا» و «لب خوانی بهار» روانه بازار می‌شوند
موسیقی ما- خواننده سنتی خوان کشورمان از انتشار دو آلبوم خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دوآلبوم به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهند شد. حسام الدین سراج؛ خواننده سنتی خوان کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام خبر انتشار آلبومهای جدید خود درخصوص جزییات آن‌ها گفت: یک آلبوم به نام «مسیحا» در دست انتشار دارم که مدتهاست در اختیار حوزه هنری قرار گرفته و این ارگان در صدد انتشار آن است اما هنوز زمان دقیقی برای حضور آن در بازار موسیقی اعلام نشده است.

این خواننده افزود: این آلبوم قرار بود سال گذشته منتشر شود اما تا این لحظه خبری از انتشار آن نشده است. حوزه هنری باید درخصوص زمان انتشار آن تصمیم بگیرد.

وی تاکید کرد: این مجموعه شامل دو سی دی و ۱۴ قطعه موسیقی است که آهنگهای آن توسط بهرام خانی ساخته است. شخصا بر روی غزل معروف حافظ با عنوان «مژده‌ای دل که مسیحا نفسی می‌آید» ساخته‌ام اما تنظیم آن را مانند دیگر قطعات بهرام خانی به عهده داشته است..

سراج درباره دیگر آلبوم آماده انتشار خود گفت: «لب خوانی» عنوان آلبوم دیگرم است که آماده انتشار است، که به آهنگسازی صادق موسوی انجام شده است. این اولین همکاری بین من و این آهنگساز جوان است که منجر به اثری درخور شده است. این آهنگساز جوانی مستعد و باذوق است که محصول تلاشهای او را در این آلبوم می‌شنوید.

وی ادامه داد: در این آلبوم که شامل ۱۰ قطعه موسیقی است آهنگساز با همکاری ارکس‌تر زهی ایرانی که بر اساس اشعاری از حافظ، میرزا جبیب خراسانی، وحشی بافقی و گلچینی از اشعار کلاسیک شاعران ایرانی ساخته شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 00:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مسیحا» و «لب خوانی بهار» روانه بازار می‌شوند | موسیقی ما