برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
میلاد درخشانی: آلبوم «اشارات نظر» قطعا در بهار امسال به بازار عرضه می‌شود
موسیقی ما – تابستان سال گذشته و پس از انتشار گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با «میلاد درخشانی» بازتاب‌های زیادی به وجود آمد. زیرا او در آن گفتگو رسما اعلام کرد که خواننده تمامی قطعات آلبوم جدیدش خواهد بود. برخی این حرکت وی را تایید کردند و برخی هم مخالف بودند. این آلبوم که با حضور چهره‌های سر‌شناسی نظیر «پدرام درخشانی»، «رضا تاجبخش»، «یاشار خسروی»، «پاشا هنجنی»، «همایون نصیری»، «دارا دارایی»، «نیما رمضان»، «آرش پژند مقدم»، «شروین مهاجر» و «اشکان آبرون» و... تولید شده است شامل نه قطعه خواهد بود.

میلاد درخشانی درباره آخرین وضعیت اولین آلبوم با کلام خود که «اشارات نظر» نام دارد به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «در یک سال گذشته مشغول ضبط آلبوم «اشارات نظر» بودم و با دقت و وسواس زیادی مراحل تولید را پیگیری کردم. مراحل ضبط تمام شده است و مجوزهای لازم را هم دریافت کرده‌ایم. این آلبوم شامل نه قطعه است که خواننده و آهنگساز تمامی قطعات خودم هستم. تمامی کارهای لازم برای انتشار آلبوم انجام شده است و اشارات نظر قطعا در بهار امسال به بازار عرضه می‌شود».

او در ادامه افزود: «تولید یک آلبوم بی‌کلام را آغاز کرده‌ام که تا پایان سال جاری منتشر می‌شود. این آلبوم در راستای کارهای گروه «افشارستان» است که هشت الی ده قطعه خواهد داشت. قبلا در مورد زمان بندی انتشار این آلبوم برنامه دیگری داشتم و اطلاع رسانی هم به گونه‌ای دیگر بود. ولی آنقدر وسواس زیادی برای کار‌ها به خرج دادم که یک مقدار برنامه ریزی‌هایی که داشتم دستخوش تغییر شد. ترجیح می‌دهم که آلبوم اشارات نظر منتشر شود و سپس کنسرت‌های خودم را آغاز کنم. دور جدید کنسرت‌های من در دو بخش با کلام و بی‌کلام خواهد بود و در شهرهای مختلف کشور روی صحنه خواهم رفت».

وی نهایتا خاطرنشان کرد: «آلبوم همانطور که می‌خواستم از آب در آمد و الان که گوش می‌دهم حس خوبی نسبت به آن دارم. این ماحصل کار یک هنرمند است که وقتی به اثری که تولید کرده است گوش می‌دهد یا نگاه می‌کند، خودش بتواند با آن ارتباط برقرار کند. برای من چنین اتفاقی رخ داده است و خیلی خوشحال هستم. کارهایی که در گذشته انجام دادم همگی اینسترومنتال بودند ولی اشارات نظر یک تجربه متفاوت در کارنامه کاری من است. امیدوارم حسی که من نسبت به کار خودم دارم با واقعیت منطبق باشد و مخاطبان هم چنین نظری داشته باشند».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 13:47

دیدگاه‌ها

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 09:15

منتظر آلبوم به شدت هستــــــــــــــیم

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 12:25

منتظریم!

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 00:54

be shedat montazere albume in honarmand hastim
va be omide concerte milade aziz <3

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: آلبوم «اشارات نظر» قطعا در بهار امسال به بازار عرضه می‌شود | موسیقی ما