برنامه یاد بعضی نفرات
 
 دینگومارو، پادشاه فصل ها  و وطن منتشر می شوند
از سوی شرکت فرهنگی-هنری ایران‌گام؛
آلبوم‌های «دینگومارو»، «پادشاه فصل‌ها» و «وطن» منتشر می‌شوند
موسیقی ما - محصولات فرهنگی جدید شرکت فرهنگی-هنری ایران‌گام به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. شرکت فرهنگی-هنری ایران گام که سال‌ها سابقه خدمت در عرصه موسیقی را دارد، از آغاز سال تاکنون محصولات فرهنگی بسیاری را روانه بازار موسیقی کشور کرده است. این فعالیت‌ها در قالب انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت همچنان ادامه دارد.

صدرالدین حسینخانی؛ مدیر شرکت فرهگی-هنری ایران گام در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از فعالیت‌های جدید این شرکت رونمایی کرد و در این باره اظهار داشت: از این شرکت به زودی آلبوم‌هایی از هنرمندان مطرح عرصه موسیقی منتشر می‌شوند. از این میان می‌توان به همکاری با محسن شریفیان، سالار عقیلی و علیرضا افتخاری اشاره کرد.

وی افزود: شرکت ایران گام از مدت‌ها قبل آلبوم «دینگومارو» اثری از محسن شریفیان را آماده انتشار دارد که طی روزهای آتی منتشر می‌شود و به دست علاقه مندان موسیقی جنوب خواهد رسید. آلبوم موسیقی «دینگومارو» به عنوان جدید‌ترین اثر گروه موسیقی لیان به صورت تلفیقی تولید شده است.

این مدیر فرهنگی تاکید کرد: در همکاری با سالار عقیلی؛ خواننده سنتی خوان کشورمان آلبوم «وطن» را به زودی راهی بازار موسیقی خواهیم کردکه آهنگسازی این اثر را نوید دهقان به عهده دارد. همچنین سه آلبوم از همخوانی‌های خانم شیدا و آقای جاهد را آماده کرده‌ایم که یکی از آن‌ها تحت عنوان «سرخوشان مست» طی ماه آینده به دست علاقه مندان می‌رسد.

وی درباره همکاری شرکت فرهنگی-هنری ایران گام با علیرضا افتخاری گفت: «پادشاه فصل‌ها» عنوان آلبومی با صدای علیرضا افتخاری است که آهنگسازی آن توسط حسین پرنیا صورت گرفته است. این آلبوم نیز جزو کارهایی است که به انتشار آن اقدام خواهیم کرد. این آلبوم با اشعاری از اخوان، نیما و شاملو همراه است.

حسینخانی در پایان با اشاره به آلبوم پاپ در دست انتشار این شرکت گفت: آلبوم پاپ «لرزش» با صدای حسین توکلی به تازگی توسط این شرکت منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 10:18

دیدگاه‌ها

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 10:40

ممنون کاش با مدیران دیگر شرکت های موسیقی که همگی نسبت به گذشته کم کار شده اند مثل پیغام سحر، پیام اسلام، دارینوش، هم آواز آهنگ، آوای نکیسا، ترانه شرقی، سروش، شاخه طوبی، نوای رامشه، آوای سپهر، ساربانگ، ترنم اشکمهر، آوای مهر میهن، نواگر و آوای برگ هم مصاحبه کنید و از فعالیت‌های آینده این شرکتها خبر بگیرید. خواهش می کنم این کار رو انجام بدید.

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:11
علی

هم آواز آهنگ که جمع شده من شنیدم به هر حال یاد اون شرکتها و کاستایی که بیرون میدادن بخیر . از قدیمیها همین ایران گام مونده که دم صدرالدین حسین خانی گرم که با وجد همه ی سختی ها هنوز پابرجاست واقعا اینجور آدما رو باید قدرشون رو دونست مرسی صدرالدین حسین خانی عزیز . انشاالله همگی با خرید اورجینال آلبوم ها باعث پیشرفت موسیقی و دلگرمی شرکتها بشیم

94.183.247.160
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:55

دینگومارو مگه قرار نبود ترانه شرقی منتشر کنه؟؟ پارسال تیزرشو خودم دیدم!
آقای رجب پور کجایی؟
مرسی از شرکت فعال ایران گام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم‌های «دینگومارو»، «پادشاه فصل‌ها» و «وطن» منتشر می‌شوند | موسیقی ما