برنامه یاد بعضی نفرات
 
«غریبه 2»منتشر می شود
در همکاری مجدد با بهروز صفاریان؛
فریدون «غریبه 2» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - فریدون آسرایی گفت: در همکاری تازه با بهروز صفاریان آلبوم «غریبه۲» روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

فریدون آسرایی، خواننده آلبوم معروف و پرطرفدار «غریبه» در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما ضمن اعلام خبر همکاری مجدد خود با بهروز صفاریان گفت: در همکاری دوباره خود با بهروز صفاریان آلبوم جدید خود را آماده انتشار دارم که این آلبوم تا این لحظه با نام موقت «غریبه ۲» است و ممکن است تا زمان انتشار نام مناسب تری برای آن انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: این آلبوم هم اکنون در مرحله نهایی تولید خود به سر می‌برد و تنظیم‌های پایانی بر روی آن اعمال می‌شود تا برای اوایل اردیبهشت بتوانیم آن را برای تکثیر آماده کنیم. چون بر این تصمیم هستیم که آن را در اردیبهشت ماه روانه بازار موسیقی کشور کنیم.

خواننده «غریبه» همچنین گفت: در ساخت این آلبوم تمام عوامل آلبوم قبلی حضور دارند که از این میان می‌توان به بهروز صفاریان، نیما صرافی مهر، مهران خالصی و.... اشاره کرد. این دوستان هم اکنون مشغول تنظیم قطعات آلبوم هستند که آلبوم را برای ورود به مرحله جدید‌تر نهایی کنند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تنوع و فرار از یکنواختی سعی شده تا در این آلبوم با افراد مختلفی همکاری شود، تاکید کرد: ترانه‌های این آلبوم نیز از بین ترانه‌های خوب ترانه سرایان مختلف انتخاب شده‌اند. همچنین در انتخاب ملودی نیز با افراد مختلفی همکاری کرده‌ایم.

فریدون آسرایی خواننده سر‌شناس موسیقی پاپ ایران، افزود: برای تولید این آلبوم از همکاری پدرام کشتکار نیز بهره‌مند شده‌ایم. همچنین روزبه بمانی نیز به تیم ما اضافه شده است.

وی در پایان گفت: این آلبوم قرار بود در نوروز منتشر شود اما بنا به دلایلی انتشار آن با تاخیر مواجه شد.

فریدون فعالیت هنری خود را در ایران پس از بازگشت از کانادا با آلبومی به نام «غریبه» آغاز کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1393 - 17:04

دیدگاه‌ها

جمعه 29 فروردین 1393 - 19:52

عالیه فریدون...خبر خوبی بود..

مطمئنم مثل همه آلبومهایی که تا حالا پخش کردی اینم میترکونه..

:)

جمعه 29 فروردین 1393 - 20:39

روزبه بمانی و بهروز صفاریان عالی هستن
از البوم جدید رضا اصدقی خواجه امیری علی اصحابی مسعود امامی و سعید شهروز هم خبر بزارید

جمعه 29 فروردین 1393 - 21:06

غریبه یک بهترین آلبوم دهه 80 غریبه دو احتمالا بهترین آلبوم دهه 90 :)

شنبه 30 فروردین 1393 - 14:24
mohsen m

بیخوابی و غریبه با هم فریدون و سعید شهروز و بهروز صفاریان

76.164.214.133
جمعه 29 فروردین 1393 - 23:38

بی صبرانه منتظر البومت هستیم
مرسی موسیقی ما

شنبه 30 فروردین 1393 - 00:07

وجود بهروز صفاریان تضمین خوب بودن این البوم خواهد بود.

شنبه 30 فروردین 1393 - 00:36

فریدون عزیز یکی از خوانندگان همیشه محبوب من بوده.

امیدوارم آلبوم قدرتمندی باشه

ع
شنبه 30 فروردین 1393 - 01:03

واقعا نمیدونم چی بگم چه شود؟ روزبه بمانی اسطوره ی واژه ها با بهروز صفاریان اسطوره ی تنظیم های نستالوژیک...

شنبه 30 فروردین 1393 - 01:55

بی صبرانه منتظر این آلبوم زیبا خواهیم بود...

شنبه 30 فروردین 1393 - 02:33

امکان نداره البوم جدید فریدون بتونه موفقیت البوم غریبه رو تکرار کنه ولی مطمئنن با حضور بهروز صفاریان و روزبه بمانی این البوم البوم خوبی از کار در خواهد امد .البته باید بدونیم سهم بهروز صفاریان و روزبه بمانی در این البوم چقدره تا بشه تخمین زد که ایا این البوم موفق خواهد شد یا نه.اگر بخش عمده ی این البوم رو بهروز صفاریان و روزبه بمانی خلق کرده باشن مطمئنن البوم بسیار خوبی رو خواهیم شنید ولی اگر امثال مهران خالصی و صرافی مهر و ترانه سرایان درجه 3 نقش عمده ای داشته باشن شرط میبندم این البوم شکست بدی خواهد خورد.البوم غریبه ی یک در زمان خودش البوم خوبی بود ولی اگر الان منتشر میشد موفقیتی رو کسب نمیکرد و برای همین البوم غریبه ی 2 باید کاملا نسبت به البوم غریبه ی یک متفاوت و مجزا باشه

شنبه 30 فروردین 1393 - 13:59
Rasool sharifi

نوید جان در مورد اینکه گفتی "البوم غریبه ی یک در زمان خودش البوم خوبی بود ولی اگر الان منتشر میشد موفقیتی رو کسب نمیکرد" ، باهات مخالفم . به نظر من آهنگهایی مثه "کبوتر ، غریبه ، فاصله ها ، بوی سیب" اگه الان منتشر میشدن ، تاثیرهای زیادی روی جامعه ی موسیقی و فرهنگی میزاشتن . به نظر من ، اینها آهنگهایی نیستن که تاریخ مصرف داشته باشن . مخصوصا با تنظیم ها و ملودی های خیره کننده ی استاد صفاریان .
همین مورد هم واسه آلبوم یه شاخه یا متاسفم چاوشی صدق میکنه و اگه اونها هم الان منتشز میشدن ، موجب محبوبیت بیش از پیش استاد چاوشی میشد.

2.179.101.90
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 01:22
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

رسول جان البوم یه شاخه نیلوفر جوری تولید شده که هیچگاه تاریخ انقضا نداره و یه شاهکار به تمام معناست و در هر زمانی میشه بهش گوش داد ولی بحث البوم غریبه جداست این البوم دارای تاریخ انقضا بود و فقطدر زمان خودش باید منتشر میشد تا شنیده بشه

5.152.203.27
شنبه 30 فروردین 1393 - 10:01

من خیلی زیاد به این آلبوم امیدوارم اما فکر میکنم اگه مرداد یا شهریور منتشر بشه بهتره

شنبه 30 فروردین 1393 - 11:40

استاد فریدون استرایی با این سن و صدای مخملی ایشان همیشه از خوانندگان خیللللللی خوب ایران عزیزمان هستن وخواهد بود

شنبه 30 فروردین 1393 - 13:54

دوتا اهنگ شانسی قشنگ داری هی میخوای تکرارشون کنی نمیشه

شنبه 30 فروردین 1393 - 16:43

حقیقت اسم بمانی که میاد یاد ترانه های تماما کلیشه ای میوفتم<اگه فریدون یه ترانه از ترانه های تکراری بمانی رو بخواد بخونه فکر کنم به آلبوم ضربه بزنه>به جای بمانی میتونه از مهدی عابدینی که ترانه ستایش رو گفته>یه ترانه سرای فوق العاده کسی که ترانه صیاد افتخاری کار ایشونه و یا از مهدی موسوی که کاراش حداقل یه سر و گردن از بمانی بالاتره>کسی که طا قت بیار رفیق استاد قمیشی رو گفته<و میسوزم آتیشم فریدون عزیز که به نظر من کار با موسوی بیشتر جا داره>صد در صد کاکایی و غیاثی شاهکار سرودنه<وووووووو من یکی به شدت منتظر شنیدن ترانه رسول یونان بزرگم کسی که تو ترانه فارسی تکه>سلیقه فریدون تو انتخاب ترانه تکه<و تو کشف ترانه سرا
اسم آلبوم باید عوض بشه چون آلبوم رو کهنه میکنه و این واسه آلبوم خوب نیس
آهنگ میسوزم آتیشم کار فوق العاده قشنگیه اما ما کار قشنگ از فریدون نمیخایم فقط و فقط شاهکار خوانی و اگه تو آلبوم قرار نگیره بهتره>گل گندم هم شعرش میلنگه هر چند که بسیار زیباه س<ولی اگه نباشه اشکالی نداره<تصویر هم همینطور
گل گندم و تصویر رو فک کنم هزار دفعه بیشتر گوش دادامه اما من بیشتر از اینا از فریدون میخام
چند وقت پیش بچه ها تو دانشگاه داشتنup in the airاز گروه30seconds to marsرو گوش میدادن بحث اومد جلو که میشه موزیسینهای ایرانی هم یه همچین کارایی رو انجام بدن؟
راستش من با اطمینان گفتم تو آلبوم جدید فریدون حداقل 10ترک در این سطح بلکه بهترم به گوشتون میرسه.

شنبه 30 فروردین 1393 - 20:55
Rasool Hasani

حقیقتا جمله ی آخرت رو که خوندم تا 10 دقیقه داشتم رو زمین وول میخوردم . دی:
فکر کنم شما به هیچ وجه نسبت به موسیقی جدی راک ( و زیر شاخه هاش) و به طور کل موسیقی بین المللی اطلاعات نداری . اگه این بند رو میشناختی مطمئنا هیچوقت حتی فکر چنین چیزی رو هم نمیکردی که بخوای فریدون رو باهاش مقایسه کنی. حتی بهترین موزیسین ایرانی هم نمیتونه آهنگایی با این قدرت بسازه. در این که استاد صفاریان موزیسینی بسیار حرفه ای و شماره 1 ایرانه شکی نیست ، ولی به هیچ وجه تا اخر عمرش هم نمیتونه حتی یه لاین از ملودی آهنگای خوبِ این سبک رو بنویسه.
واسه تایید حرفم هم میتونی بسادگی بری توی یه انجمن موسیقی انگلیسی زبان و اونجا واسه فریدون تاپیک بزنی و بهترین آهنگاشو بزاری تا اونا نظر بدن . البته حتما ذکر کن که "فریدون قراره آهنگایی خیلی بهتر از بند 30 seconds to mars ارائه بده" و ببین چی میگن

پ.ن : خواهشا قبل از اظهار نظر در مورد شخص یا موضوع خاصی مطمئن بشین که توانایی اظهار نظر در اون رابطه رو دارین . این حرف به هیچ وجه توهین نیست و مطمئنا بنده آدم متوهنی نیستم . فقط از سر دلسوزی این حرفو زدم ، واسه کسایی که فکر میکنن که اطلاعاتشون در مورد یه موضوع خیلی زیاد و جامعِ ولی تا بحال حتی با یه صاحب نظر واقعی یا استاد اون مبحث سلام - علیک هم نکردن.

پ.ن 2: خواهشا فکر نکنید که من قصد خودنمایی دارم و مثلا میخوام بگم خیلی حالیمه و ... . من هم مثل خیلی از دوستانِ علاقه مند به موسیقی که دوست دارن در مورد چیزی که گوش میکنن اطلاعات داشته باشن و بدونن چی به چیه - ولی وقتی که میخوان در موردش مطالعه کنن حوصله شون سر میره از بابت اینکه چیزایی که میخونن ، واسشون مثه زبانِ چینیه و هیچی نمیفهمن - هستم .

اگه موجب ناراحتی شخص خاصی شدم واقعا معذرت میخوام

5.236.248.195
شنبه 30 فروردین 1393 - 16:47

ترکیب فریدون و بهروز قبلا نشون داده عالین. این دفعه هم که با تجربه تر از قبلا هر 2شون. امیدوارم که خوب باشه

شنبه 30 فروردین 1393 - 16:54

فریدون عزیز منتظر آلبوم جدیدت هستیم

شنبه 30 فروردین 1393 - 18:41

خب بالاخره انتظار سر اومد و کار جدید فریدون رو خواهیم شنید.
امیدوارم کار تکراری تو آلبوم نباشه.مثلا گل گندم,میسوزم آتیشم یا عاشقم هنوز به هیچ وجه در حد و اندازه ی آلبومی که تو ذهن منه نیستن و فقط و فقط سینگلهای خوبی به حساب میان.
در ضمن فکر کنم اسم امید محرم زاده،فرشاد حسامی،امیر علی بهادری و بهنام کریمی در بخش تنظیم و ملودی و رسول یونان و حسین غیاثی در بخش ترانه از قلم افتادن...
مرسی موسیقی ما از اطلاع رسانی

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 00:46

آلبوم قبل معرکه بود.
امیدوارم این البوم هم با صفاریان و بمانی یه شاهکار دیگه از این اساتید باشه.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 18:12

فریدون رو از قلبم دوس دارم بهترین خاطراتم از گدشته فقط یه البوم غریبه مونده .این البومش قرار بود پارسال بیاد ولی امیدوارم زودتر بیاد اردیبهشتم رد شد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریدون «غریبه 2» را منتشر می‌کند | موسیقی ما