برنامه یاد بعضی نفرات
 
مزدا انصاری موسیقی گلهایی می سازد
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
مزدا انصاری موسیقی گل‌هایی می‌سازد
موسیقی ما - مزدا انصاری با خواننده‌های جوان ایران به سبک موسیقی گل‌ها همکاری می‌کند. مزدا انصاری؛ نوازنده و آهنگساز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: همکاری خود را در قالب موسیقی گلهایی با خوانندگان جوان آغاز کرده‌ام که به زودی به شکل آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی خواهند شد. این آهنگساز کلاسیک در ادامه گفت: در این راستا یک پروژه را با سبحان مهدیپور آغاز کرده‌ام که هماکنون در دست ساخت است و تا این لحظه عنوانی برای آن انتخاب نشده. سبک این آلبوم به سبک موسیقی گلهاست و با آنسامبل کاملا متفاوت از نظر سازبندی خواهد بود. همچنین کوینتتی برای پیانو، تار، ویلن، ویلنسل و تنبک است که برای یک تصنیف قدیمی ساخته شده است.

انصاری همچنین با تاکید بر اینکه این مجموعه در سه‌گاه ساخته شده است افزود: سه تصنیف در این مجموعه وجود دارد که دوتای آن بازسازی است و یکی از آن‌ها از ساختههای خودم است.

این نوازنده ادامه داد: هم اکنون نیز در حال مذاکراتی هستیم و به احتمال زیاد برای یکی از دوستان بازسازی‌هایی نیز در قالب گل‌هایی خواهم داشت که از این میان سه تصنیف از خودم و سه تصنیف از تصانیفی است که قرار است بازسازی شود.

مزدا انصاری در ادامه در پاسخ به اینکه چرا اغلب کار‌هایش در قالب گلهایی ارائه می‌شود، گفت: چون این سبک از موسیقی را دوست دارم، در کنار ساختن و تنظیم کردن به بازسازی تصانیف و آثار قدیمی می‌پردازم.

وی در پایان گفت: این آلبوم‌ها همگی در حال ضبط هستند و کار نهایی آن‌ها انجام نشده است. تمامی بخش ارکسترال آلبوم‌ها ضبط شده‌اند و فقط بخش وکال آن‌ها مانده که مشغول انجام آن‌ها هستیم تا بلافاصله میکس و مسترینگ را نیز انجام داده و آلبوم‌ها را منتشر کنیم.

مزدا انصاری مدرس پیانو و نرمافزارهای موسیقی متولد ۱۳۴۵ است. او پیانو را نزد استاد جواد معروفی از سال ۱۳۶۳ الی ۱۳۷۲ فراگرفت و سپس به فراگیری مبانی آهنگسازی نزد استاد حسین دهلوی پرداخت. پس از آن در کنار استاد فرهاد فخرالدینی مبانی آهنگسازی را ادامه داد.

آهنگسازی و تنظیم 5 آلبوم آه باران، مرغ حق، شب جدایی، چکامه‌های ایرانی و راز اشک با خوانندگی استاد محمدرضا شجریان، کاوه دیلمی، همایون شجریان و مهرشاد حاجیلو از فعالیت‌های این هنرمند به شمار می‌رود. وی همکاری با ارکستر موسیقی ملّی به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی از زمان تأسیس ارکستر با عناوین آهنگساز و دستیار استاد فرهاد فخرالدینی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 01:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 24 فروردین 1393 - 18:52

خوبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مزدا انصاری موسیقی گل‌هایی می‌سازد | موسیقی ما