برنامه یاد بعضی نفرات
 
عکسها: Bernstein Associates
گزارش تصویری از کنسرت استاد «شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» در لس‌آنجلس با حضور «دپاک چوپرا»
موسیقی ما - حافظ ناظری 29 مارس 2014 در سالن نوکیا تئاتر لس‌آنجلس به روی صحنه رفت تا ایرانی‌های ساکن آمریکا شاهد اجرایی متفاوت از سوی چهره‌های موسیقی سنتی – کلاسیک ایرانی باشند.

به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت که با شعار «معرفی جنبه دیگری از فرهنگ و هنر پارس و کُرد به جهانیان » روی صحنه رفته، پذیرای شخصیتی بین المللی از وادی فلسفه و مدیتیشن نیز بود تا حاضرین در سالن در بخش هایی از برنامه شاهد صحبت های «دیپاک چوپرا» (فیلسوف بزرگ هندی) باشند.

«دیپاک چوپرا»، فیلسوف و پزشک هندی‌تبار است که پشتوانه‌ی کارهای پژوهشی‌اش در زمینه‌ ارتباط جسم با روح و روان و همچنین آشتی دادن و پل زدن میان آگاهی خردمندانه‌ غربی با خرد و اندیشه‌ شرقی، به بیش از 40 کتاب و صدها نوشتار و بی‌شمار سخنرانی و برنامه‌های رادیو و تلویزیونی می‌رسد و به همان سان، یک مولانا شناس بنام نیز هست.

حافظ ناظری در این کنسرت برای اولین بار آلبوم «بُعد یازدهم» را که با تازگی در ایران و جهان منتشر شده است را با همراهی استاد «شهرام ناظری» روی صحنه برد.

چند سکانس از این برنامه را از نگاه دوربین Bernstein Associates در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 10:59

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 22:56

زنده باد استاد شهرام ناظری ...

دوشنبه 22 تیر 1394 - 18:17

ای کاش می شد چنین کنسرتی در ایران هم برگزار بشه و قطعات زیبای آلبوم ناگفته رو با تنظیم های جدید آقای حافظ ناظری بشنویم ایشون واقعا تنظیم های بی نظیری می کنند و آثارشون هم انسان رو به آسمان میبره واقعا زیباست. خواهشمندیم شرایط برگزاری این کنسرت را در ایران فراهم کنید. آثار آلبوم ناگفته کاملا عارفانه است موسیقی مبتذل که نیست پس لطفا برای ترویج بیشتر معنویت و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایش آن به جهان غرب شرایط برگزاری این کنسرت را در ایران فراهم کنید .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از کنسرت استاد «شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» در لس‌آنجلس با حضور «دپاک چوپرا» | موسیقی ما