برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور استاد «شهرام ناظری»؛
« حافظ ناظری» نخستین بخش سمفونی رومی«بعد یازدهم» را منتشر کرد
موسیقی ما – از صبح امروز نخستین بخش از سمفونی رومی که در هفته های گذشته در رسانه های مختلف درباره آن سخن به میان آمده بود، وارد بازار موسیقی کشور شد تا همزمان با پخش جهانی آن، دوستداران این قبیل موسیقی در کشور نیز بتوانند آلبوم «حافظ ناظری» را تهیه نمایند.

به گزارش «موسیقی ما»، در این آلبوم که «بعد یازدهم» نام دارد و به همت موسسه «آوای هنر» وارد بازار موسیقی کشور شده است، حافظ ناظری با ترکیب موسیقی ملی ایران و موسیقی کلاسیک غرب، گونه‌ی جدیدی از موسیقی را معرفی کرده که می‌توان نام «موسیقی فراکلاسیک ایرانی» را روی آن نهاد.

اثری که بتواند گفت‌و‌گوی فرهنگی ما با جهانیان باشد. نام این پروژه نمادی است از آمیزش فرهنگ شرق و غرب. واژه‌ی سمفونی به عنوان سمبل فرهنگ موسیقایی غرب برگرفته از واژه‌ی سمفونیا و مولانا به عنوان اسطوره و سمبل فرهنگ مشرق زمین است. با وجود اینکه ماهیت و ساختار اصلی این گونه‌ی جدید موسیقی بر پایه‌ی اصالت‌های موسیقی ملی ایران است، از لحاظ ارکستراسیون، هارمونی، الگوهای ریتمیک و ترکیبات ملودیک و همنوایی، با آن متفاوت است. این موسیقی نه صددرصد شرقی است، نه صددرصد غربی که در واقع همخوانی بسیاری با فلسفه فکری والای مولانا برای گسترش و ستایش وحدت، صلح، عشق و یگانگی میان انسان‌ها از نژادها و فرهنگ‌های مختلف دارد. کمپانی SONY انتشار جهانی این اثر را بر عهده دارد و حضور شوالیه آواز ایران در این آلبوم نیز به جذابیت های آن افزوده است.

همچون همیشه از دوستداران موسیقی خواهانیم که این آلبوم را بصورت اورجینال تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:02

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 19:02

ماشالا این همه استقبال از این خواننده!!!!!!

خخخخخخخخخخ

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 18:30

2020 خوب که چی !!؟؟؟ طبق معمول حسادت و کنایه - چرا برای ما ایرانی ها افتخار کردن به هموطن سخته
من این اثر رو گوش کردم واقعا نه موسیقی کلاسیک حودمونه نه کلاسیک غربی و واقعا کار تازه اییه و به کسائی که گوششون عادت نکرده به چیزهای تازه توصیه میکنم به این البوم گوش ندن و برن همون مرغ سحر و تصنیف وآهنگهای آشنا رو گوش بدن

سه شنبه 27 اسفند 1392 - 17:37

سلام
این آلبومو اورجینال خریداری کردم و 8 ترک داشت (فصل 2 و 3) در صورتی که تو سایتا خیلی بیشتر از 8 تا گذاشتن
قضیه چیه؟

چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:53

منم نفهمیدم چرا ترکها نصف هستند یعنی 8 تا ترک!روی البوم نوشته منتخب اثار اما معنی نداره اگه در سطح جهانی با 16 ترک منتشر شده تو خود کشور هم خوب همون منتشر شه.این هم توهینه هم باعث بیشتر شدن دانلود غیر قانونی میشه.من خودم اون ترکهای حذف شده را دانلود کردم.

دوشنبه 4 فروردین 1393 - 10:51

راستی قیمتش چنده؟

جمعه 15 فروردین 1393 - 20:43

بعضی از دوستان به مجرد اینکه کاری جدیدی رو می شنوند فارق از اینکه کار رو درک کنند یا نه...و فارق از اینکه اصلا موسیقی بدونند یا نه...اظهار نظراتی می فرمایند که بیشتر به بحث های خاله زنکی عوام شبیهه.
دوست گرامی: در فضای نقد آثار هنری بهتر می شه ... صرف اینکه بنده و شما به فلان هنرمند وفلان هنرمند ارادت داریم نباید باعث بشه به کسی که نقد می کنه حمله کنیم.

یکشنبه 4 خرداد 1393 - 12:25

فوق العادس .......دیوانه کنندس.......به استاد ناظری تبریک میگم که همچین پسری تربیت کرده.....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود « حافظ ناظری» نخستین بخش سمفونی رومی«بعد یازدهم» را منتشر کرد | موسیقی ما