برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت این خواننده با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید برگزار شد؛
عاشقانه‌های مسعود امامی، «همیشگی» شد
موسیقی ما - «مسعود امامی» که پاییز امسال کنسرت موفقی در سالن اریکه ایرانیان برگزار کرده بود، در آستانه سال نو بار دیگر در این سالن روی استیج رفت و عاشقانه هایش را برای مخاطبین اجرا کرد.

برنامه با پخش کلیپهایی از جمله تیزر آلبوم در دست انتشار «همیشگی» و کلیپ قطعه «لال» از این برنامه آغاز شد. پس ورود اعضای ارکستر و اجرای قطعه اینترو، قطعه «اگه بدونی» از آلبوم «دوباره» به اجرا در آمد. مسعود امامی بعد از اجرای این قطعه، ضمن خوش آمدگویی به حضار، اظهار داشت: «با آرزوی اینکه در آستانه سال جدید، حال همه ما خوب و خوبتر شود، این کنسرت را با احترام به «مرتضی پاشایی» عزیز تقدیم می‌کنم».

«یلدای این خونه»، «ادامه»، «دلواپسی»، «تا نرفتم»، «امون بده»، «همیشه یکی هست»، «پاییزی»، «حرمت»، «بی هماهنگی»، «راز دل»، «نیستی ببینی» و «یه مدت»، از جمله قطعاتی بودند که مسعود امامی در این کنسرت با همخوانی هوادارانش اجرا کرد که از این میان قطعات «دلواپسی»، «پاییزی» و «تا نرفتم» با استقبال بیشتری روبرو شدند و قطعه خاطره انگیز «امون بده» نیز مطابق انتظار با استقبال پرشور و همخوانی حاضرین در سالن همراه بود.

هنگام اجرای قطعه «نیستی ببینی» از آلبوم «امون بده»، کلیپی متشکل از تصاویر هنرمندان فقید کشور پخش شد که فضایی حسی در سالن ایجاد کرد.

امیرحسین اویسی (کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا بابایی (کیبورد)، سامان امامی (گیتار الکتریک)، سعید علیرضایی (گیتار باس و سرپرست گروه)، بابک ارجمند (گیتار اسپانیش)، افشین جیحون (گیتار اسپانیش)، حمید رهنورد (پرکاشن)، بهادر فیروزبخت (درامز) و داریوش بیزنی (کلارینت و ساکسفون) نوازندگانی بودند که در این کنسرت با امامی همراهی کردند.

منصور ضابطیان، علی عبدالمالکی، مونا برزویی، داریوش شهریاری، حامد حسینی، یاشار علینژاد، علی ایلیا، فرید فراز، سونیا مکاری‌پور، ساناز کریمی، مسعود مفیدی، علیرضا مرتضی قلی و... از جمله میهمانان «مسعود امامی» در این برنامه بودند.

این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت سمیه کاویانی و به همت «رسول ترابی» برگزار شد.

مسعود امامی در این کنسرت از انتشار آلبوم سومش با نام «همیشگی» و نیز برگزاری کنسرت بعدی اش در هفته های آغازین سال 93 خبر داد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 02:22

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 09:23

وای که اون شب چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقدر به ما خوش گذشت جای همتون خالی بود بازم یه اجرای عالی از مسعود امامی عزیز دیدمو لذت بردم

پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 09:50

چه جالب وسعت صدای ایران هم بوده.................

پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 11:42

سلام و با تشکر به خاطر گزارش خوبتون , لطفا در مورد زمان انتشار آلبوم " همیشگی" مسعود امامی اطلاع رسانی کنید.

جمعه 23 اسفند 1392 - 18:01

وااااااااااااااااااااااااااای یه دنیا منون . چقدر خوشحال شدم از عکسا :)
ای جونم مونا برزویی عزیز :-*
علی عبدالمالکی :-*
ای کاش عکس داریوش شهریاری هم می ذاشتید دلم براشون تنگ شده :"(

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عاشقانه‌های مسعود امامی، «همیشگی» شد | موسیقی ما