برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور سیروان خسروی، فرزاد فرزین، رضا یزدانی، روزبه نعمت‌اللهی، فریدون آسرایی و ... اتفاق افتاد؛
پذیرایی داغ مردم بوشهر از ستاره‌های پاپ
موسیقی ما – در روزهای گذشته برای اولین بار کنسرت ستاره های پاپ در بوشهر برگزار شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان موسیقی رو به رو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این اجراها که حمایت شهرداری بوشهر و به مناسبت هفته بوشهر در این شهر روی صحنه رفت، استقبال جالب توجه اهالی این شهر و مردم جنوب کشور را در پی داشت و در همه کنسرت ها با استقبالی چشمگیر در سالن برگزاری برنامه اتفاق می افتاد.

سیروان خسروی، فرزاد فرزین، رضا یزدانی، روزبه نعمت اللهی، فریدون آسراییة مازیار فلاحی و ... از جمله چهره‌هایی بودند که در این کنسرت‌ها به اجرای برنامه پرداختند.

«امیر تیمورنژاد» و «بشیر بی‌آزار» تهیه کننده‌های این برنامه‌ها بودند و با توجه به استقبال چندین هزار نفره از این کنسرت‌ها، مسئولین برگزاری با هماهنگی‌های انجام شده با عوامل بومی و ارگان های ذیصلاح، تصمیم به تمدید برگزاری این برنامه‌ها در ایام بعد از نوروز گرفته‌اند.

بوشهر از جمله شهرهایی ست که در آن کمتر کنسرت پاپی برگزار شده بود و شروع این روند و اتفاقات مثبتی که در این برنامه‌ها در ترویج موسیقی سالم در بین جوانان این منطقه مشاهده شد، می‌تواند آغازی برای ادامه همین روند در این بخش از کشور باشد.

گزارش تصویری اختصاصی «موسیقی ما» از این برنامه ها را در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1392 - 02:25

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 24 اسفند 1392 - 09:05

درود بر بوشهریای خونگرم فقط بوشهر

شنبه 24 اسفند 1392 - 10:55

پس چاوشی کو ؟

شنبه 24 اسفند 1392 - 19:07
قیماخ

دنبال شماره جنابعالی هست تا از شما اجازه بگیره

151.247.78.7
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 14:07
نوید احمدزاده

تواناییش و نداره !!!

5.234.232.31
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 15:04
قیماخ

بگرد تو دنیا یک مورد مثل این پیدا کن که با این کیفیت ادیت کرده باشه... اگه پیدا نکردی یک سند رو کن... پیدا نکردی بیا خودم واست ده تا سند رو کنم... موفق باشی عزیزم... همه چیزی اونجوری نیست که به نظر میاد

151.247.78.7
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 16:31
نوید احمدزاده

شما هم لطف کن فقط یه ویدئو فقط و فقط یه ویدئو اجرای زنده (حتا با موبایل) از خواننده محبوبت برای من سند بیار تا ما هم باورمون بشه این ده سالی که کار کردن توانایی اجرای زنده رو دارن ، خواننده گی به این نیست که هر سال یه آلبوم بدی . . . بخش مهمی از خواننده گی تو اجرای لایو رو استیجه ، من نمی تونم با حرفای شما خودم و گول بزنم و بگم که چاوشی هم خواننده ست !!!

5.234.227.206
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 20:16
قیماخ

ویدئو نداریم اما اجرای زنده دو تا داریم... میتونی بگردی پیداش کنی... آره راس میگی بخش مهمی از خوانندگی به اجرای زنده است و کسی که اجرای زنده روی استیج نداره یه پاش میلنگه... منتها سه تا نکته هست:
1.اینکه نتونه امکان نداره 2.نیازی به بوق و کرنا نیست 3.میتونید قبول نداشته باشید اصراری نداریم

151.247.78.7
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 20:41
حسن عاشق چاوشی

تو فق به این سوال ج بده که اگه صداش مال خودش نیست و خواننده نیست پس چرا بزرگترین افراد این مملکت باهاش همکاری کردن و میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

95.38.188.231
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 11:06
نوید احمدزاده

قیماخ جان :
دیدین ندارین و دستتون خالیه !
1. چرا امکان نداره ، خیلی هم امکان داره که نمی تونه ، اگه می تونست تو این 10 سال برا جواب به امثال من که می گیم توانایی اجرای کنسرت نداره حداقل فقط یک سانس کنسرت می ذاشت ، فقط یک سانس !
2.اگه بود حتمن بوق و کرناش هم شما طرفداران عزیزش می کردین ، نیست !
3.قبول ندارم و هنوزم رو عقیده خودم استوارم که به عنوان خواننده نمی شناسم ، تا روزی که کنسرتش و زنده ببینم و بشنوم !!! اگه باشه . . .

حسن عاشق چاوشی جان :
به نظر من انتخاب اونا هم اشتباه بوده و به مرور پشیمان شدن از کار باهاش .

5.234.227.191
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 15:49
قیماخ

ببین یه چیزی بگم ختم کلام
دو تا اجرای زنده داریم که میتونی گوش کنی+ حرفهای خواننده هایی مثل یگانه و فرزین و همچنین بهروز صفاریان که میتونی باور کنی+ اینکه همچین چیزی تو دنیا سابقه نداره + اینکه هیچ مدرکی نداری
اینکه کنسرت نمیذاره دلیلش مفصله که دلیلی نمیبینم برات توضیح بدم... و اینکه چاووشی نیازی نداره امثال شما باور کنین صدای خودشه من هم نیازی نمیبینم
اما فرمودی کم کم دارن پشیمون میشن...
بهروز صفاریان که هنوز نشنیدیم و تازه شروع کرده و مصاحبه اش هم میگه کاملا راضیه
کوشان حداد که 4 ساله همکارن و بازم همکاری دارن باهم
شهاب اکبری که 7 ساله همکارن باهم
دقیقا چه کسی پشیمون شده؟؟
ببین عزیزم یک ادعای بی مدرک دارین و میخواین زیر سوال ببرین... مهم نیست میتونین بازم همه جا بگین نمیتونه اما اینا رو گفتم تا بدونی با یک عده نادون طرف نیستی... بار دیگه که اومدی با مدرک بیا یا از ظرفیت های دیگه واسه تخریب استفاده کن... خیر پیش

151.247.78.7
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 18:06
نوید احمدزاده

اگه اون دو تا اجرای به قول شما زنده (که زنده هم نیست) منظورتون ِ باید عرض کنم که اولا اونا با کیفیت خیلی بد صوتی هستن ، بنده عرض کردم ویدئو !
حرف هیچ کسی برا من نمی توه قابل استناد باشه برا خودشون محترمه اما نه برا من ، برا من اجرای چاوشی مهمه که تا حالا نبوده !
این که کنسرت نمی ذاره دلیلش کاملن معلومه که نمی تونه و توانایی اجرای زنده رو نداره و شما هم جوابی نداری بدی جز این که " اینکه کنسرت نمیذاره دلیلش مفصله که دلیلی نمیبینم برات توضیح بدم " چون اصلی دلیلی ندارین که بگین !
بر عکس ، چاوشی به امثال من نیاز داره که باور کنم صدای خودشه ، چون شما که خودتون و قانع کردین و یا حتا یه جاهایی گول زدین که صدای خودشه ، اما منی که منتقدش هستم و تا به امروز نتونسته قانع کنه و یه جواب درست و حساب شده بده !
این عزیزانی که اسم بردی اکثرشون دارن سال به سال در کنار چاوشی و تولید مکرر آلبوم سالانه تکرار می شن ! و یکی از عزیزانی که بعدن اظهار پشیمانیش کاملن مشهود بود آقای محسن یگانه بود !
به بین عزیز دل این شمائید که نه جواب درست و حسابی در مورد ادعای ما دارید و نه مدرکی ! و هدف زیر سوال بردن نیست هدف رسیدن به یه جوابه که اگه شما با مدرک تونستید ثابت کنید که هیچ ، ولی اگه جوابی نداشتید این مائیم که صحت ادعامون ثابت می شه ! و ما همه جا این ادعامون و خواهیم داشت و پای حرفمون هم ایستادیم این شمائید که باید ثابت کنید .
بنده نسبت به شما بی احترامی و بی ادبی نکردم که شما فرمودین : " اینا رو گفتم تا بدونی با یک عده نادون طرف نیستی... " شاید برداشت خودتون این گونه بوده !
بنده مدرکی نمی خوام همه چیز عیان است ، حدود 10 سال که کار کردن تقریبن هر یه سال یه آلبوم دادن که می شه 10 آلبوم و تا به امروز یک سانس اجرای زنده نه داشتن ، یک سانس !

امیدوارم بتونی نقد و از تخریب تفکیک کنی !

5.234.233.97
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 19:25
قیماخ

از آخر شروع کنیم
این که هرجا بری بگی پس چاووشی کو؟ بگی چاووشی یاد بگیره نقده یا تخریب؟؟!!
همه چیز عیان نیست عزیز من... وقتی کسی که کنسرت میذاره یا تواناییشو نداره یا دوست نداره یا هزاران دلیل دیگه... شما از این به عنوان مدرک استفاده میکنی؟؟ منطق خوندی؟؟
جواب درست و حسابی رو چندین بار گفتم شما نمیخوای بپذیری...
کوشان حداد و بهروز صفاریان دچار تکرار شدن؟؟ من قضاوت رو به بقیه میسپارم... فقط جای دیگه نگو
عزیزانی که میگی پشیمون شدن منظورت یگانه هست؟؟ تا ابد قراره با هم بخونن مگه؟؟ عزیزم یه دور برو موسیقی رو پیگیری کن تا ببینی بجز رضا صادقی هیچکس با هیچکس فیت نمیده!! مخصوصا بزرگا... چاووشی به این دلیل با یگانه همخونی نمیکنه که یگانه با فرزاد فرزین همخونی نمیکنه!! و هر دو نفری که دلت بخواد... در ضمن این تقاضای چاووشی بود که با یگانه همکاری نکنن و یگانه هم قبول کرد و خودش اینا رو گفت...
ببین عزیزم خودت رو دست بالا تصور نکن... چاووشی بخاطر چند نفر مثل شما نمیاد خودشو اثبات کنه... باید منتقد های بزرگ به چالش بکشن و اونا هیچوقت اینکارو نمیکنن میدونی چرا؟؟ چون میدونن اینکار امکان پذیر نیست و اگه ادعای شما رو بکنن با واکنش های متعددی مواجه میشن... همین آقای یگانه چندین بار از صدای چاووشی دفاع کرده اما شما نمیخوای ببینی و میگی برا خودشون مهمه!!

من یک چیزی رو میفهمم فقط... چون چاووشی کنسرت نمیذاره ده ها دلیل میتونه داشته باشه که یکیش احتمال اینه که نمیتونه... شما میخوای با این بگی چون کنسرت نمیذاره پس نمیتونه... اساس نتیجه گیریت منطق نیست... حرف بقیه هم واست اهمیت ندارن و در واقع خودت نمیخوای بپذیری...
اون دو تایی هم که گفتم اجرای زنده هستن و شرمنده که میکس و مسترینگ ندارن!!
دومی که با آیفون 5 ضبط شده همه چیزم معلومه... اما بازم هیچی به هیچی
من با ده ها مورد مثل جنابعالی بحث کردم و چیزی که فهمیدم اینه که دنبال سند برای اثبات نیستن... دنبال مدرک دلخواهشون هستن... ادعایی میکنید که سند نداره بعد میگی سند بیار!!!!!! ما هم میاریم اما قبول نمیکنی... اشکال از خودتونه.. یا حق

151.247.78.7
سه شنبه 27 اسفند 1392 - 18:57
حسن عاشق چاوشی

اقای نوید خان این افرادی که گفتی دچار تکرار شدن خیلی باحال بود :))
ضمنا محسن یگانه گفته وقتی با هم می خوندیم من و محسن چاوشی در یک لاین صدایی می خوندیم و افکت هایی که استفاده می کردیم برای صدایمان یکی بود .
مهدی یراحی هم گفته میدونم چقد خوب می خونه و ...
و نمونه های دگ ای هم هست ولی تا همین جا کافیه...
وقتی حرف این افراد رو قبول نداری تکلیف مشخصه.
ولی یه خواهشی دارم ازت حتما تجدید نظر کن و طرفدار چاوشی بشو چون تو این مدتی که تو و امثال تو طرفدارش نبودین تو این چن سال اخیر که مجاز شده البوماش نه پرفروش بودن نه بهترین البوم سال میشدن و تو نظر سنجی ها اول نمیشد و همچنین روز به روز با افراد بزرگی مثل بهروز صفاریان و روزبه بمانی همکاری نکرده .
تجدید نظر یادت نره دوست عزیز:))

95.38.233.142
شنبه 24 اسفند 1392 - 15:16

درود بر بوشهری های خونگرم
من خودم به شخصه دوس داشتم جناب محسن چاوشی هم باشه و اهنگ پرچم سفید برامون بخونه چون با این اهنگ یاد جنگ و روزای استقامت خرمشهر میفتم ولی حیف کنسرتی ازین خواننده برگزار نمیشه ...

حسینی لقب از شهر سعداباد

شنبه 24 اسفند 1392 - 17:43

واقعا خسته نباشید کارتون عالی بود جای همه خالی

شنبه 24 اسفند 1392 - 17:44

چند شب به یاد ماندنی بود به همه دست اندر کاران خسته نباشید میگم

شنبه 24 اسفند 1392 - 18:11

سلام خسته نباشین
خیلی سعی کردم که ازتون گله و شکایت نکنم ولی نتونستم البته ممکنه اصلا براتون اهمیتی نداشته باشه که یکی از طرفدارای دو آتیشه تون از دستتون دلخور باشه ولی به هرحال من میگم... این سالی که گذشت خیلــــــــــــــــی نسبت به انتشار خبرها و فعالیت های مازیار فلاحی بی انصافی و بی عدالتی کردین هنوزم باورم نمیشه که خبر اجراهای جشنواره ی همه ی خواننده هارو پوشش دادین به جز مازیار چرا؟؟؟ مازیارم حدود 10 سانس نمایشگاه کنسرت داشت ولی حتی از یه سانس هم گزارش تهیه نکردین چرا؟؟؟ تازه اگه بخوایم بی خیال کنسرتای شهرستان مثل یزد،شیراز،گرگان،رشت،ماهشهر، زنجان و ... بشیم الانم اگه اسم اش تو این خبر هست از صدقه سری بقیه است وگرنه عمرا منتشر میکردین... با شخصیتی که از مازیار سراغ دارم بعید میدونم که با شما مشکلی داشته باشه پس مشکل از سایت شماست لطفا تو سال جدید این بی عدالتی و بی انصافی رو کنار بذارید وگرنه باید تایتل سایتتونو عوض کنید. چون من به شخصه رسالت دیگه ای در شما میبینم ...
امیدوارم نظرمو منتشر کنید ممنون...

شنبه 24 اسفند 1392 - 18:49
tina f.j

این فقط در مورد مازیار صدق نمیکنه. گزارش هیچ کدوم از کنسرتای فرزاد فرزین هم گذاشته نشد. مثلا کنسرت اسفند فرزاد اولین کنسرت آلبوم شخصی بود اما هیچ خبری رو درج نکردن

151.247.174.231
شنبه 24 اسفند 1392 - 21:19
نوید سجادیان

من به جای موسیقی ما جواب میدم.
همین چند وقت پیش کنسرت مازیار که تو آمل بود رو پوشش داد.

151.247.14.45
شنبه 24 اسفند 1392 - 18:36

با اجرای بی نظیر فرزاد فرزین و سیروان خسروی عزیز حتما خیلی به همه خوش گذشته .

شنبه 24 اسفند 1392 - 18:40

با اجرای بی نظیر فرزاد فرزین و سیروان خسروی عزیز حتما خیلی به همه خوش گذشته .مرسی

شنبه 24 اسفند 1392 - 18:58

ejraye ruzbeh nematolahi va fereydune asrayi ali bood are kheyli be ma khosh gozasht

شنبه 24 اسفند 1392 - 19:27

khosh behale mardome booshehr ke hameye ina oonja ejra dashtand

شنبه 24 اسفند 1392 - 19:45

Pas axaaaye reza yazdaniiii koo???

شنبه 24 اسفند 1392 - 20:16

از حضور رضا یزدانی در بوشهر خیلی خوشحال شدم عالییه کارش

شنبه 24 اسفند 1392 - 20:33

خب پس چرا اردبیل نمیان؟؟من مشتاقانه منتظر فرزاد فرزینو و سیروانم

شنبه 24 اسفند 1392 - 23:40

کنسرت سیروان رو من هم بودم حوش گذشت ! البته مشکلات سیستم صوتی و مکان و ورود و خروج و .. به کنار اما بالاخره خوب بود.
فقط یه چیزی که مردم بوشهر رو بسیار بسیار ناراحت کرد! اجرای ظبط شده یا لب زدن رضا یزدانی بود!!! آقای یزدانی دوست دارم جوابتونو بدونم !!!!

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 01:29

خیلی خوبه که تو شهرستانها این برنامه ها بیشتر باشه. متاسفانه تفریحات شهرستانی ها واقعا کمه

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:21

چرا تعداد عکسها اینقدر کمه؟؟؟ فقط دو تا عکس از کنسرت سیروان؟؟؟!!! -_-

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 20:33

سیروان و فرزاد فرزین رو هستم شدید!
کارشون بیسته!
شک ندارم که کنسرتشون به خوبی برگزار شده چون کارشون واقعا حرف نداره!
و درود به بوشهریای عزیز که اینجوری مهمون نوازی کردن!
استقبالشون کم نظیر بوده!

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 22:05

یزدهم که کسی قرارنیست بیادکلاشانس نداریم ما اقاسیروان یادت نره گفتن عیدقراره بیای حالاخوددانی فقط فراموش نکن مارو

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 07:51

سلام
به اطلاع میرسانم که شلوغ ترین کنسرت این هفته بوشهر متعلق به فرزاد فرزین بود که به دلیل شلوغی جمعیت داخل و بیرون سالن و بند اومدن راه های منتهای به خیابان های مجاور ، نیروی انتظامی پس از 3 ترانه از فرزاد فرزین این برنامه را لغو کرد که متاسفانه فرزین بسیار ناراحت شدند از این موضوع...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پذیرایی داغ مردم بوشهر از ستاره‌های پاپ | موسیقی ما