برنامه یاد بعضی نفرات
 
صدرالدین حسین‌خانی در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما:
گروه سون ایران‌گردی می‌کند/ شرکت ایران‌گام اسفند پرکاری خواهد داشت
موسیقی ما - مدیر شرکت فرهنگی-هنری ایران‌گام از برگزاری تور گروه سون در شهر‌های ایران خبر داد. صدرالدین حسینخانی؛ مدیر شرکت فرهنگی-هنری ایران گام در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما از برگزاری تور کنسرت‌های گروه سون دور ایران خبر داد و در این باره گفت: تور ایرانگردی گروه سون با 4 اجرای موفق در سنندج آغاز شد.

مدیر شرکت ایران گام افزود: گروه سون در ادامه اجرای تور خود تاکنون در شهرهایی همچون اراک، رشت، قزوین و ارومیه کنسرت برگزار کرده است و به دنبال آن قرار است در زاهدان، طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: بعداز اجرای زاهدان به بندرعباس خواهیم رفت تا در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه کنسرت‌هایی را نیز در آنجا برگزار کنیم و سپس برای ادامه تور کنسرت‌ها به خراسان سفر می‌کنیم و در فرمانیه این استان اجراهایی را در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌ایم.

آخرین اجرای شهرستانی ما در اراک خواهد بود که در واقع ادامه‌‌ همان کنسرت قبلی ما در این شهر است که بسیار مورد استقبال واقع شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم اجرای مجددی در این شهر داشته باشیم و به دیدار علاقه‌مندان گروه سون برویم.

وی همچنین درخصوص دیگر فعالیت‌های شرکت ایران گام پیش از عید، گفت: تا پیش از عید آلبوم‌های مختلفی از شرکت ایران‌گام منتشر خواهد شد که از این میان می‌توان به آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» اشاره کرد که نوازنده‌های آن همگی از نوازنده‌های چیره دست و سر‌شناس موسیقی جهان هستند.

آلبوم‌های «وطن» با صدای سالار عقیلی، «دینگومارو» از محسن شریفیان، آلبومی از علی زندوکیلی، یک آلبوم تصویری پایکوبی سنتی از آثاری است که قرار است تا پایان سال از سوی شرکت فرهنگی-هنری ایران گام روانه بازار موسیقی شوند.

حسین‌خانی همچنین با اعلام خبر برگزاری کنسرت علیرضا افتخاری در تهران افزود: این کنسرت موسیقی روز ۲۲ اسفند ماه برای نخستین‌بار بعد از مدت‌ها دوری از اجرای زنده، توسط علیرضا افتخاری برگزار می‌شود. قطعات منتخب آثار این خواننده به تنظیم و سرپرستی حسین پرنیا در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا می‌شود.

وی افزود: در این کنسرت که در دو نوبت در تاریخ یاد شده برگزار خواهد شد قطعات جدید از ساخته‌های حسین پرنیا با عنوان «پادشاه فصل‌ها» و قطعه‌هایی چون سفر کرده، دیدی که رسوا شد دلم، آشفته حالی، کنج تنهایی، آتش کاروان، کودکی، خاطره یک شب، سنگ خارا، بازگشته بی‌بی جون، پاییز، بی‌تو بودن، دوره گرد و پیغام من از آلبوم‌های جدید و قدیم علیرضا افتخاری اجرا خواهد شد.

تهیه‌کننده کنسرت موسیقی علیرضا افتخاری با اشاره به برگزاری تورهای شهرستانی این خواننده خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌هایی که برای حضور این خواننده موسیقی ایرانی در شهرستان‌ها انجام گرفته تلاش می‌کنیم که بعد از برگزاری کنسرت تهران، اوایل فروردین ماه هم کنسرت‌های شهرستان این خواننده را آغاز کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1392 - 14:22

دیدگاه‌ها

یکشنبه 11 اسفند 1392 - 15:43

یک سوال که اگه می شه پاسخ بدید . یک آلبوم دیگر از همایون شجریان یعنی به جز نه فرشته ام نه شیطان یک اثر دیگه ؟

سه شنبه 13 اسفند 1392 - 08:18

ممنون از اينكه همه خواننده ها همه جاي ايران كنسرت ميزارن غير از مشهد ..... خوب قبول مشهد نميزارن كنسرت برقرار بشه .... ولي مگه ما مشهديها دل نداريم يه فكري هم واسه ما بكنيد ... لطفا يه نفر وضعيت كنسرتهاي مشهدو درست كنه نماينده اي، معاوني، كارگزاري ، نهادي، وزارتي چه ميدونم هركي مسئول اين قضيه ست يه لطفي كنيد يه فكري هم واسه اين قضيه كنيد بخدا ثواب ميكنيد بخدا ما جووونهاي مشهد هيچ تفريح و هيچ دلخوشي نداريم حداقل اين كنسرتها خيلي روحيمونو عوض ميكنه همش بايد تو اينترنت و سايتها و اخبار و مجلات بخونيم كنسرت بوده فلان شهر ايران و دريغ از مشهد ... اطراف مشهد هم مثل نيشابور و چناران كه نزديكترين جا به مشهده كنسرت كمه ... بخدا ماهم دل داريم .... ممنون ميشم يه فكري هم واسه ما برداريد خود خواننده هامون هم زياد اطراف مشهد نميان ... هنرمندان عزيز تشريف بياريد ما دوستتون داريم و هميشه حمايتتون ميكنيم .
موسيقي ما ممنون كه درددلاموونو تاييد ميكنيد اميدوارم ترتيب اثر داده بشه ...

چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 22:38

باعرض سلام خواهشمندم در مشهد یا شهرهایه اطراف مشهد کنسرت بذارید تا طرفداران خواننده ها مجبور نباشن برن تهران واسه کنسرت -ممنونم

چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 22:42

باعرض سلام خواهشمندم در مشهد یا شهرهایه اطراف مشهد کنسرت بذارید تا طرفداران خواننده ها مجبور نباشن برن تهران واسه کنسرت -ممنونم

پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 13:34

maryam jan man kamelan ba shoma movafegham...hala shahraye atraf ham bezaran ma raziem...omid varam dobare gorohe seven atrafe mashhad concert bezaran

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه سون ایران‌گردی می‌کند/ شرکت ایران‌گام اسفند پرکاری خواهد داشت | موسیقی ما