برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «بی واژه» پس از تماشای کنسرت – تئاتر «در روزهای آخر اسفند...» در گفتگو با «موسیقی ما»؛
محمد اصفهانی: اجرای «اشکان خطیبی» در خواندن ترانه های نوستالژیک بزرگان جهان را مسلط دیدم
موسیقی ما – اجرای کنسرت - تئاتر «در روزهای آخر اسفند...» با بازی «اشکان خطیبی» و «غزل شاکری» که در آن قطعات نوستالژیک بزرگان موسیقی جهان به صورت زنده اجرا می شود، این روزها مخاطبان زیادی را به تالار وحدت کشانده و پرداخت ویژه رسانه ها به این برنامه متفاوت و جالب، باعث شده این اجرا هر شب در تالار وحدت واکنش های زیادی را شاهد باشد.

کنسرت تئاتر «در روزهای آخر اسفند...» که ادای دینی ست به اعضای گروه «یلو داگز»، با سرپرستی و هدایت ارکستر از سوی «بهروز صفاریان» و کارگردانی «محمد رحمانیان» از 5 اسفند روی صحنه رفته و در روزهای گذشته نیز میزبان چهره هایی از قبیل دکتر «محمد اصفهانی» و «فریدون آسرایی» بود. خبرنگار «موسیقی ما» پس از حضور این چهره ها در سالن از آنها درباره کیفیت اجرای «اشکان خطیبی» پرسید و در این بین دکتر اصفهانی نظرات جالبی را درباره اجرای «اشکان خطیبی» داشت.

این خواننده باسابقه حوزه موسیقی پاپ در این باره به «موسیقی ما» گفت: «به خاطر اتفاقات مشابهی که قبلا افتاده بود، اجرای آقای خطیبی را با دیده تردید نگاه می کردم. با خودم می گفتم می گفتم بهروز صفاریان آدم بی رودربایستی است. اگر گروهی را جمع کرده و مسئولیت پذیرفته حتما بی دلیل نبوده است. خوشبختانه اجرا، تردیدهای من را برطرف کرد و اشکان خطیبی را در خواندن ترانه های نوستالژیک و بعضا سخت مثل لئونارد کوئن، سیناترا، هریسون و لنون، توانا و مسلط دیدم. گروه هم خیلی قوی و مسلط او را همراهی می کردند.»

گفتنی ست در ارکستر این برنامه نوازنده های شاخصی چون علی بیرنگ، آرش سعیدی، امین طاهری، امیر دانایی، بهنود فدوی، صابر جعفری و فرشاد حسامی (پروگرمر) حضور دارند.

کسانی هم که تمایل به خرید اینترنتی این برنامه دارند می توانند از طریق سایت http://www.tiwall.com و سایت ایران کنسرت اقدام به خریداری بلیت آن نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1392 - 08:14

دیدگاه‌ها

یکشنبه 11 اسفند 1392 - 14:33

سلام جالب بود ...
اشکان خطیبی مورد پسند دکتر قرار بگیره ..
دوستان دکتر تو وب زیر تشریف بیارند ..البته خیلی تعجب کردم تبلیغ این وب تو یک وبسایت دیگه .......کامنتش تایید نشد ..نمیدونم واقعا دلیلش چی بود ؟؟

http://avazeparjebreil.blogfa.com/

یکشنبه 11 اسفند 1392 - 15:53

موافقم با ایشون... گروهی که با صفاریان کار کنه همیشه موفقه

دوشنبه 12 اسفند 1392 - 09:41

اشکان و بهنود و صفاریان ترکیب خوبی اند

دوشنبه 12 اسفند 1392 - 17:53

بهروز صفاريان كارش رو هميشه خوب بلده.همون طور كه گفتند دكتر اصفهاني آدم بي رو در بايستي اي است و كاري رو بي دليل انتخاب نمي كنه و هم كاري نمي كنه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد اصفهانی: اجرای «اشکان خطیبی» در خواندن ترانه های نوستالژیک بزرگان جهان را مسلط دیدم | موسیقی ما