برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با خواننده گروه «امضا» عنوان شد؛
فرزاد جلالی: این کنسرت فینال ما است
موسیقی ما – گروه «امضا» یکی از گروه هایی است که در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند و آنها پاییز امسال دو کنسرت را در تهران برگزار کردند.

برنامه های آنها در تالار «فارابی» دانشکده هنر و سالن «فجر انقلاب» با استقبال خوب دوستداران این سبک همراه شد. همچنین قطعاتی را هم در فضای مجازی منتشر کردند. چندی پیش تحولاتی در این گروه ایجاد شد و در ترکیب آنها جا به جایی به وجود آمد. از سویی قرار بود که کنسرت آنها روز نهم اسفند در تهران برگزار شود که به تعویق افتاد.

«فرزاد جلالی» که وظیفه خوانندگی و نوازندگی این گروه را بر عهده دارد در گفتگو با سایت «موسیقی ما» جزئیاتی از فعالیت های امضا را بیان کرد. گفتنی ست کنسرت گروه امضا شانزدهم اسفندماه در سالن فجر انقلاب تهران و در دو سانس برگزار می شود. فرزاد جلالی در مورد کنسرت گروه «امضا» گفت: «قرار بود که کنسرت در تاریخ نهم اسفندماه برگزار شود. ولی به دلیل یک سری مسائل که این اواخر برای گروه پیش آمد ما از لحاظ اخذ مجوزها نتوانستیم به آن تاریخ کنسرت برسیم. تصمیم گرفتیم که کنسرت در هفته آینده برگزار شود. اینکه چه دلایلی باعث این اتفاق بود را بعد از کنسرت مطرح می کنم زیرا گروه ما نوپا است و نمی خواهم فعلا به حاشیه برویم. یک سری مجوزها به تاریخ نهم نرسید و مجبور شدیم که برنامه را به تاخیر بیندازیم. دو قطعه جدید به کارها اضافه کرده ایم. این کنسرت برای ما خیلی مهم است و هدف های زیادی داریم. از کارهای قبلی فیدبکی که می خواستیم را گرفتیم و از این دو کار جدید هم منتظر دریافت نظرات هستیم. تمامی این قطعات در قالب یک آلبوم و در بهار سال آینده منتشر خواهد شد. دو کنسرت قبلی همگی آزمون و خطای ما بود و این کنسرت فینال ما است. در این برنامه با یک بند جدید می خواهیم بازخورد نهایی را ارزیابی کنیم. تصمیم داشتیم یکی از قطعات کارها را منتشر کنیم و میکس و مستر تمامی قطعات توسط دوست خوبم آقای «محمد زارع» انجام می شود. اما به دلیل دقت ایشان روی کارها تصمیم گرفتیم که با عجله کاری را انجام ندهیم و پس از کنسرت قطعات جدید را منتشر خواهیم کرد».

او در مورد آلبوم گروه نیز خاطرنشان کرد:«آلبوم گروه امضا شامل هشت الی نه قطعه است که ترانه تمامی قطعات توسط آقای «هادی زینتی» سروده شده است. ایشان از روز اول با گروه ما بود و یکی از حامیان اصلی ما است. تعدادی از ملودی ها را خودم ساخته ام و تعدادی دیگر توسط «شایان هاشملی» ساخته شده است. تمامی تنظیم ها هم بر عهده ایشان است. سعی کردیم در آلبوم اول آن خط اصلی گروه که موسیقی راک است را حفظ کنیم و یک مقدار هم فضای کارها را به سمت پاپ هم ببریم تا بتوانیم مخاطبان بیشتری را برای خود جذب کنیم. کارها در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و با توجه به همین مساله نمی توانیم تاریخ دقیقی در مورد زمان انتشار بیان کنیم. از سوی دیگر تاریخ انتشار به شرکت پخش و تهیه کننده کار باز می گردد. ما تهیه کننده نداریم و به دلیل فشرده بودن کنداکتور شرکت پخش هیچ موقع تاریخ قطعی به ما اعلام نمی شود. برآورد ما برای اواخر بهار یا اوایل تابستان سال آینده است و این آلبوم از طریق «سیما شهر» پخش خواهد شد».

او پیرامون تحولات اخیر و اعضای جدید گروه افزود: «اعضای جدید ما نوازندگانی هستند که من اسم آنها را جویای نام گذاشته ام. واقعا در ساززدن خود استاد هستند ولی اسم و رسم خاصی مثل سایر دوستان ندارند. گیتار الکتریک گروه توسط «کوروش علیرضازاده» نواخته می شود که توسط آقای «پدرام مرندیز» به من معرفی شدند. نوازنده گیتاربیس آقای «بهروز دهقانی» است که ایشان از شاگردان آقای «بابک ریاحی پور» هستند. نوازنده درامز ما یک پدیده هفده ساله است که با این سن واقعا کولاک می کند و آقای «علیرضا طباطبایی» ایشان را به من معرفی کردند. نوازنده هارمونیکا و گیتار لید نیز «محسن مهاجر» است. تنظیم و رهبری گروه هم بر عهده «شایان هاشملی» است که نوازندگی پیانو و کیبورد را هم انجام می دهند».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 01:38

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 18:13

من کنسرت دوم این گروه و رفتم واقعأ اجرای بی نظیری بود
آقای جلالی موفق باشید

پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 14:06

کنسرتشون عالی بود
عشق راک ها از دست ندن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد جلالی: این کنسرت فینال ما است | موسیقی ما