برنامه یاد بعضی نفرات
 
به تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش ابراهیم‌زاده؛
فرید الهامی ساخت مستند تنبور را از تهران آغاز کرد
موسیقی ما- سرپرست گروه موسیقی فردوسی از آغاز مستند فردوسی خبر داد. فرید الهامی؛ نوازنده تنبور و آهنگساز موسیقی سنتی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: ساخت مستند تنبور به تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش ابراهیم‌زاده با تحقیقات و پژوهش من آغاز شد. این نوازنده در ادامه گفت: مستند تنبور در دو حوزه صحنه و گوران و در شهرهای تهران، تبریز، لرستان، کردستان و همچنین کردستان عراق تصویربرداری خواهد شد که در شهر تهران از محضر استادان بزرگی که در زمینه نوازندگی و ساخت تنبور به گردن این ساز حق دارند و تحقیقات مرتبط با این سازو همچنین در زمینه موسیقی محلی و مقامی دارند، استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: اساس کار ما معرفی نوازنده‌های مقامی و مقام دانان این حوزه‌ها و سازندگان تنبور و نیز بررسی مقام‌های این ساز است. در این فیلم سعی بر این است تا درباره ساختار ساز، مقام‌ها و نقش ساز تنبور در موسیقی مقامی ایران بپردازیم.

سرپرست گروه موسیقی سنتی فردوسی اضافه کرد: فیلم مستند «تنبور» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیاوش ابراهیم‌زاده با تحقیقاتی که من در این زمینه داشته‌ام ساخته می‌شود. تصویربرداری آن توسط علی خدایی، محسن قنداق ساز و داریوش ابراهیم‌زاده آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:01

کارعالی هست ایشالا خوب دربیاد.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 04:40

اکر وقتی کردی به این سایت سری بزنید شاهده زیاد جلب نباشد اما عشقم که به موسقی داشتم این سایتو ساختم تا حداقل یک کاری کوچییک کرد باشم برای موسیقی این ادرس سایت
http://samad90.abarblog.ir/

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرید الهامی ساخت مستند تنبور را از تهران آغاز کرد | موسیقی ما