برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از ۹ سال دوری از عرصه موسیقی؛
داود آزاد با «می‌ صوفی افکن کجا می‌فروشند» بازگشت
موسیقی ما - داود آزاد باا آلبوم «می‌صوفی افکن کجا می‌فروشند» بعداز ۹ سال دوری از موسیقی به این عرصه بازگشت. به گزارش موسیقی ما آلبوم موسیقی «می‌صوفی افکن کجا می‌فروشند» با صدای داود آزاد؛ خواننده و نوازنده تار، از سوی انتشارات «نقطه تعریف» منتشر و روانه بازار موسیقی شد. بر اساس این گزارش، موسیقی این آلبوم را نبیل یوسف شریداوی بر اساس ملودی‌های خانقاهی ساخته است و نوازنده تنبور و عود آن داود آزاد است.

تا تو نیایی،‌ای نیست، آواز بیات ترک، بیرون ز جان جان چیست؟، تو همه در خون منی،‌ای طربستان ابد، آواز افشاری، در این رقص و در این‌های و در این هو، السلام‌ای ساقیانا السلام‌ای مستیان، آواز همایون و هله عنوان قطعات این آلبوم است. نوازندگان این آلبوم نیز نبیل یوسف شریداوی (دف، تنبک)، جاوید ابراهیم‌پور (نی)، جعفر قاضی عسگر (تنبک)، امین حیدری (عود) هستند که در این آلبوم داود آزاد را همراهی کرده‌اند.

داوود آزاد پس از ٩ سال این آلبوم رامنتشر کرده و اولین آلبومی است که وی در مقام آهنگساز حضور نداشته و اثر آهنگساز دیگر را خوانده است. در این آلبوم سعی شده تا سازهای کوبه‌ای با دید نویی مورد استفاده قرار گیرد.

داود آزاد هم اکنون مشغول برسی بر روی ساز ابداعی تارینه (ساخته حسین رعنائی) است. از. وی تا کنون آلبوم‌های بسیاری همچون آی ایشیقی، مکتب تار تبریز، به یاد هرمزی، نور جان، کوی تو، در میخانه، می‌بی‌رنگی، دیوان شمس و باخ، دربهار امید، یا دوست و... منتشر شده است.

وی همچنین بیش از سیصد اجرا در کشورهای اروپایی، امریکای شمالی، همچنین هند و استرالیا داشته است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1392 - 11:09

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داود آزاد با «می‌ صوفی افکن کجا می‌فروشند» بازگشت | موسیقی ما