برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا سرلک از همکاری دوم خود با پیمان خازنی خبر داد؛
«من و تو تا نفس باشد...» منتشر می‌شود
موسیقی ما - سینا سرلک از انتشار آلبوم «من و تو تا نفس باشد...» در آینده ای نزدیک خبر داد.این خواننده آواز ایرانی با بیان این خبر به موسیقی ما گفت: «پس از بازگشتم از امریکا کار ضبط این آلبوم را انجام دادیم و حالا منتظر کسب مجوزهای لازم برای انتشار هستیم.»
به گزارش «موسیقی ما»، بنابر گفته سرلک آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را پیمان خازنی انحام داده است. سرلک همچنین در مورد تجربه همکاری با خازنی افزود: «خازنی از جمله جوان های خوش ذوقی است که موسیقی اش این توانایی را دارد که با نسل جوان ارتباط برقرار کند. سلیقه و ذوق او در این شاخه از موسیقی باعث شد پس از تجربه آلبوم «پریچهره» دومین همکاریمان را در این آلبوم با هم داشته باشیم.» خواننده آلبوم «کی میرسد باران» در ادامه سخنانش گفت: «یقین دارم این کار هم می تواند با مخاطبان و طرفداران موسیقی ایرانی ارتباط برقرار کند.»

سرلک که از جمله شاگردان مکتب استاد «شجریان» است، در ادامه درباره قطعه آوازی به کار رفته در این اجرا خاطرنشان کرد: «در قطعه آوازی سعی ما بر این بود که فضاسازی کار خلوت باشد تا شعر و آواز نمود بیشتری پیدا کنند.»
«سینا سرلک» در پایان با اشاره به آلبوم دیگری که کار ضبط آن هم به پایان رسیده گفت: «آلبومی در راه دارم که آهنگسازی آن را «میدیا فرجنژاد» انجام داده و در فرصت مناسب اطلاعات دقیقتر در مورد آن را به مخاطبان خواهیم داد.»

نوازندههای آلبوم «من و تو تا نفس باشد...» عبارتند از : آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، میثم مروستی، پدرام فریوسفی و میلاد عالمی (ویلن)، میثم مروستی و پدرام  فریوسفی (ویلا)، پیام سوری (پیانو)، سهراب بابکی (فلوت)، رابعه زند (قانون)، شایان یزدیزاده (تنبک)و پیمان خازنی (تار).

صدابرداری آلبوم را پیام سوری انجام داده است. مایههای استفاده شده در این آلبوم به تفکیک قطعات عبارتند از: من وتو (دشتی)، جوانی (همایون)، ایران (اصفهان)و جدایی (اصفهان).

شعر آواز از «هوشنگ ابتهاج» است و شعر «من و تو» را «محمد علی بهمنی» سروده است. بقیه اشعار آلبوم هم سروده «مسعود کلانتری» هستند.

قطعه من و تو
شعر از محمدعلی بهمنی
آهنگساز: پیمان خازنی
میکس و مسترینگ: پیام سوری
من و تو
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 11:45

دیدگاه‌ها

شنبه 26 بهمن 1392 - 12:16

با درود و سلام. مثل همیشه کار استاد سرلک عالی هست. امیدوارم موفق باشن.شعر زیبای استاد محمد علی بهمنی با صدای دلکش استاد سرلک نوید آلبوممی زیبا را به مخاطبان می دهد.

شنبه 26 بهمن 1392 - 19:05

خیلی قشنگ بود.
اولش هم دقیقا شعر آدم و حوا شادمهر عقیلیه.

شنبه 26 بهمن 1392 - 19:22

سینا سرلک جز خواننده های استودیویی هست و نمیتونه در اجرای کنسرت مثل استودیو بخونه.

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 23:45

تبریک میگم به آقای سینا سرلک که بی شک از بهترین هاست و پیمان خازنی عزیز که آثارش در همکاری با سالار عقیلی و سینا سرلک همیشه در خاطره ها باقی خواهد ماند ،بی صبرانه منتظر خواهم بود تا نشر این آلبوم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «من و تو تا نفس باشد...» منتشر می‌شود | موسیقی ما