برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش «موسیقی ما» از اجراهای پاپ جشنواره موسیقی فجر-2؛
«بهنام صفوی» قطعه ای از «ناصر عبدالهی» اجرا کرد
موسیقی ما - دومین سانس شب اول بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد، به اجرای «بهنام صفوی» و گروهش اختصاص داشت. خواننده آلبوم‌های «عشق من باش» و «آرامش»، ارکسترش را به رهبری «مهدی فردی» روی استیج برد. بهنام صفوی برای سومین سال پیاپی در جشنواره فجر به اجرا پرداخت.
 
کنسرت صفوی با اجرای قطعه «دلتنگتم» از آلبوم «آرامش» آغاز شد. او سپس قطعه «تمنا» که از نخستین قطعات منتشر شده با صدای او بود و در زمان انتشار مورد توجه قرار گرفته بود را اجرا کرد.
 
این خواننده کنسرتش را با اجرای قطعه شش و هشت «دست خودم نیست» از آلبوم «آرامش» ادامه داد تا در سالن هیجان ایجاد کند. «غرور» و «عشق بی نظیر» قطعات بعدی کنداکتور برنامه صفوی بودند.
 
بعد از اجرای این قطعات، گروه برای اجرای بخش آنپلاگد آماده شد. «آرامش»، «چقدر خوبه»، «ای جان»، «بی تو امشب» و «همین حوالی»، قطعاتی بودند که در این قسمت از برنامه اجرا شدند. در پایان بهنام صفوی، خود گیتار به دست گرفت و با یادی از ناصر عبدالهی و ادای احترام به این هنرمند فقید، قطعه فولکلور «نارِد زِ یادُم» را اجرا کرد.
 
پس از بخش آنپلاگد، نوبت به اجرای قطعه پرطرفدار «عشق من باش» که از ابتدا بارها توسط حضار درخواست شده بود رسید.
 
بهنام صفوی سپس پشت پیانو قرار گرفت و قطعه «دل خسته» از آلبوم اولش را با این ساز اجرا کرد.
 
در ادامه قطعه «کاش خدا منو ببینه» خوانده شد و سپس «عشق من باش» به درخواست حضار بار دیگر به اجرا در آمد.
 
صفوی از «محمد کاظمی» که ترانه چند اثر او را سروده یاد کرد و از حضار خواست تشویقش کنند. مهدی ماهانی (بازیگر) و محمدرضا احمدی (مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی)، میهمانان صفوی در این کنسرت بودند.
 
نکته جالب این برنامه آن بود که با شب تولد «مهدی فردی» تنظیم کننده و رهبر ارکستر مقارن شده بود. بهنام صفوی با تقدیر از هنر مهدی فردی، تولد وی را تبریک گفت و گروه نیز برای لحظاتی ملودی قطعه «تولدت مبارک» را به افتخار مهدی فردی نواخت.

وضعیت نه چندان مناسب نور سالن از نکات منفی اولین شب جشنواره در برج میلاد بود که موجب گله مندی عکاسان شد.

مجید قدیانی (کیبورد 2)، آیدین نیکومرام (گیتار بیس)، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک)، انوشیروان بهرامی (ساکس تنور)، رضا آذر نجات (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، غلامرضا معرف (پرکاشن)، ایمان ذاکری (درامز)، نوازندگانی بودند که به رهبری «مهدی فردی» به هنرنمایی پرداختند.
 
*****
 صفوی: همیشه حس خوبی از اجرا در جشنواره داشته ام
 
بهنام صفوی دقایقی بعد از این کنسرت در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «این سومین سال پیاپی است که در جشنواره فجر به اجرای برنامه می پردازم و همیشه حس خوبی از این اجراها داشته ام. همچنین امشب بعد از مدتها در تهران روی استیج رفتم و همین امر جذابیت این کنسرت را برایم دوچندان کرد. احساس می‌کنم سطح جشنواره نسبت به سالهای گذشته بالاتر است. برای همه همکاران هنرمندم که در جشنواره اجرا خواهند داشت، آرزوی موفقیت می‌کنم».
 
این هنرمند درباره زمان انتشار آلبومش به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «خیلی تلاش کردم که آلبوم را تا پایان سال آماده انتشار کنم، اما به دلایلی از جمله اجراهای مختلف، این امکان میسر نشد و از آنجایی که نمی‌خواهم عجله باعث افت کیفیت شود، انتشار آلبوم را به تعویق انداختم و به امید خدا اردیبهشت ماه «اولین قرار» روانه بازار خواهد شد».
 
او درباره اجراهای بعدی اش نیز اعلام کرد: «احتمالاً این آخرین کنسرت تهران من در سال 92 بود و انشاالله در سال جدید و با آلبوم جدید، کنسرتهایمان را با آثار و تنظیم هایی متفاوت در تهران و شهرستانها برگزار خواهیم کرد. ضمناً 26 بهمن ماه در قالب بخش جنبی جشنواره فجر در تالار حافظیه شیراز به اجرای زنده می پردازم».
 
صفوی که بعد از رضا صادقی کنسرت برگزار کرده بود، گفت: «از اینکه در یک شب با دوست و همکار خوبم «رضا صادقی» روی استیج رفتم خرسندم. دیشب تلفنی با هم صحبت و خوش و بش کردیم. از تولد دختر عزیزش «تیارا» و اینکه رضا خوشحال است، بسیار خوشحالم».
 
در ادامه عکس های «سعید عبداللهی» از این کنسرت را ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1392 - 02:53

دیدگاه‌ها

جمعه 25 بهمن 1392 - 13:20

بهنام صفوی عزیز همیشه عالیه
و براش همیشه آرزوی موفقیت دارم
امیدوارم به دوستای گلمم خوش گذشته باشه
کاش دفعه بعدی بتونم برم

جمعه 25 بهمن 1392 - 22:35

من تاابدمنتظریه عشق من باش دیگم منتظریه اوج دیگه هستم منتظر...........منتظراوج بهنام جان فقط یه باردیگه ارزویه طرفدارای قدیمیت روبراوورده کن من همیشه دعامیکنم یک باردیگه پدیده پاپ ایران باشی ممنون ازخوبیهات یزدیادتون نره

شنبه 26 بهمن 1392 - 00:39

اي جانممم ... خيلي خوبه اين عكسا ... دلم خيلي تنگهه .. كاش انتشار آلبوم يه كم زودتر بووووود ... ديگه طاقتي نموندههه ♥ ♥ ♥ يه دونه باشي بهنام جااان

شنبه 26 بهمن 1392 - 11:34

اجرای کنسرت توسط جناب صفوی و گروه خوبشون مانند اجراهای قبل بسیار عالی و بی نظیر بود , ایشون علاوه بر صدای عالی و گرمشون شخصیتی بسیار متواضع و خونگرمی دارند.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای آقای صفوی و همچنین گروه خوبشون.
با تشکر از آقای سعید عبداللهی بابت تهیه این عکس های زیبا .
------------------------------------------------ بهنام صفوی --------------------------------------------

شنبه 26 بهمن 1392 - 16:34

وااااااااااای ای جاااااانمممممم خیلی عالی بود بی نهااااااااایت ممنونم بابت عکسا از بهنام جان هم با تمام وجودم تشکر میکنم گرچه خبر آلبوم اولین قرار که دیرتر میاد ناراحتم کرد ولی ایشاا... بهنام جان خودشون ماشاا... استادن صلاح میدونن!به امید خدا اونم میاد و آرااااامش وجودم با آلبوم بی نظیر و جدیدش کنسرتهای فوق العادش را شروع کند مخصووووووووووصا در تهران! در ضمن ایول به آقای فردی و گروه نوازنده که کاره فوق العادشون در کنسرتها در ایرااااااااااان تکه و باعث افتخاااااره!
با آرزوی بهترینها ...

شنبه 26 بهمن 1392 - 16:36

ای کاش ویدیو های این کنسرت رو هم بذارید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهنام صفوی» قطعه ای از «ناصر عبدالهی» اجرا کرد | موسیقی ما