برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرونده‌ای برای آلبوم «کولی عشق» شهرام شکوهی – 1
امیرحسین کاشانیان: من و «شهرام شکوهی» هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌ایم
موسیقی ما – آلبوم «کولی عشق» با صدای «شهرام شکوهی» اول بهمن ماه منتشر شد و او در دومین اثر خود باز هم به سراغ همان فضای آلبوم «مدارا» رفته بود. این اثر تا کنون با نظرات مثبت و منفی گوناگونی همراه شده است و در قسمت نظرسنجی بهترین آلبوم ماه سایت «موسیقی ما» هم مباحث داغی پیرامون آن در جریان است. اولین بخش از پرونده «موسیقی ما» برای بررسی آلبوم کولی عشق به گفتگو با «امیرحسین کاشانیان» اختصاص دارد. او علاوه بر سرپرستی ارکستر شهرام شکوهی ، وظیفه تنظیم و نوازندگی در این آلبوم را هم بر عهده داشته است.

*کمی از پروسه تولید این آلبوم برای ما بگویید. بعد از اتمام آلبوم «مدارا» ایده های مربوط به تولید این آلبوم شکل گرفت.
با «شهرام شکوهی» در تمامی بخش های این اثر به همفکری و تبادل نظر پرداختیم. سعی کردیم آلبوم «کولی عشق» یک مقدار متفاوت تر باشد و مثلا در بخش تنظیم سازهای سنتی را به کار اضافه کردیم. فضای برخی از آهنگ ها را بیشتر به سمت فلامنکو بردیم تا تفاوت هایی نسبت به مدارا داشته باشد.

*با توجه ارتباط نزدیکی که با «شهرام شکوهی» دارید در مورد انتخاب عوامل تولید هم نظری را ارائه می کردید؟
من و شهرام از ابتدا این کار را با هم شروع کردیم. ایده و اجرای مدارا و کولی عشق را با هم پیش بردیم و انفرادی نیست. انتخاب اکثر ترانه ها با خود شهرام است ولی در این بخش نیز همفکری هایی داریم. در سایر انتخاب ها نیز مشترک عمل می کنیم.

*از صحبت شما می توانم اینگونه برداشت کنم که سبک آثار این دو آلبوم در اصل یک پروژه است که اکنون دیگر کامل شده است؟
هنوز به اهدافی که داریم نرسیده ایم. اگر بخواهیم آلبومی که مدنظر خودمان است را تولید کنیم یک مقدار خاص می شود. من کارهای فلامنکو را انجام می دهم و شهرام هم روی موسیقی سنتی تسلط دارد و می خواهیم تلفیق این دو را به جامعه تحویل دهیم. همین مساله کار را یک مقدار خاص می کند و ترس ما این است که مورد پسند مخاطب واقع نشود. من و شهرام شکوهی هنوز به ایده آل های خود نرسیده ایم و در آلبوم های آینده سعی می کنیم این راه را ادامه دهیم.

*اینکه در تیم تولید آلبوم کولی عشق تغییرات چندانی ایجاد نشد و فقط دو ترانه سرای جدید شما را همراهی کردند خوب بود؟
به نظر من خوب بود. من از طرف خودم سعی کردم کارهایی که انجام می دهم را بیشتر به سمت فلامنکو بیاورم. اما «میلاد ترابی» شجاعت بیشتری به خرج داد و در کارهای الکترونیک بی محاباتر کار کرد. ولی حفظ ترکیب آلبوم مدارا و به روزتر شدن آن خوب بود.

*در مورد سایر بخش های آلبوم چه نظری دارید؟
ببینید در کل نسبت به آلبوم مدارا خیلی بهتر بود. کارهای خانم ها «مهدیه عرب» و «مهلا سلیمانی» که به جمع ما اضافه شدند خیلی خوب بود. در بخش تنظیم های الکترونیک هم میلاد کارش را می داند و حرفه ای است. من هم سعی کردم تنظیم هایی که داشتم را خوب انجام دهم و امیدوارم با نظر مثبت مخاطبان همراه شده باشد.

*اگر بخواهید انتقادی از کولی عشق داشته باشید به چه نکته اشاره می کنید؟
انتقاد خاصی ندارم ولی در پروسه آخر تولید که باید کار به شرکت تحویل داده می شد از لحاظ زمانی بسیار فشرده شد. نتوانستیم خیلی روی میکس و مستر و سایر بخش ها وقت بگذاریم. سعی کردیم بهترین را ارائه کنیم و با توجه به همین مساله هر آنچه که در توان داشتیم را ارائه کردیم. تنها مشکل این بود که فقط یک مقدار از لحاظ زمان در مضیقه بودیم.

*مهمترین نقطه قوت کولی عشق نسبت به مدارا در چه بخشی بود؟
اول از همه این قوت و برتری در بخش ترانه وجود داشت. ملودی ها و تنظیم ها و حتی در میکس و مستر خیلی بهتر از آلبوم اول است. باز هم ایده آل ما نشد زیرا وقت بسیار کمی داشتیم.

*از همان ابتدای تولید این آلبوم اعلام می شد که در ادامه مدارا است. همین مساله باعث نمی شد که ترس از تکرار در کار شما به وجود بیاید؟
خیر. زیرا هدفی که داریم خیلی مهمتر از اینگونه ترس ها است. در آلبوم اول خیلی ترس داشتیم که آیا مردم این سبک را دوست خواهند داشت یا خیر. ولی خدا را شکر پس از جذب مخاطب پشت ما به نظرات مردم گرم شد و سعی کردیم در این راه درست تر پیش برویم.

*از الان با شهرام شکوهی برنامه ای برای آلبوم سوم دارید؟
چندی پیش با شهرام در مورد همین مساله صحبت می کردیم و در حال طرح برنامه و نظرات هستیم. قطعا آلبوم سوم در ادامه مدارا و کولی عشق است ولی تخصصی تر خواهد بود. دوست داریم کارها را به جایی که در اهداف و برنامه های خود داریم برسانیم.

*از ایده آل هایی که دارید سخن گفتید و می خواهم بدانم چه زمانی و یا در آلبوم چندم این ایده آل ها محقق خواهند شد؟
باید ببینیم که مخاطب در حال حاضر چه می خواهد. کارهای آلبوم کولی عشق یک مقدار خاص تر بود. در روزهای اول که مخاطبان گوش می کردند خیلی ارتباط برقرار نمی کردند. ولی خدا را شکر الان که نظرات را پیگیری می کنیم می بینیم که دوست دارند. سعی می کنیم همین راه را ادامه دهیم و کارهایی که داریم را تخصصی تر انجام دهیم.

*یک سوال مخاطبان در مورد خود شما این است که چرا «امیرحسین کاشانیان» فعالیت چندانی در زمینه تنظیم های الکترونیک ندارد؟
کار تنظیم الکترونیک هم انجام می دهم ولی سعی می کنم برای شهرام کاری روی آن تسلط و تخصص بیشتری دارم را ارائه کنم. من انواع تنظیم ها را انجام داده ام. ولی کاری که مثلا میلاد ترابی انجام می دهد را قطعا من نمی توانم پیاده کنم و اصطلاحا کار را باید به دست کاردان سپرد!

*علاقه ای به تنظیم های الکترونیک ندارید؟
علاقه دارم و تمامی قسمت های موزیک زیبا است. ولی آن چیزی که روی آن تخصص دارم را ترجیح می دهم که ارائه کنم. اگر بخواهم همه تنظیم ها را خودم انجام دهم قطعا با نقاط ضعف فراوانی همراه خواهد شد.

*آیا در آینده باز هم بیشتر فعالیت های تنظیم و نوازندگی شما با شهرام شکوهی خواهد بود؟
در حال حاضر من با خواننده های دیگر هم همکاری دارم ولی هدف من و شهرام از ابتدا که شروع کردیم طولانی مدت بود. این کار را با هم شروع کردیم و ادامه خواهیم داد. شاید در بحث خوانندگی هم وارد شوم. هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نکرده ام ولی با کمک شهرام طی چند سال آینده حتما آلبوم خودم را هم منتشر خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:45

دیدگاه‌ها

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:36

به به بهترین البوم سال بود حرف نداشت

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 17:53

آلبوم "کولی عشق" متوسط رو به ضعیف بود ، 2/5 ، امیدوارم به جایی نرسه که بگیم آلبوم "مدارا" یک اتفاق بود ...

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 19:05

پس جناب آقای کاشانیان و آقای شکوهی، لطفاً هم به ایده آل های خودتون برسید و هم ایده آل های مخاطبان که نتیجه ش آلبومی مثل کولی عاشق نشه! فقط قطعه اول قابل گوش دادن بود و هیچ چیز قابل توجهی نداشت. یکی از ضعیف ترین آلبوم های چند وقت اخیر. خدا رو شکر رضا یزدانی آلبوم داد. وگرنه کلاً از آلبوم های منتشر شده زمستان نا امید می شدم!

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 19:19
AmiR MN

اولا کولی عشق نه عاشق
دوما ، شما اگه از موسیقی چیزی سرت میشد این حرف و نمیزدی ( آدم تا این حد حسود!!!! )
سوما ، اصلن میدونید سبکی که شهرام شکوهی و امیرحسین کاشانیان استارت زدند و اگه مردم ما بهش توجه کنن ، اگه مسئولین حمایت کنن ، میتونه کاری جهانی بشه
شهرام شکوهی و گروهش با وقت کمی که داشتند با انتشار این آلبوم هم قدرت مدارا رو باردیگر به رخ موسیقی کشور کشیدن ، ثابت کردن مدارا اتفاقی نبوده ، هم ثابت کردن حرفای زیادی برای گفتن دارن
پیشنهاد من به شما: بودن افرادی مثل شما که هنوز چیزی از سبک های موسیقی نمیدونه و کار شهرام شکوهی ( که موسیقی سنتی و تلفیقی از گیتار اسپانیش و فلامنکو هست ) با رضا یزدانی که سبکش راک هست مقایسه میکنه به موسیقی کل کشور آسیب میزند ، این هنر را فراموش کنید و به هنر هفتم یا دیگر هنر ها فک کنید البته اگه این چنین بی ارزش و بدون فکر و تفکر و ارتجالی نظر ندید!!!!
ما به نظرات افرادی که از روی حسادت و حرف های طنز نظر میدن هیچ گونه نیازی نداریم
شهرام شکوهی در موسیقی ایران تکرار نخواهد شد
موسیقی ما به تائید این نظر نیازمندم

2.178.176.138
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:07
بامداد رو

AmiR MN: متاسفانه این شما هستید که از روی تعصب و بدون فکر حرف می زنید. بله سبک ایشون خاصه و سبک جدیدیه. در مورد آلبوم اولش هم مشکلی نیست. قابل قبوله. ولی آلبوم دوم اصلاً انتظار مخاطب رو برآورده نمی کنه. نمی تونی بگی تنظیم زیباست اما ترانه و نوع خوندن و ... اصلاً به دل نشینه! در ضمن من سبک راک رو با سبک ایشون مقایسه نکردم. در مورد کیفیت آلبوم های ارائه شده نظر دادم. فقط یاد بگیرید که انقدر با تعصب از یک نفر طرفداری نکنید که چشمتون کور بشه و نتونید هیچ جایی رو ببینید. منم به شما پیشنهاد می کنم حداقل 4 تا آلبوم موسیقی گوش کنید و بعد نظر بدید و انقدر تک بعدی نباشید.

188.245.186.50
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 08:57
منتقد

این جمله شما که گفتید خدا رو شکر رضا یزدانی البوم داد وگرنه..... ثابت کرد که خودتون اصلا کور نیستید !!!!!!!!!

77.68.40.43
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:15
AmiR MN

کور نیستیم ، چشممون میبینه

من فقط آلبوم های ایشون و گوش نمیدم خیلیارو گوش دادم در ضمن اینکه شهرام شکوهی کاری و انجام داده به دل شما نشسته به خودتون مربوط میشه ، تخصصی بودن کار که باعث میشه فعالیتش با افراد تو موسیقی کم بشه ، مثلا تو موسیقیمون کی میتونه کارای مخصوص شهرام شکوهی مخصوصا تو سبکش به غیر از امیرحسین کاشانیان تنظیم کنه؟؟؟؟ نداریم...
کی میتونه مثل علی بحرینی شعری بگه که مخاطبای اصیلش قبول کنن؟؟؟؟؟؟ به جز آقای بحرینی کی میتونه دل دیوونه بگه؟؟؟؟؟نداریم
شما پیش دکتر برید تا چشماتون درست بشه ،
وقتی به کار از یه خواننده رو خیلی گنده میکنید ، انتظار دارید آلبوم دوم قبلی رو قورت بده
ایشون اعلام کرده بودند این آلبوم با تغییراتی در آهنگسازی منتشر خواهد شد
پینت های مثبت آلبوم: مشکلی دارید شخصا جواب میدم
1. اشعار نسبت به قبل قویترن
2. تنظیم ها نسبت به قبل قویترن و بروزترن
3. آهنگسازی ها نسبت به قبل بروز ترن و قویترن
4. فعالیت دیگر اشخاص در زمینه ترانه سرایی
5. استفاده از تک آهنگ های پرطرفدار با تنظیمات جدید
در ضمن اون موقع که شهرام شکوهی مدارا و داد به به چه چه بود
حالا کولی عشق اومده شد اه اه؟؟؟؟؟ شما چشمتون و باز کنید
شما نمیخواد به من بگی چندتا آلبوم دیگه گوش کنم. ارتجالی نظر بدید اگه بخوام از رو تعصبی که بهشون دارم نظر بدم که هر کی هر چی بگه مثل نوید ترابی میگم چرته و فقط شهرام شکوهی.........
هنوز نمیدونید چه کاری و باید با چه کاری مقایسه کنید ( سبک یکیشه ) کیفیت و غیره هم بماند
شما هر آهنگ شهرام شکوهی رو باید با کار خودش مقایسه کنید از هر لحاظ

2.178.154.139
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:21
بامداد رو

AmiR MN : بخوام کار شهرام شکوهی رو با خودش هم مقایسه کنم بازهم شدیداً نسبت به کار قبلیش افت کرده. نظرات همین صفحه گواه بر این ادعاست! می خواین به همه افرادی که تو این پیج نظر دادن بگید: نه شما اشتباه می کنید! این کار فوق العاده ست؟؟؟
قطعه: توبه شکستم: این همه کشیدن صدا برای " لعنت به آن لحظه که چشمم به چشم تو دوخته
نفرین به آتش عشقی که من در آن سوختم؟ برای دو واژه لعنت و نفرین؟ واقعاً لذت می برید؟؟؟

قطعه: بخند می خوامت: 15 بار تکرار شده "می خوامت" : من نمی دونم اینکه بگی عزیزم می خوامت، می خوامت می خوامت، چقدر برای سرودن یه ترانه زحمت داره؟ تنظیم میلاد ترابی هم که با صدای تیز توی گوش آدم میره. ریتم خیلی معمولی، ترانه بسیار ضعیف، تنظیم ؟ چیزی نگم بهتره.

جان خسته: شاید ترانه نسبتاً خوب باشه اما این تکرار : اشک و آهم هر دو با هم بی قرارت روز و شب، جان خسته، بال خسته در کنارت روز و شب، واقعاً برای مغز مخاطب قابل گوش دادن نیست! یعنی مناسبتی اصلاً برای این آلبوم نداره. بیشتر شبیه به کارهای مراسم عذا داریه تا عشق به معشوق. تنظیم معمولیه و چیز خاصی نداره. ریتم کمانچه تکراریه و زیاد شنیده شده، گیتار هم که بطور نسبی روی آهنگ اثر میگذاره و بالاخره هست دیگه.

شب و بارون: قطعه خوبیه.اون هم نه بخاطر ترانه. بخاطر تنظیم عالی و همین طور تغیر ریتم خواننده که خوب روی آهنگ نشسته. اما نکته منفی قرار گرفتن در این آلبومه که صرفاً قطعه ای که ماه ها پیش منتشر شده توی آلبوم گنجونده شده!

حسرت شیرین: نظرت در مورد این ترانه چیه؟ ترانه مثل صدتا ترانه دیگه که شنیدیم با سیگار شروع میشه، مضمونی منفی داره، باز هم غم و تنهایی، و بازهم مثل قطعه توبه شکستم روی بدترین کلمات خواننده اوج می گیره: تو به من زخم زدی دل کندی،من موندم و شب و تنهایی. ای بابا این ترانه ها دیگه خیلی تکراری شده. چه چیز خاصی تو تنظیم این آهنگ هست؟ هیچی!

پروانه شدم: مگر خواننده نباید تو هر شعر حرفی جدید بزنه؟ ترانه حرف جدیدی نداره. خیلی شبیه به قطعات قبلیه. اینکه یه نفر همش با یاد یه نفر شاده و دلخوش و باز هم سوخته دل! و بازهم همان تکرار . خواننده کلاً دو ریتم رو تکرا می کنه و الی آخر. نقطه قوتش فقط تنظیمشه که نسبتاً خوب بود.
دونه دونه: شک دارم علی بحرینی این ترانه رو گفته باشه! واقعاً؟ در مورد این قطعه هیچی نمیگم! قضاوت رو به خودت می سپارم و دونه دونه ها.
خیال کن: و بازهم تکرار شعرهای منفی از آدمی شکست خورده و غمگین، صدایی معمولی و تنظیمی بسیار معمولی.
از ما بعیده: من از علی بحرینی رسما با این ترانه نا امید شدم. شهرام شکوهی هم روی کلماتی اوج می گیره که خیلی معمولیه. با تو رو راستمو، وقتشه بشنوی حرفای راستمو ... چی بگم؟!

از ماست که بر ماست و عاشقان: قطعه از ماست که بر ماست از هر نظر عالیه. حرف نداره. اما چه حیف که رسیدیم به آخر آلبوم! قطعه عاشقان هم مثل شب و بارون قبلاً منتشر شده بود و با این که کار خوبی بوده اما برای خواننده دیگه تکراریه.

در کل امیدوارم بیشتر روی سلیقه مخاطب کار کنند که انقدر کاری با ترانه های بسیار ضعیف و تنظیم های معمولی بیرون ندن که نتیجه ش بشه آلبومی ضعیفتر از قبل. ما نباید فقط ریتم رو بگیریم. شنونده باهوش شده. دیگه هرچیزی رو گوش نمیده مخصوصاً با این همه مضمون غم و اندوه!

31.25.128.42
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:40
مهسان

متاسفم برای کسایی از جمله شما جناب بامداد رو که هنوز نمیدونی سبک خاص چیه اصلا بهت اجازه نمیدم بخوای راجب خواننده ی با استعدادی مثل شکوهی اینطوری حرف بزنی..خوشت نیومد که نیومد دلیل نداره کار رو زیر سوال ببری ..البوم البومه بی نهایت عالی ای بود ما به عنوان طرفدارای اقای شکوهی راضی بودیم

37.255.68.55
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 21:16
مـهرانا روحان نژاد

عجب...
جناب بامداد رو يه جاهايي از صحبتاتون کمي بي انصافي بود اما خب من به عنوان طرفدار شهرام شکوهي تا حدودي با کليت حرفاتون موافقم...
واقعا نميشه از يه سري چيزا چشم پوشي کرد

151.245.39.178
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:13
رها

نمیدونم چرا شما هی نظر منفی الکی میدین من که طرفدار شم و خواهم ماند خیلی زیبا میخونند ترک توبه شکستم و حسرت شیرین و جان خسته و......و دیگه نمیدونم اگه بخوام نام ییرم که کدوم اهنگ ها زیبا هستن واقعا نمیتونم چون همه اهنگ ها عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــی بودن دوستت داریم استـــــــــــــاد شهرام

2.145.89.77
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:58
فرشته

واقعا ، از نظرات کارشناسانه ممنون : قطعات ریتمیک چرا خیلی شاد و قطعات غمگین چرا اندوهناک هستند ؟ واقعا چرا بالاخره هست دیگه ؟!!!!!

77.68.40.43
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 20:14

به نظر من که کولی عشق اصلا توان رقابت با مدارا رو نداره ، خیلی از مدارا ضعیف تره الکی خودتونو راضی نکنید ، کولی عشق از هر نظر تقریبا یک آلبوم ضعیف بود و سیر شدید نزولی شهرام شکوهی بین این دو آلبوم دیده میشه

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:31

من درسته از البوم بد گفتم ولی دوستمون هیچ جیز قابل توجه ترک 1 - 3 - 4 - 12 خوبه و با اطمینان میگم از البومهای حمید عسگری - محسن یاحقی - فرزاد فرزین یک سرو گردن هم نه 3 سر و گردن بالاتره و شکی توش نیست اما ضعفهایی هم داشت که من تو البومش ترک به ترک گفتم

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:30

اگه البوم بعدیتون مث کولیه عشق باشه من یکی نظرم عوض میشه..
وقتی البوم مدارا رو گوش دادم شهرام شکوهی رو یه پدیده میدونستم..

البوم کولی عشق از نظر تنظیم هیچ چیز جدیدی به موزیک کشور ااضافه نکرد .. از نظر ترانه هم که که ماشالا علی بحرینی در حد من ترانه میگه! اقای شکوهی اگه دوست دارین بازاری بشین و کاراتون تاریخ انقضا اونم از نوع کوتاهش بشه به همکاریتون با علی بحرینی ادامه بدید! شعرای خود شهرام خوب بودن مخصوصا ترک دوم .
در کل از اقای شکوهی توقع بالاتری داشتم که براورده نشد..

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:45

آلبوم "مدارا" یک اتفاق بود و در این اتفاق شهرام شکوهی نقش بسزایی نداشت، در غیر اینصورت می بایست آلبوم "کولی عشق" هم موفقیت آلبوم قبل رو تکرار کنه، آلبوم "کولی عشق" کوچکترین نقطه ی عطفی نداشت و مخاطب رو از شنیدن این اثر خسته میکرد و باعث میشد مخاطب با بی میلی تراک های آلبوم رو گوش کنه. این یکنواختی تو آلبوم سوم هم وجود داره چون شهرام شکوهی با افراد محدودی همکاری میکنه و این محدود بودن باعث تکرار شدن اثر میشه، ترانه های آلبوم ضعیف ترین قسمت آلبوم بودن، قطعا "علی بحرینی" یک ترانه سرای درجه ی سوم هست که ترانه هاش کوچکترین جذابیتی ندارن و باید اقرار کرد دو تراک "خوشبختی" و "روزگار" ضعیف ترین تراکهای آلبوم اخیر حمید عسکری بودن. امیدوارم شهرام شکوهی آلبوم سوم رو با تفکر جدید و تیم تولید قوی تر منتشر کنه. امیدوارم طرفداران شهرام شکوهی عزیز با نقد منتقدانه و به جای خودشون کمک به پیشرفت خواننده ی محبوبشون کنن

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 01:08

اتفاقا برعکس اینکه ایشون میگن نقطه ی قوت البوم ترانه ها بود من میگم نقطه ضعف البوم ترانه ها بود و ترانه سراهای ضعیفی چون علی بحرینی و مهدیه عرب ضعیفترین ترانه های ممکن رو به اقای شکوهی داده بودن و البته تقصیر خود اقای شکوهی هم بود که این ترانه ها رو قبول کرد.دیگر مشکل اساسی البوم میلاد ترابی بود که با تنظیمهای یکنواخت و تکراری و تاریخ مصرف دار ضربه ی بزرگی به البوم زد و میلاد ترابی دیگه چند صباحی هستش که حتی نمیشه بهش گفت یه تنظیم کننده ی درجه 2.در کل البوم کولی عشق 2.3 ترک قشنگ داشت و باقی اون ضعیف بودن

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 01:09

اتفاقا برعکس اینکه ایشون میگن نقطه ی قوت البوم ترانه ها بود من میگم نقطه ضعف البوم ترانه ها بود و ترانه سراهای ضعیفی چون علی بحرینی و مهدیه عرب ضعیفترین ترانه های ممکن رو به اقای شکوهی داده بودن و البته تقصیر خود اقای شکوهی هم بود که این ترانه ها رو قبول کرد.دیگر مشکل اساسی البوم میلاد ترابی بود که با تنظیمهای یکنواخت و تکراری و تاریخ مصرف دار ضربه ی بزرگی به البوم زد و میلاد ترابی دیگه چند صباحی هستش که حتی نمیشه بهش گفت یه تنظیم کننده ی درجه 2.در کل البوم کولی عشق 2.3 ترک قشنگ داشت و باقی اون ضعیف بودن

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 08:59

من اصلا باور نمي كردم بعد از البوم مدارا آقاي شكوهي آلبومي با اين ضعف ارائه بدن
اين دقيقا همون اشتباهيه كه خيلي از خواننده ها رو از مسير مختص خودشون خارج مي كنه
آقاي شكوهي!
بهتر نيست به جاي نگاه به اين كه بازار چه نوع كاري مي پسنده شما راه خودتون رو بريد؟
قرار نيست اگه كارهاي ريتميك و پر سرو صدا طرفدار داره شما هم همونا رو بخونيد!
يني شمام به اين فكر مي كنيد كه كاراتون از ضبط ماشين قابل شنيدن باشه؟
يادش بخير تراك مدارا يا تك اهنك هوس....

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 09:35

از زحمات آقای شکوهی وآقای کاشانیان ممنونیم

هر دو البوم زیبا هستند ، از معدود البومهایی هستند که تمام ترکها رو میشه از اول تا اخر، چندین بار شنید ودوست داشت

خدا قوت

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 12:21

آلبووم بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ضعیفی بود

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:00

حضور میلاد ترابی و علی بحرینی رو منتفی میکردید آلبوم زیباتر از این میشد

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:46

امید وارم این کامنت ها خونده بشه!
اقای کاشانیان ، من خودم البوم رو خیلی دوست داشتم و نمیگم کامل اما تا حدودی راضی بودم
ولی سعی کنید در راه رسیدن به ایده ال های خودتون یکم هم به نظر مخاطب ها اهمیت بدید
به نظرم دوستان یک کمی بی انصافی میکنن که میگن البوم بسیااااار ضعیف بود یا حرفی برای گفتن نداشت یا هیچ ترک قشنگی نداشت و مثل مدارا نبود دلیلش هم بیشتر به خاطر توقع خیلی بالا ی همه از اقای شکوهی بعد از البوم مداراس...
بله مدارا یک پدیده بود ولی من فکر میکنم با توجه به این که این البوم ، البوم دوم ایشون بود از نظر تنظیم و شعر و کلا فضای کلی البوم پیشرفت های خوبی نسبت به مدارا داشت
امـــــــــــــا!!اقای شکوهی اینکه هوادارا بیان و بگن عالیییی بود ، حرف نداشت ، بهترینی و .... ملاک خوب بودن یک کار نیست مطمئنا خودتون اینو میدونید!
من خودم طرفدار شمام ، ولی ترجیح میدم برای پیشرفت کردن شما ازتون انتقاد کنم تا تعریف و تشویق الکی
البوم شما از نظر شعر درسته از مدارا بهتر بود اما حرفی برای گفتن نداشت
شعر خانم عرب که به نظرم اصلا قابل قبول نبود!
اقای بحرینی هم شاعر بدی نیستن اما...
تو بخش تنظیم هم به نظرم تنظیم های اقای کاشانیان خوب بود اما اقای ترابی به نظرم جدا باید تو روند کاریشون تجدید نظر کنن!
اگه هدفتون اینه که به ایده ال های خودتون برسید ، حداقل روی اون قطعاتی که پاپ میخونید با تمام انرژی وقت بذارید و از نظر تنظیم و شعر روش حساس تر باشید!
سبکتون محدوده ،واسه تکراری نشدن بیشتر ازاینا باید وقت بذارید و از افراد بیشتری استفاده کنید
امیدوارم تو البوم بعدی ضعف هایی رو که راحت میشه رفع کرد رو تکرار نکنید...
صداتون خاص و زیباس... حیفه به خاطر یه سری اشتباهات اونجور که باید شنیده نشه
به هر حال موفق باشید:)

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:40

باز خوب شد فرزادم آلبوم داد بیرون وگرنه بدون موزیک میموندیم!!! اما به نظر خودم آلبوم قبلی بهتر از این آلبومه! اما این آلبوم هم ترک هایی داره که واقعا زیباست و کارای جدیدی توش انجام شده در هر حال به صورت کلی موسیقی پاپ ما داره دچار تکرار میشه چه از لحظ ترانه ها و چه از لحاظه سبک خوندن!!!

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 19:16

اتفاقا اين البوم از البوم هاي فرزاد فرزين و حميد عسگري ورضايزداني خيلي قوي تر بود

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:26

راستش آلبومی نبود که منو راضی کنه ولی تراکای خوبی هم داشت
بعضیا بی انصافا بعضیام خیلی یه طرفه طرفداری میکنن....

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:07

بهترین البوم سال بود من که خیلی خیلی خیلی خیلــــــــــــــــــــــی پسندیدم شهرام شکوهی صدای خیلی زیبا و خاصی دارن براشون ارزوی موفقیت میکنم ...

چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 - 23:09

شهرام عزیز من که از این آلبوم هم بسیار لذت بردم
برایت از صمیم قلب آرزوی سلامت و سربلندی می کنم
انتقادات گاهی بجاست که مطمئنم خودت بااطلاعی هر چه در
توان داری به سمت بهتر شدن حرکت کن من شما رو یک پدیده می دونم.
بی صبرانه در انتظار کنسرت 93/3/6 هستم.

یکشنبه 22 تیر 1393 - 23:05

آقاهرکی اعتراض داره به خصوص آقای بامدادروبه سایت رسمی شهرام شکوهی مراجعه نمایید. راستی کولی عشق ضعف داشت ولی آقای بامدادروخیلی داره برزگش میکنه. راستی من شهرام شکوهی روباآلبوم کولی عشق معرفی کردم ودرمقابل ازنظرکسایی که تازه باسبک ایشون آشناشدن عاااااااااالی بودتازه آقای بامدادروازآلبومش خوشت نمیادبه سلامت. شماخوشت نمیادچراآلبومش رومی خری بامدادروخان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرحسین کاشانیان: من و «شهرام شکوهی» هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌ایم | موسیقی ما