برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین بار درجشنواره موسیقی فجر؛
میدیا فرج‌نژاد و کامران منتظری دوئت می‌کنند
موسیقی ما - میدیا فرج‌نژاد و کامران منتظری در ارسباران دوئت می‌کنند. میدیا فرج‌نژاد نوازنده تار از برگزاری کنسرتی در قالب دوئت با کامران منتظری نوازنده چیره دست تمبک خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: در این کنسرت که در قالب دوئت برگزار می‌شود، به اجرای قطعاتی از آلبوم «طغیان» می‌پردازم و همچنین دوقطعه بداهه نیز به این رپرتوار اضافه کرده‌ایم.

وی در ادامه برای معرفی بیشتر این کنسرت گفت: این کنسرت که اولین اجرای من در جشنواره موسیقی فجر است که در بخش نسلی دیگر برگزار می‌شود. علت اینکه در دوره‌های قبل جشنواره موسیقی حضور نداشتم، تصورم این است است که شاید دولت‌های قبلی دغدغه فرهنگ را نداشته‌اند و جشنواره بیشتر جنبه جُنگ برایشان داشته است. نگاهی که آن‌ها به موسیقی داشته‌اند موجب این شد تا ارتباطی که بین موزیسین‌ها و مردم بود را حفظ نکردند و بلکه موجب قطع ارتباط آن‌ها با هم شدند.

فرج‌نژاد همچنین گفت: این دغدغه نداشتن فرهنگی امروزه احساس می‌شود. اما از آنجایی که دردولت جدید تغییرات مثبتی در راستای هنر صورت گرفته است و مسولان قدم به سمت بهبود برداشته‌اند، من نیز تصمیم گرفتم قدمی بردارم و این بارقه امیدی که ایجاد شده است را غنیمت بشمارم. امیدوارم کور سوی امید ما خاموش نشود.

وی با اشاره به اجرای دوقطعه بداهه در کنسرت جشنواره موسیقی فجر، گفت: از آنجایی که احساس می‌کنم کنسرت زنده همیشه حس و حال جذابی برای مخاطب ایجاد می‌کند، ما نیز می‌توانیم این ارتباط بین مجری آثار موسیقی و مخاطبان را برقرار و حفظ کنیم تا مردم را بیش از پیش درگیر موسیقی کرد.

این نوازنده تار افزود: به دلیل سیاست‌های ساری و جاری در عرصه موسیقی مردم همیشه علاقه‌مند به موسیقی با کلام بوده‌اند و این در حالی است که موسیقی فقط موسیقی با کلام نیست بلکه بخش عمده‌ای از آن، بی‌کلام است که این روز‌ها بسیار مهجور و منزوی مانده است. من هر جا که لازم بدانم و بتوانم، موسیقی بی‌کلام اجرا می‌کنم کما اینکه موسیقی باکلام نیز انجام می‌دهم که از این میان می‌توان به آخرین کارم در همکاری با سینا سرلک اشاره کرد که به زودی اخبار تکمیلی آن را اعلام خواهم کرد.

وی در پایان گفت: لازم به توضیح است که کنسرت من و کامران منتظری با اجرای قطعاتی از آلبوم طغیان که مردم آن‌ها را شنیده‌اند دوقطعه بداهه بی‌کلام را نیز اجرا خواهد کرد. این کنسرت در روز ۲۸ بهمن ماه در جشنواره موسیقی فجر و در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1392 - 00:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میدیا فرج‌نژاد و کامران منتظری دوئت می‌کنند | موسیقی ما