برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
قطعه «نقطه دار» با صدای «علی شوکت»
موسیقی ما – جدیدترین قطعه «علی شوکت» با نام «نقطه دار» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم این قطعه مطابق کارهای قبلی علی شوکت توسط خودش انجام شده است. او در این قطعه از نوازندگی «بابک ریاحی پور» در ساز گیتار بیس بهره برده است. همچنین «هادی کیانی» (درامز) و «شایان مجیدی» (گیتار الکتریک) سایر نوازندگان این اثر هستند. میکس و مستر قطعه نقطه دار نیز توسط «رامین مظاهری» انجام شده است.

علی شوکت چندی پیش در مورد فعالیت های اخیر خود به «موسیقی ما» گفت: «در حال مذاکره با چند اسپانسر و مدیر برنامه هستم تا آلبوم دوم را با شرایطی روانه بازار کنم که اتفاقات آلبوم اول دیگر تکرار نشود. فقط مرحله ضبط آلبوم باقی مانده است و اغلب قطعات آماده است. من برای تولید یک ترک وسواس زیادی به خرج می دهم و از حضور نوازنده ها بهره می برم. برای گوش مخاطب احترام خاصی قائل هستم و این وسواس تا صورت نگیرد کارهای من جلو نمی رود. قطعه ای هم که برای انتشار آماده کرده ام در همان سبک خودم است اما ریتم آن با سایر آثار من تفاوت دارد».

در ادامه می توانید قطعه «نقطه دار» با صدای «علی شوکت» را از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
نقطه دار
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1392 - 23:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 بهمن 1392 - 22:25

این کار یه قدم به جلو بود. گیتار فوق العاده ای داشت. شعر خوب، ملودی خوب، تنظیم خوب، خوندن خوب در کل همه چیزیش خوب و عالی بود. 6 بار پشت سرهم گوش دادم هنوز دلمو نزده. اگر آلبوم علی شوکت همین جوری باشه معرکه ست! علی شوکت از اون دسته خواننده هاییه که شاید خیلی دیر قدرش رو بدونن و برای همه شناخته بشه. ولی کم نیار. ییه روز خوب می رسه. بالاخره نوبت ستاره هایی مثل شما هم میشه

یکشنبه 13 بهمن 1392 - 18:58

ای ول بابک یاحی پور .قشنگ بود.

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:09

همه چی عالی و پرفکت بود میشه گفت یه پکیج خوب تو سبک راک و 6/8 راک از شعرو تنظیم و ملودی گرفته تا بیس استاد ریاحی پور و خواننده که خیلی خوب حسو منتقل میکرد .
امیدوارم همه کاراتون به همین شکل باشه که حتما شما جزو بهترینا تو این سبک میشین
موفق باشین آقای شوکت

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «نقطه دار» با صدای «علی شوکت» | موسیقی ما