برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر نشر هرمس در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما خبر داد؛
بازاری‌ها باغ سکوت به یاد آزیتا حمیدی اجرا می‌کنند
موسیقی ما - اعضای گروه بازار، بازار به همراه پنج هنرمند می‌ه‌مان در روزهای ۴ و ۵ بهمن در تالار سوره و تالار اندیشه حوزه هنری با اجرای باغ سکوت و بداهه نوازی، یاد آزیتا حمیدی را گرامی خواهند داشت. رامین صدیقی؛ مدیر نشر هرمس با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: گروه بازار با حضور در تالار اندیشه حوزه هنری، یاد آزیتا حمیدی را گرامی خواهن داشت. این گروه همانگونه که از نام آن مشخص است، گروهی است که آزیتا حمیدی (آهنگساز و هارپ نواز فقید) و بیورن مه یر (باس نواز و آهنگساز سوئدی) بیش از ده سال پیش تشکیل دادند، بازاری است از ایده‌های موسیقایی رنگارنگ که از فرهنگ‌های گوناگون نشات گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح آخرین آلبوم گروه (باغ سکوت) حدود چهار سال پیش شکل گرفت، گفت: این گروه با دو اجرای زنده در تهران و در سال۱۳۹۰ بارور شد. سال گذشته نیز مراحل نهایی ضبط استودیویی آن آغاز شد. اما مبارزه چند ساله آزیتا حمیدی با بیماری سرطان بی‌ثمر ماند و ضبط مجموعه به دلیل وخامت حال او متوقف شد. متاسفانه او در آذر ماه سال ۹۲ نیز دار فانی را وداع گفت.

صدیقی همچنین در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: بیورن مه یر (باس و هم آوا/سوئد)، کاسپار راست (کوبه ای/سوئیس)، امیلیا آمپر (نیکل هارپا و هم آوا/سوئد)، رضا عسگرزاده (دودوک/ایران)، کوروش بابایی (ایران/کمانچه)، کارلو نیدرهاوزر (ویلنسل/سوئیس)، می‌رتا آمستاد (هم آوا/سوئیس)، و‌دان لی (کلارینت/سوئیس) نوازندگان این کنسرت هستند که در این دو اجرا هنرمندان مطرح دیگری از جمله پیمان یزدانیان (پیانو)، علی بوستان (سه تار/شورانگیز)، مصطفی محمودی (آواز)، شهرام غلامی (عود) و پی‌تر سلیمانی‌پور (ساکسوفن) نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد.

مدیر نشر هرمس گفت: این رویداد با حمایت و پشتیبانی صمیمانه موسسه فرهنگی هنری رهنما، کافه گالری و باسمه برگزار می‌گردد. برنامه کنسرت گروه بازار و دوستان جمعه چهارم بهمن ساعت ۱۹. ۳۰ درتالار سوره با حضور هنرمندان می‌ه‌مان علی بوستان، مصطفی محمودی و پی‌تر سلیمانی‌پور و شنبه پنجم بهمن ساعت ۱۹. ۳۰ تالار اندیشه با حضور هنرمندان می‌ه‌مان پیمان یزدانیان، مصطفی محمودی و شهرام غلامی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره ۲۲۲۲۱۸۷۳ تماس گرفته و یا نام کامل، تاریخ مورد نظر، تعداد و نوع بلیط و شماره تماس خود را به آدرس ایمیل tickets@hermesrecords.com ارسال کنند.

فروش اینترنتی نیز از تاریخ ۲۵ دی ماه از طریق تارنمای سی گذر www.sigozar.com آغاز می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1392 - 09:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازاری‌ها باغ سکوت به یاد آزیتا حمیدی اجرا می‌کنند | موسیقی ما