برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یک لحظه عاشق شو» اواسط دی ماه منتشر می شود
طلسم انتشار آلبوم حامی سرانجام شکسته شد؛
«یک لحظه عاشق شو» اواسط دی ماه منتشر می‌شود
موسیقی ما – مدیر برنامه های «حامی» از انعقاد قرارداد پخش این آلبوم خبر داد و گفت «یک لحظه عاشق شو» سرانجام منتشر می شود.

«میثم دهقان» در این باره به «موسیقی ما» گفت: «ظهر امروز قرارداد پخش آلبوم بالاخره نهایی شد و به امضا رسید و آلبوم «یک لحظه عاشق شو» اواخر دی ماه وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

وی درباره جزئیات این قرارداد نیز توضیح داد: «آلبوم به دو شکل دی جی پک و ولت منتشر می شود. همه برنامه ریزی ها برای اواخر دی صورت گرفته و پس از انتشار چند تیزر از آن در ابتدای برخی از مجموعه های تصویری شبکه نمایش خانگی، آلبوم به صورت گسترده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.»

حمید حامی از خواننده‌های مطرح دو دهه گذشته است که توسط مرحوم بابک بیات به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد شد.

از این خواننده تا کنون آلبوم‌هایی همچون «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «آخدا» و ... منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 13:39

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:02

سلام و درود به همه دوستان ؛ خوشحالم که بعد از چهار سال یک آلبوم جدید با صدای زیبای حامی منتشر میشود ؛ امیدوارم ارزش این انتظار طولانی هواداران را داشته باشد که مطمئنم دارد ؛ درود بر حامی و همه طرفداران خوبش.

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:05

مرسی حامی بلاخره تونست . منتظریم

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:28

منتظر شنیدن کارهای همیشه خوب و قابل دفاع حامی عزیز هستیم.

یکشنبه 8 دی 1392 - 16:44

خداروشکر که بالاخره این البوم اجازه پخش گرفت به حامی عزیز و دوستدارانش تبریک میگم و از همه خواهش میکنم البوم رو اورجینال تهیه کنن که چون حامی خیلی اذیت شده و زحمت کشیده برای این البوم و حداقل ما و تمام کسانی که برای موسیقی خوب و سالم ارزش قائل هستند با این کار کمکی کرده باشیم برای حفظ و ادامه راه حامی و امثال حامی ها در موسیقی ایران زمین....با تشکر

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:31
الناز

بله ایشا... که آلبوم خوبی از کار درمیاد.
درمورد تهیه آلبوم اورجینال هم باهاتون خیلی موافقم.
نه تنها درمورد حامی عزیز بلکه باید آلبوم ها و اثرات تمام هنرمندانمون رو به صورت اورجینال تهیه کنیم تا گوشه ای از زحمات این عزیزان رو حبران کرده و همینطور بهشون احترام بذاریم.

151.238.8.37
یکشنبه 8 دی 1392 - 17:44

به عنوان طرفدار رضایزدانی برای البوم حامی ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم مثل همیشه یک کار خاص ومتفاوت روباصدای حامی بشنویم

یکشنبه 8 دی 1392 - 17:46

بالاخره قراره بیاد خدارو شکر :)

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:30

به به.
خداروشکر.
بی صبرانه منتظریم.

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:39

تبریک میگم به حمید حامی عزیز با اون صدای بی نظیرش .
یکی از معدود با سوادان موسیقی پاپ هستن ایشون که کاراشون بدون استثنا استاندارد و حرفه ای تولید شده .
ایشالله که کنسرت هم بزاری ...
با تشکر

یکشنبه 8 دی 1392 - 18:58

خواننده ی خوبیه..امید وارم که موفق باشه

یکشنبه 8 دی 1392 - 19:21

آقای همیشه معترض.همیشه خدا معترضه.هیچ خواننده ای رو که قبول نداره.هیچ ترانه سرایی رو هم جز بابک صحرایی و یغما گلرویی قبول نداره.اصلا هیچ پیشرفتی نکرد.

یکشنبه 8 دی 1392 - 21:59
Mani F

دوست عزیز، حامی اگه 100 سال دیگه هم همین جایی که هست باشه و 1 پله هم پیشرفت نکنه، از جایگاهی که هنرمندان مورد علاقه ی شما توش قرار دارن تو عرصه ی خوانندگی چندین مرتبه بالاتره.
در ضمن، بذارید آلبوم بیاد بعد حتی 1 مرتبه هم با دقت بهش گوش ندید و اون زمان بگید "اصلا هیچ پیشرفتی نکرده" .. !

151.244.29.209
یکشنبه 8 دی 1392 - 23:17
کیان

شما پیشرفت را تو 10 بار کنسرت گذاشتن در سال و سالی یک آلبوم بیرون دادن می دونی در حالی که حامی عزیز تو مدت فعالیت حرفه ای خودش چندین برابر خواننده های بی تجربه پیشرفت و موفقیت داشته که با توجه به کارهای قوی و البته سنگین از نظر موسیقایی میشه این موضوع را متوجه شد.

188.158.187.13
دوشنبه 9 دی 1392 - 00:06
پدرام

درود
تعداد کسانی که می تونن برای ارکستر بخونن چه از نظر حنجره و چه از نظر سواد توی ایران 5 تا نیستش و یکیش حامی هستش
شما که دارید اینجوری نظر می دید قطعا نه از صدای حامی خبر دارید نه از کارهای پر محتواش بدون شک
نقد همیشه محترمه و پذیرفتنی ولی تخریب هیچ ارزش و احترامی نداره نقد دلیل در درونش داره و تخریب هیچ چیزی پشتش نیست
پیشرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون خواننده ای که نمیونه زنده بخونه و دستگاه با خودش میبره که صداش بهتر بشه لابد پیشرفت کرده
چند نفر توی ایران مثل حامی می تونن زنده راحت بخونن بدون نیاز به دستگاه یا تنظیم؟؟؟؟
بدونیم که چی میگیم و تخریب نکنیم
چرا خواننده مورد نظر شما رو که پیشرفت هم داره یه بار دعوت نمیکنن در ارکستر بخونه؟ قطعا نه تواناییشو داره نه چیزای لازمه دیگه
آره لابد مجید انتظامی اشتباه میکنه در مورد موسیقی و صدای حامی و شما درست میگید
جالبه واقعا آخر الزمون شده

2.146.188.129
دوشنبه 9 دی 1392 - 10:28
امیررضا دادبخش

اینو قبول دارین که همیشه معترضه؟؟؟؟؟؟منظورتون از خواننده موردنظر من کی بود؟؟؟؟؟؟به نظر من اگه خواننده نتونه زنده بخونه اصلا خواننده نیس.مثل چاووشی.از نظر من سالی یک البوم دادن اشتباهه.مگر اینکه روی البوم از سه سال قبل داشتی کار می کردی و البوم اولت مثلا سال 90 منتشر شد.البوم دومت رو داشتی از سال89 روش کار می کردی مثل رضا یزدانی و مهدی یراحی.حامی انصافا دمش گرم که اینقدر برای این البوم وقت گذاشته.ولی یه خرده باید قبول کنیم خودخواه هستش.

5.124.66.241
دوشنبه 9 دی 1392 - 11:03
محمدجواد قریب نژاد

جواب شما رو دوستان دادن.
فقط یه خواهشی داشتم ازتون.
این البوم رو مثل البوم حباب دانلود نکنید.
شما که انقدر دم از موسیقی میزنید به فکر موسیقی هم باشید.
لطفا تایید کنید.

2.190.203.136
دوشنبه 9 دی 1392 - 15:42
danesh jamshidi

اقای امیر رضا داد بخش:
کنسرت ندادن با نتونستن کنسرت دادن فرق داره! شما چن سالته داداشی؟
اخه تینیجای 14 تا 18 سال تو این سایت ازین حرفا زیاد میزنن!!
حتما یادم باشه به رضا مهدوی و بهروز صفاریان و محسن یگانه و فرزاد فرزین و مهدی یراحی و شهاب اکبری و رضا تاجبخش که شدیدا از اجرای چاوشی تعریف کردن بگم که اونام چاوشی رو خواننده ندونن چون شما ایشون رو خواننده نمیدونی!!!

5.238.1.188
دوشنبه 9 دی 1392 - 15:45
danesh jamshidi

راستی اینجا اصلا بحث چاوشی نبود اینکه ایشون رو مثال زدی نشون دهنده ی اینه که موفقیتش خاریه تو چش شما!

و یه نکته: و اینکه یسری افراد که تعدادشون اندکه( فک کنم دارن منقرض میشن) صدای محسن چاوشی رو متعلق به خودش نمیدونن نشون دهنده ی اینه که این صدا بقدری خاص هست که بعیده صدای واقعیه یه نفز باشه!

5.238.1.188
دوشنبه 9 دی 1392 - 20:01
محمد-13

آقای دادبخش گفتی چاوشیو قبول نداری؟!

بله پس من از امروز به بعد دیگه چاوشی رو میذارم کنار.حتما استاد بزرگی مثل شما چیزی میدونه که ایشون رو قبول نداره!!!

5.234.66.181
سه شنبه 10 دی 1392 - 00:53
فاطمه

بابا کی حرف چاوشیو زد؟ همه جا باید اسم ایشونو وسط بکشید. آقای دادبخش گفتن ایشون همیشه معترضن که البته در جوابتون باید بگم که اعتراضشون کاملا بجاست. حامی اعتراضش به اینه که چرا قانون برای همه یکسان نیست و بعضیا دورش میزنن.خب راستم میگه خدایی.

2.178.58.212
سه شنبه 10 دی 1392 - 13:21
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

شیرمردا تو چه ترسی ز سگِ لاغرشان

5.201.128.119
سه شنبه 10 دی 1392 - 16:38
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خب خانم فاطمه یه نگاه به کامنت های بعدی این آقای دادبخش بندازید
بعدشم آقای دادبخش به جای اینکه به عقاید و باورِ یه عده لگد بزنید
سعی کنید منظورتون رو بدون توهین به بقیه دیکته کنید

*** یه چاوشیست***

5.201.232.6
سه شنبه 10 دی 1392 - 20:00
danesh jamshidi

فاطمه خام شما لطفا کامنتارو بخون در جریان که قرار گرفتی بعد بیا نظر بزار!!!!

بله اینجا بحث حامی بود. یه اقای معلوم الحالی اومد پروند من چاوشی رو خواننده نمیدونم چون صداش مال خودش نیست! جوابشم گرفت! شما خودتو ناراحت نکن

5.238.1.188
پنجشنبه 12 دی 1392 - 12:38
امیررضا دادبخش

چه ضریب هوشی بالایی دارن بعضیا.من دو خط نوشتم.بعضیا هنوز نفهمیدن من دارم راجع به کی نظر میدم.تو محکومی به رفتن.

2.144.2.234
پنجشنبه 12 دی 1392 - 12:40
امیررضا دادبخش

چقد جواب گرفتم.وای چقد پاسخ به کامنتم گذاشتن.دیگه جا نیست.یه اقایی اومده گفته چاووشی.اون آقا کیه؟؟آخه من بحثم در مورد حمید حامیه.دادش.

2.144.2.234
پنجشنبه 12 دی 1392 - 19:20
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آقای دادبخش اصولا همه دوس دارن روشن فکر باشن و با یه کامنت توجه همه رو جلب کنن
شما جز همون دسته از آدما هستید که دوست دارن مورد توجه قرار بگیرن
از اون کامنت آخرتون مشخصه
بعدشم اسم چاوشی خیلی سنگیه واسه شما پیشنهاد میکنم هر وقت خواستی سر زبونت یا تو کامنت اسمی از یه خواننده بیاری، یه خواننده ی سبک تر رو انتخاب کن که گنجایش شما رو داشته باشه... لقمه بزرگ بر ندارید که تو گلوتون گیر کنه این یه توصیه ی برادرانه بود

بعدشم چاوشی بدون کنسرت به این جایگاه رسیده ...

***یه چاوشیست***
ممنون از موسیقی ما

37.221.16.6
جمعه 13 دی 1392 - 15:32
امیررضا دادبخش

اصلا دایی چاووشی رو شیفت دلیت کن.من غلت کردم.یه خرده هم احترام رو نگه داری بد نیست.

5.117.194.210
جمعه 13 دی 1392 - 23:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من اگه تند رفتم معذرت میخوام... دست خودم نبود ببخشید
شما هم واسه عقاید ما احترام بذارید. چاوشی خواننده نیس یعنی چی! سالی یه آلبوم میده ینی خواننده نیست

37.221.31.171
شنبه 14 دی 1392 - 11:25
امیررضا دادبخش

من گفتم خواننده ای که کنسرت نذاره یعنی صداش اصلا چیزی نداره.چاووشی هم اگر کنسرت بذاره معلوم میشه.البته مردم ایران خیلی از روی هم نگاه می کنن.مثلا اگه البوم چاووشی بیاد و چون با روزبه بمانی و بهروز صفاریان کار کرده اگه البوم ضعیف هم باشه میگن.چکار کرد.به حساب البوم های قبلی .این خصلت ایرانی هاست.

5.123.128.88
یکشنبه 8 دی 1392 - 22:37

از صدا و تواناییش مایه میذاره نه جنگولک بازی و تبلیغای الکی و . . .
به شده منتظرم حامی جان

یکشنبه 8 دی 1392 - 23:25

من که به شخصه تا زمانی که آلبوم به دستم نرسه خیالم راحت نمیشه
الان یکی دو ساله که هی میگن این آلبوم میخواد منتشر بشه
امیدوارم ایندفعه دیگه واقعآ منتشر بشه!

mt
دوشنبه 9 دی 1392 - 00:13

بلکه توهین و تهمتاش تموم شه!

پنجشنبه 12 دی 1392 - 12:41
امیررضا دادبخش

خداکنه.تمومش بشه.بعد از البوم هم همین آشه و همین کاسه mtجون.

2.144.2.234
atm
دوشنبه 9 دی 1392 - 08:11

بعد از مدت ها این بهترین خبری بود که از سایت موسیقی ما شنیدم . . .
حامی! دل خوش باش به فرداهای روشن . . .

دوشنبه 9 دی 1392 - 08:29

به به به سلامتی ما که چهار پنج ساله منتظریم. از فقط نگاه می کنیم به این سو. آ خدا هم آلبوم جدیدی نبود و آهنگ ها را پیش از آن شنیده بودیم. خوبه خوشحالم.

دوشنبه 9 دی 1392 - 15:10

تبریک به حامی عزیز ،من هم از کلیه دوستان خواهش میکنم آلبوم رو اور جینال تهیه کنند.

دوشنبه 9 دی 1392 - 15:17

حامی جان بی صبرانه منتظر آلبومت هستیم. به دوستان حاضر توصیه می کنم، علاقه مند به کارهای هر خواننده ای هستند، اصل آلبوم رو تهیه کنند که یواش یواش فرهنگش هم جا بیافته. اضافه بر اینکه کیفیت خوب موجود در سی دی های اصل در اینترنت پیدا نمیشه.

دوشنبه 9 دی 1392 - 16:12

به عنوان یکی از طرفداران گروه اریان به حامی عزیز تبریک میگم

دوشنبه 9 دی 1392 - 16:47

حمید حامی تنها خواننده طراز جهانیه زنده ایرانی سطح جهان هست
حامی باید با استاد روحانی سمفونی های بین المللی صلح ایران اجرا کنه...
مقایسه اقیانوس زیبای صدا و تکنیک حامی با هرخواننده ایرانی چه داخل و چه خارج از ایران کاملا اشتباس...اگر مسابقه بین المللی آقای صدا برگزار شود تنها نماینده برازنده برای دفاع از وجهه هنر خوانندگی این خاک بنظرتون کی جز حامی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟حامی درموسیقی پاپ مثل استاد شهرام ناظری در موسیقی اصیل هست و مطمئنا روزی تمبر ایشون چاپ خواهد شد...آبروی موسیقی پاپ ملت ما هست این توانایی خدادادی من تعصب روی برند یک خواننده ندارم اما امثال حامی و استاد اصفهانی و جاویدان فرهاد مهرداد روح هنر این سرزمینند...
من متاسفم عمیقا برای دوستان هنردوستی که توقع دارند طرفداران خوانندگان زیر پتویی( :دی) توانایی درک آثار حامی رو داشته باشند...تشکر میکنم پیشاپیش از جناب قراییمنش برای حضور در کنار صدای آسمان ایران..

سه شنبه 10 دی 1392 - 01:50
شریف

درسته که سایرین از حامی خواننده تر نیستن ولی حامیم چیزی به موزیک اضافه نکرده.فقط ویبریشنهای پاپ کلاسیک رو بی هیچ خلاقیتی دوباره خونی میکنه که در پاپ نقطه ضعفه و هیچ خلاقیتی در کارش نیست متاسفانه!و فقط یک کپی ضعیفتر از اصل به حساب میاد.همین.

188.158.218.153
دوشنبه 9 دی 1392 - 18:51

خدا رو صد هزار مرتبه شکر
اون افرادی هم که بنا به دلایلی از کارهایه حامی خوششون نمیاد لطفا نظر ندن
اخه اینجا ننوشته اگه نظر ندی دنیا به اخر میرسه :|

دوشنبه 9 دی 1392 - 20:36

تا آلبوم رو تو دستای خودم نبینم و صدای بی نظیر حامی رو با آلبوم جدید نشنوم این خبر رو باور نمیکنم

پیرو حمایت همه طرفداران حامی و سایر خواننده ها منم از دوستان میخوام که برای حمایت از خواننده مورد علاقتون آلبومهای این عزیزان رو دانلود نکنید و به عنوان یک طرفدار راستین آلبومهای اونها رو بخرید

دوشنبه 9 دی 1392 - 22:11

یک بار دیگه معنی موسیقی ارزشمند،فاخر و متعهد رو در این آلبوم خواهیم فهمید.بی صبرانه منتظریم.

سه شنبه 10 دی 1392 - 00:35

راستش روى صحبتم با آقاى حامى هستش
آقاى حامى من نه طرفدار شمام و نه حتى مخاطبتون
فقط به عنوان يه هموطن فقط يه هموطن ازتون ميخوام درمورد مهاجرت بيشتر فكر كنيد
شما مخاطباى خودتون رو داريد كه هميشه ازتون حمايت كنن
من همه ى مصاحبه هاى اين چند وقت شما رو پيگيرى كردم و راستش خيلى وقتا اصلاً از لحن صحبتاتون درمورد همكاراتون و حتى پيشكسوتاتون خوشم نيومد و مخالف بودم
ولى ازتون ميخوام اگه واقعاً حق با شماست اگه واقعاً مافيايى هست كه مانع فعاليت شماست بياين و از حق خودتون خيلى منطقى دفاع كنيد
مصاحبه هاى شما فقط خيلى معترضانه بوده بدون اينكه آخر معلوم شه مقصر كيه
تركشهايى كه از صحبتاتون ساطع ميشه اصلاً معلوم نيست به كى ميخوره
مخاطب شما كيه؟ دقيقاً چه كسايى راه تنفس موسيقى رو بستن؟ با كلى صحبت كردن فقط وجهه ى خودتون خراب ميشه و هرگز به حقتون نميرسيد
اگه واقعاً حق با شماست از حقتون دفاع كنيد با ترك وطن و كنار رفتن هيچ چيزى درست نميشه
اينو بدونيد كه آفتاب هميشه پشت ابر باقى نميمونه پس براى حقتون بجنگيد و بدونيد اگه حق با شما باشه بهش ميرسيد
در مورد مهاجرت هم بيشتر فكر كنيد
استاد س. ق. تو يكى از آهنگاشون ميگن:
مگه ميشه مگه ميشه ترك وطن كرد ؟
توى غربت عمرى رو سر كرد؟
ما كه ميدونيم تنها مى مونيم...
موسيقى ما خواهش ميكنم تو رو مولا تاييد كنيد چون برام مهمه

چهارشنبه 11 دی 1392 - 12:18
امیررضا دادبخش

دمت گرم غزال نصیریان.این اقا که می خواست بره چرا نرفت؟؟توی برنامه امروز هنوز.... ازش پرسیدن که کارای چه خواننده ای رو قبول داری؟گفت اصلا دلیلی نمی بینم برم هزینه کنم و این البوم ها رو بخرم.درود بر س.ق.اقای حامی اگه مافیایی هست به همه بگو اونو بشناسن.با تشکر از کامنت فوق العاده غرال نصیریان عزیز.

5.118.29.106
چهارشنبه 11 دی 1392 - 17:40
خاموش

خانوم شما که به ایشون خرده می‌گیرید برین صفحه مسی و اون خانم مجری رو نگاه کنید، بعد متوجه توهین، بزرگ‌تر و کوچک‌تری میشید، کینه‌ای هستید. تقصیر شمام نیست. این جوری بزرگ شدین طاقت انتقاد رو ندارید

5.200.247.240
چهارشنبه 11 دی 1392 - 23:13
غزال نصريان

آقا جان من گفتم ايشون توهين كرده؟
من گفتم با اينكه شخصاً با حرفاشون مخالفم ولى دشمن نيستم و ازشون ميخوام تو كشور خودشون بمونن
بعد هم لابد اگه حامى بياد با همون ادبياتى كه يه عده بى فرهنگ تو صفحه ى مسى به كار بردن حرف بزنه ديگه يعنى توهين كرده!
من هم قبول دارم كه ايشون جزء خوبهاى موسيقى مااست و ازش ميخوام كه از حق خودش دفاع كنه ولى حرفهايى از قبيل ( من مثل بعضيا از همسايمون شعر نميگيرم، اون ترانه سرا رفته با يه خواننده ى از كار افتاده كار كرده( اشاره به يكى از اسطوره هاى موسيقى پاپ ايران)، اونا هيچى از خودشون نداشتن و تموم شدن و...)
خب من نوعى به شخصه با چنين ادبيات تندى مخالفم به خصوص وقتى ميگه خواننده ى از كار افتاده
اگر هم كينه اى بودم از ايشون نميخواستم كه بمونه و از حق خودش دفاع كنه ميگفتم چرا تا الان نرفتى؟ حسادت نكن و از اين حرفا
ولى من به عنوان يه هموطن به ايشون احترام ميذارم
شما اول بخون كامنت من رو بعد در جواب بگو كه كينه اى هستيد و اينجورى تربيت شديد
واقعاً كه
موسيقى ما تاييد كن كه به شدت ناراحت شدم

109.110.168.30
پنجشنبه 12 دی 1392 - 19:11
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سلام رفیق
"خاموش"
حامی رفتارش حرفه ای نیست، مدام در حالِ اعتراضِ
یه چیز دیگه محبوبیت یه هنرمند تو ارائه ی اثراش و ارائه ی رفتار مردمیِ...
در ضمن جناب "خاموش" ادبیاتتون خیلی تند بود، شایدم الگو پذیری از خواننده تون دلیل این رفتار رو داره...

***یه چاوشیست***
ممنون از موسیقی ما

37.221.16.6
جمعه 13 دی 1392 - 15:30
امیررضا دادبخش

چرا دیشب توی برنامه سین مثل سریال توی لیست خوانندگانی که تیتراژ سریال خوندن.اسم چاووشی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/چرا اسم مانی رهنما نبود.این نشون میده این لیست سلیقه ای انتخاب شده.

5.117.194.210
سه شنبه 10 دی 1392 - 03:31

فقط یه خواهش دارم .. وقتی آلبوم اومد خواهشا با حباب و امثالهم مقایسش نکنید ... تورو خدا .. به منتقدا هم بگید نکنن این کارو .. چون رک پایین خودشونو میرسونن .. اصلا نباید مقایسه این البوم رو با امثال اونا به زبون آورد .. گناهه اصلا ... مرسی ... ارجینال خریدنمم یادتون نره ... تو اونور مرز اسمون .. از خنده و خوشبختی بخون ...
حامی عزیز ... تورو به صومعه سرا قسمت میدم نریا .. خب ؟ نرو

سه شنبه 10 دی 1392 - 06:22

اگر کسی موسیقی بدونه متوجه میشه حمید حامی بهترین خوانندس چون تو اجرای زنده چیزی به اسم فالشی تو کاراش نیست.....

a
سه شنبه 10 دی 1392 - 06:37

حامی غزیز دوباره خاطره می سازد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یک لحظه عاشق شو» اواسط دی ماه منتشر می‌شود | موسیقی ما