برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
بی‌کلام‌های پیام رونق آلبوم می‌شود
موسیقی ما - تنها نوازنده حرفه‌ای و چیره دست دی جی ری دو در ایران اعلام کرد آلبومی شامل مجموعه قطعات بی‌کلامش را در دست انتشار دارد. پیام رونق؛ نوازنده حرفه‌ای دی جی ری دو در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام تولید آلبومی از ساخته‌های خود، گفت: آلبومی شامل مجموعه قطعات بی‌کلام در سبک الکتروجاز در دست تولید دارم که دارای ۱۳ قطعه موسیقی است و دارای دو ورژن فارسی و لاتین است.

وی افزود: از آنجایی که قصد دارم این آلبوم را در ایران و اروپا منتشر کنم، با دو ورژن آن را آماده کرده‌ام که برای انتشار در ایران نیازمند تجدید نظر در قطعات است. چون تنظیمی که برای خارج از ایران انجام داده‌ام مناسب انتشار در ایران نیست. ضمن اینکه هدف بر این است تا قطعات قابلیت اجرای زنده را نیز داشته باشند و به راحتی بتوان در کنسرت‌ها آن را اجرا کرد.

این نوازنده دی جی ری دو در ادامه با بیان اینکه در ضبط این آلبوم از نوارندگان حرفه‌ای استفاده شده است، تاکید کرد: به این جهت که این آلبوم اینترمنتال است، سعی کردم موسیقی خود را به کمک نوازندگان حرفه‌ای به گوش مخاطبم برسانم. بر همین اساس از همکاری دوستان نوازنده‌ای همچون دارا دارایی (بیس)، آرش پژند مقدم (دارم) و حسین بابا شمس (سازهای بادی) استفاده کرده‌ام. خودم نیز سازهای الکترونیک آن را نواخته‌ام.

وی در پاسخ به اینکه چرا از ساز دی جی ری دو در این آلبوم استفاده نکرده است، گفت: احساس کردم تمامی صدا‌ها در آلبوم وجود دارد و نیازی به صداهای دیگر نیست و همه صداهابه شکل کامل در آلبوم هستند.

وی ادامه داد: بعداز به پایان رساندن ضبط آلبوم، وارد مرحله میکس و مس‌تر خواهیم شد و انشالله اگرمشکلی پیش نیاید در تابستان سال آینده آن را منتشر و روانه بازار موسیقی خواهیم کرد. خط‌های موسیقی و تنظیم‌ها انجام شده است.

رونق خاطرنشان کرد: در این آلبوم به سراغ وکال نرفتم چون احساس کردم به درد سرش نمی‌ارزد. در ضمن شعر فارسی برای موسیقی‌ای که قرار است در خارج از کشور منتشر شود مورد استفاده‌ای ندارد. همچنین زبان فارسی بر روی قالب موسیقی غربی به نظر من مشکل دار است، مثل موسیقی راک که اصلا با زبان فارسی عجین نشده و نخواهد شد. این گونه موسیقی‌ها فقط شاید در حیطه شهر تهران مورد استقبال مخاطب قرار بگیرند و مخاطب خود را داشته باشند. به همین دلیل است که در این آلبوم سعی کردم آنگونه‌ای کار کنم که بتوانم مخاطب خود را داشته باشم.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 12:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بی‌کلام‌های پیام رونق آلبوم می‌شود | موسیقی ما