برنامه یاد بعضی نفرات
 
سامان احتشامی خبر داد:
آلبوم «حركت» مجوز گرفت
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: نوازنده جوان پیانو از دریافت مجوز آلبومی خبر داد که مدت‌ها پیش ساخته بود و منتظر مجوز آن برای انتشار بود. سامان احتشامی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام این خبر گفت: صبح اولین روز هفته موفق به دریافت مجوز آلبوم «حرکت» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدم. این آلبوم به منظور استفاده عموم هنگام ورزش ساخته شده است.

احتشامی درادامه برای معرفی بیشتر این آلبوم گفت: در این آلبوم، قطعاتی برای حرکت و ورزش ایرانیان برای ساعات ورزشی اشان ساخته شده که تمامی قطعات نیز توسط من اجرا شده است.

وی افزود: در آلبوم «حرکت» هشت قطعه وجود دارد که عنوانهای آن‌ها را «امیدجانم»، «بردی ازیادم»، «خزان عشق»، «قطعه‌ای برای نرمش و ورزش باستانی»، «دل دیوونه»، «سیمین بری» است وهمین طور چند قطعه دیگر که اغلب مردم با آن‌ها خاطره دارند و زمزمه اشان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این قطعات با یک حرکت و ریتم خاص ساخته و ضبط شده‌اند گفت: هدف از ساخت این قطعات این بوده تا در باشگاههای ایران مردمی که ورزش می‌کنند، به جای اینکه با موسیقی‌های خارجی و غیرایرانی این کار را بکنند، از موسیقی ایرانی استفاده کنندکه به روحیاتشان نزدیک‌تر است.

این نوازنده همچنین ادامه داد: در ساخت این قطعات از ریتم‌های باستانی و زنگ زورخانه و ادواتی اینچنینی استفاده کرده‌ام. در واقع بر روی این ریتم‌ها کار کردم که همه ایرانی‌ها بتوانند آن‌ها را درک کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

قرار است مردم با این آهنگ‌ها به هیجان وحرکت واداشته شوند. از آنجایی که اغلب جوانهای ما فکر می‌کنند که موسیقی ایرانی یک موسیقی حزن آلود و غم انگیز است، سعی کرده‌ام این قطعات را ریتمیک و شاد اجرا کنم.

وی که تمامی سازهای این آلبوم را به تنهایی نواخته است تاکید کرد: به دلیل ایجاد هیجان بیشتر، از سازهای کوبه‌ای بیشتر استفاده کرده‌ام تا سازهای ملودیک. تمامی این قطعات به ضبط رسیده است و قرار است از سوی موسسه فرهنگی-هنری آوای باغ مهر منتشر و روانه بازار موسیقی ایران شود.

احتشامی در پاسخ به اینکه چه زمانی می‌توان منتظر این آلبوم بود، گفت: در واقع نمی‌توانم زمان مشخصی را برای انتشار این آلبوم اعلام کنم چون برای هر آلبومی زمان اعلام کردم، ۶ ماه بعد منتشر شد. چرا که مراحل چاپ، اتفاقات مذهبی، سنتی و عید و مناسبت‌های مختلف، در تاخیر انتشار به وجود می‌آورد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این، آلبوم «ملودیکا» نیز آماده انتشار است و شاید طی یکی دوهفته آینده منتشر و روانه بازار موسیقی شود. این آلبوم نیز هم اکنون در نشر آوای باربد مرحله چاپ و تکثیر را می‌گذراند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1392 - 01:16

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 24 آذر 1392 - 15:56

به به چه خبری به به چه قدر ایشون هنرمند و دوستداشتنی هستن... ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «حركت» مجوز گرفت | موسیقی ما