برنامه یاد بعضی نفرات
 
سومین آلبوم  «محمدرضا هدایتی» با نام «عشق پنهونی» منتشر می شود
«رشید رفیعی» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» خبر داد؛
سومین آلبوم «محمدرضا هدایتی» با نام «عشق پنهونی» منتشر می شود
موسیقی ما – امید شایان: «رشید رفیعی» از جمله موزیسین هایی است که علاوه بر فعالیت در زمینه شعر و ملودی و تنظیم ، تا کنون قطعاتی را نیز با صدای خودش منتشر کرده است.
البته او بیشتر با خواننده های دیگر همکاری می کند و ایام پرکاری را سپری می نماید. او سال 90 را با آلبوم «ماه می خنده» با صدای «محمدرضا هدایتی» به اتمام رساند و حضور پررنگی در تمامی بخش های آن آلبوم داشت. رشید رفیعی در مورد آخرین وضعیت آلبوم جدید «محمدرضا هدایتی» به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «در حال حاضر آلبوم سوم «محمدرضا هدایتی» مراحل پایانی تولید را سپری می کند و ضبط قطعات در استودیوی موسسه «ترانه سمان» انجام شد. این اثر نسبت به دو آلبوم قبلی او تفاوت های بسیاری دارد و از لحاظ موسیقایی در آن شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود. خود او نیز کارها را با جدیت پیگیری کرد و پختگی وی نیز در این عرصه بیش از پیش شده است. این آلبوم «عشق پنهونی» نام دارد و تمامی تنظیم ها را من انجام داده ام. برخی از ملودی ها را نیز مشترکا با محمدرضا ساخته ایم. در این اثر وظیفه سرودن ترانه ها و میکس و مستر را نیز بر عهده دارم. تمام سعی ما در مراحل تولید آلبوم این بود که علاوه بر حفظ استایل کاری دو آلبوم قبلی ، یک فضای جدیدی را نیز ایجاد کنیم. نظرات پیرامون آلبوم ها و تک قطعات محمدرضا را دریافت کردیم و در جهت پوشش نقاط ضعف قدم برداشتیم. نوازنده های حاضر نیز همان دوستانی هستند که در آلبوم قبلی به نوازندگی پرداخته بودند و تغییری در این قسمت لحاظ نکرده ایم. زمان انتشار آن نیز اسفندماه است و از طریق موسسه فرهنگی و هنری ترانه سمان به دست مخاطبان خواهد رسید».
او در مورد کنسرت های محمدرضا هدایتی نیز افزود: «کنسرت های این خواننده نیز از اسفندماه آغاز می شود و او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود. در حال آماده سازی این برنامه نیز هستیم و من رهبری ارکستر را بر عهده دارم. قطعا با انتشار آلبوم سوم ، فضای کنسرت نیز به روزتر و متفاوت تر خواهد بود».
رفیعی علاوه بر این همکاری در آلبوم جدید «علیرضا قمیشی» نیز حضور دارد و درباره آن گفت: «پروسه تولید آلبوم دوم «علیرضا قمیشی» نیز در جریان است و قطعاتی آماده است. اما برای انتشار آن نمی توانم زمان قطعی را اعلام کنم و پس از اتمام کارها در یک زمان مناسب منتشر خواهد شد».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1392 - 03:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین آلبوم «محمدرضا هدایتی» با نام «عشق پنهونی» منتشر می شود | موسیقی ما