برنامه یاد بعضی نفرات
 
واکنش ها به تصمیم مسئولین برج میلاد به عدم واگذاری این سالن به خواننده های پاپ -1
واکنش ها به تصمیم مسئولین برج میلاد به عدم واگذاری این سالن به خواننده های پاپ -1
صدر الدین حسین خانی: اختصاص برج میلاد به گروه‌های سنتی به موسیقی پاپ ضربه می‌زند
موسیقی ما - تصمیم جدید مسئولین برج میلاد در عدم واگذاری سالن این مجموعه به خواننده های پاپ با واکنش هایی از سوی اهالی موسیقی در این حوزه رو به رو شده است. در این بین «صدر الدین حسین خانی» (مدیریت شرکت ایران گام» در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان» در این باره گفت : «درخشش و شکوه موسیقی سنتی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما اختصاص برج میلاد به این گروه‌ها، به موسیقی پاپ ضربه می‌زند.»

وی  عنوان کرد: موسیقی سنتی به خودی خود دارای ارزش بسیاری است و طرفداران خاص خود را دارد. اما حوزه‌ی پاپ به لحاظ مردمی بودن، در میان اقشار مختلف جامعه از وجود مخاطبان زیادی برخوردار است.

این تهیه‌کننده موسیقی در ادامه گفت: برای اجرای گروه‌های سنتی تالارهای بسیار مجهزی هم‌چون "تالار وحدت" اختصاص داده شده است. این در حالی است که "مرکز همایش‌های برج میلاد" یکی از بهترین سالن‌های اجرا برای موسیقی پاپ است.

"حسین خانی" هم‌چنین اظهار داشت: در میان گروه‌های موسیقی سنتی نیز گروه‌های پر مخاطب و کم مخاطب وجود دارد. این در حالی است که اساتید بزرگ این موسیقی همواره در اوج استقبال و درخشش قرار دارند و خود من از طرفداران آن‌ها هستم، اما به طور معمول برقرار کردن ارتباط یک نوجوانی 15 ساله با موسیقی پاپ، بیش از موسیقی سنتی است.

"صدرالدین حسین خانی" خاطر نشان کرد: به طور قطع دلایل زیادی در پس این تصمیم قرار دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، اما امیدواریم در نهایت به بهبود روند کلی موسیقی کشور منجر شود، گرچه پیش از این تصمیم نیز، تمامی هنرمندان مطرح موسیقی پاپ موفق به اخذ مجوز در برج میلاد نمی‌شدند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 12:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 آذر 1392 - 12:42

به نظر من عدم حمایت از موسیقی اصیل به این موسیقی ضربه می زنه ...
به موسیقی پاپ ضربه نمی زنه به دکان هایی که درست کردند ضربه می زنه!

پنجشنبه 7 آذر 1392 - 12:08

ميشه لطف كنيد و بيد به چي موسيقي پاپ ضربه ميزنه حالا اهالي محترم موسيقي پاپ دو ماه اجرا نداشته باشند طوري ميشه اسمون به زمين مياد البته من خودم طرفدار موسيقي پاپم ولي هيچ مشكلي تو اين تصميم نميبينم به نظر من خيليم تصميم درستيه فقط موسيقي پاپ نيست كه خب اهالي موسيقي سنتي و تلفيقي و نواحي هم حق استفاده از سالن برج ميلاد هم دارند سالنو نخريد كه خب اونم ادمن
نه عزيزم به موسيقي پاپ هيچ ضربه اي نميزنه كه هيچ اتفاقا جلوي اجرا هاي تكراري و كسل كننده ي موسيقي پاپ هم ميگيره و يه استراحتي به اهاليش ميده مشكل اينجا نيست مشكل اينجاست كه هر كسي به فكر خودشه و جب و سود خودش شما چون نگران مال و سود و جيبتي اينجوري حرف ميزني و كليش ميكني وگرنه اين تصميم به هيچي ضربه نميزنه الا جيب مبارك شما تهيه كنننده هاي گرامي

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدر الدین حسین خانی: اختصاص برج میلاد به گروه‌های سنتی به موسیقی پاپ ضربه می‌زند | موسیقی ما