برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «بادآباد» بعداز محرم و صفر منتشر مي شود
اشکان کمانگری در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
«بادآباد» بعداز محرم و صفر منتشر می‌شود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: خواننده سنتی خوان کشورمان از انتشار آلبوم جدید خود بعداز محرم و صفر خبر داد و گفت: با طی کردن تمامی مراحل تولید آلبوم جدیدم آماده مرحله انتشار است. اشکان کمانگری در گفت و گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: آلبوم «باداباد» اولین همکاری من با استاد محمدعلی بهمنی در جایگاه شاعر است که دلیل تاخیر در انتشار آن طراحی جلد، میکس ومسترآن بودکه از سال 90 تا به حال طول کشیده است.

این خواننده در ادامه افزود: علاوه بر این‌ها این تاخیر دلیل دیگری نیز داشت و این بود که مدت‌ها بود آلبوم مجوز خود را اخذ کرده بود اما متاسفانه خبری از این موضوع نداشتیم و کسی هم ما را با خبر نکرده بود. وقتی به وزارت ارشاد مراجعه کردیم متوجه شدیم که سه ماه پیش مجوز ما آماده بود است.

وی ادامه داد: آهنگسازی این آلبوم را میدیا فرج نژاد انجام داده است و اشعار آن از میان اشعار هوشنگ ابتهاج، محمد علی بهمنی، فریدون مشیری، سیمین بهبهانی و همچنین غزلیاتی از سعدی انتخاب شده است.

کمانگری خاطر نشان کرد: «بادآباد» شامل 10 قطعه است که «بادآباد»، «چو دل به عشق دهی»، «عاشق نه چنان باید»، «چندین شب»، «خاموشی»، «ارغوان» و... عنوان این قطعات هستند که با همکاری گروه کوبه ای پژواک به رهبری کامران منتظری همراه است.

وی در ادامه افزود: یکی از اشعار این آلبوم از سروده های محمد علی بهمنی است و توسط وی نیز دکلمه شده است. نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو شروین مهاجر و نوازنده ساز قانون رابعه زند است.

این خواننده تاکید کرد: «بادآباد» قرار است توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای باربد منتشرشود و به دست علاقه مندان برسد.

کمانگری درباره فعالیت‌های دیگر خود گفت: دوآلبوم از سالهای 86 و 88 آماده انتشار دارم که تمامی مراحل ساخت آن‌ها انجام شده است. یکی از این آلبوم‌ها «آواز سکوت» نام دارد و توسط امیرحسین سام آهنگسازی شده است که یک آلبوم ارکسترال است و منتظر هستیم آن را برای انتشار به یک ناشر خوب واگذار کنیم.

وی درباره آلبوم دیگر خود گفت: این آلبوم که هنوز عنوان مشخصی ندارد، به مرکز موسیقی صدا و سیما واگذار شده است و شامل پنج تصنیف است که با مهران مهرنیا همکاری داشته‌ام. بسیار علاقه مندم که این قطعات را در قالب یک آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی کنم.

کمانگری در پایان گفت: یک آلبوم با ایمان وزیری نوازنده چیره دست تارهمکاری کرده‌ام که قرار است آن را منتشر کنیم. کنسرت‌هایی را نیز در دست انجام داریم که یکی از آن‌ها کنسرت تهران است که احتمالا قطعات این کنسرت نیز به صورت آلبوم منتشر خواهد شد.

این خواننده اخیرا کنسرت‌هایی را در مهاباد، قزوین و اردبیل برگزار کرده است که با موفقیت و استقبال خوبی نیز مواجه شده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 06:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بادآباد» بعداز محرم و صفر منتشر می‌شود | موسیقی ما