برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهروز غریب‌پور در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
زمان دقیقی برای برگزاری اپرای عاشورا تعیین نشده است
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: بهروز غریب پور از برگزاری اپرای عروسکی عاشورا در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها نمی‌توانم زمان دقیقی را برای اجرای این اپرا مشخص کنم. بهروز غریب پور در گفت و گوبا موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که برگزاری این اپرا در تهران بستگی به اجرای تمام شده ما در دبی دارد هنوز نمی‌توانیم زمان قطعی آن را اعلام کنیم.کارگردانی اپرای عاشورا افزود: اپرای عاشورا، در واقع سومین اپرای عروسکی من بعد از چهارگانه اپراهای عروسکی رستم و سهراب، مکبث، مولوی، عاشورا است که تاکنون در تهران و همین طور کشور ایتالیا به اجرا در آمده است. این اپرا در واقع گونه معاصر سازی شده تعزیه است که از نوشته های خودم است و توسط خودم کارگردانی می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه برای این اجرا با مشکل کمبود بودجه مواجه شد یا نه گفت: از آنجایی که این اجرای مجدد ماست برای این اجرا به مشکل برنخوردیم و مشکل ما بر سر اپرای لیلی و مجنون است که تا این لحظه هنوز هیچ کمک مالی‌ای برای ساخت عروسک‌ها و همین طور اجرای آن به ما نشده است. منتهای مراتب ما همچنان مرحله تولید را ادامه داده‌ایم و قرار است آن را در دی ماه روی صحنه ببریم.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای اپرای عاشورا منتظر بار سفرمان از دوبی هستیم و به محض اطلاع زمان و تاریخ دقیق برگزاری آن را اعلام خواهیم کرد.

موسیقی اپرای عروسکی عاشورا” به کارگردانی بهروز غریب پور توسط گروه کر و ارکستر ناسیونال اوکراین و گروه ارکستر سمفونیک تهران اجرا شده است. مصطفی محمودی و محمد معتمدی از جمله خوانندگان این اثر هستند، پیش از این محمد معتمدی و همایون شجریان در اثر دیگر غریب پور٫ “اپرای عروسکی مولوی” این گروه را همراهی کرده بودند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1392 - 21:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زمان دقیقی برای برگزاری اپرای عاشورا تعیین نشده است | موسیقی ما