برنامه یاد بعضی نفرات
 
احسان حق شناس: جنوبی ها به اصالت شان افتخار می کنند
خواننده آلبوم «فرکانس» دو هفته بعد از نخستین کنسرت اش در تهران:
احسان حق شناس: جنوبی ها به اصالت شان افتخار می کنند
موسیقی ما - بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «فرکانس» اولین اجرای خود در برج میلاد را روی صحنه برد و در این اجرا برنامه های زیادی را هم تدارک دید تا حاضرین در سالن لحظات جالبی را سپری نمایند. 

احسان حق شناس درباره این حضور و همکاری اش با «محسن شریفیان» در این برنامه گفت : «همیشه چه در کنسرت و چه در آلبوم هایم سعی کرده ام مفاهیم محتوایی رو به جلویی را تجربه کنم. اگر قرار است اینجا به صورت خاص در مورد کنسرت ام صحبت کنم، باید بگویم که یک نگاه ویژه ای را در تمام بخش های مختلف برنامه داشتیم که چیزی جدید را برای ارائه داشته باشیم. از نوازنده ها و گروه و ارکستر بگیر تا opening و برنامه های ویژه دیگری که در طول اجرا سمت آنها رفتیم. با یک تیم فکری از چند ماه قبل برنامه نشستیم و در مورد این مسائل حرف زدیم و ایده ها و پیشنهادها را پخته تر شان کردیم. در ابتددا برخی اتفاقات دیگر هم قرار بود در این برنامه رخ دهد ولی به مرور به این نتیجه رسیدیم که نباید بی گدار به آب زد و باید کاملا پخته و حساب شده کار کینم. البته فیلم کنسرت های قبلی خودم را هم چند بار مرور کردم و سعی کردم در شیوه اجرای برنامه ام هم نقایص اجراهای قبلی را از بین ببرم. این حیای مهم بود که روی صحنه بایستی نهایت قدرت ام را به کار می گرفتم تا نقصی در نوع اجرا نباشد. ایده حضور محسن شریفیان در این برنامه از مدت ها قبل در ذهن من به چند دلیل. اول اینکه به هر حال ما جنوبی ها احساس خاصی درباره ساز نی انبان داریم و هر وقت آنرا می شنویم، حس و حال خوبی پیدا می کنیم. دلیل بعدی این بود که من اجراهای فردی محسن را دیده بودم و همیشه آن انرژی و هیجان محسن روی سن برای من جالب توجه بود. دوست داشتم در دو قطعه «هوا گرمه» و «لب دریا» از حضورش استفاده کنم و در واقع نوعی ادای دین بود به هویت و سبقه خودم. جنوبی ها همیشه به اصالت شان افتخار می کنند و اگر قرار باشد این ماجرا در مورد موسیقی جنوبی و اصالت آن عنوان شود، ماجرا جدی تر هم هست. از همه اینها گذشته، شخصیت و سواد محسن شریفیان به قدری برای من قابل احترام بود که باعث شد این همکاری به نتیجه برسد و خودمان هم شاهد بودیم که خدا را شکر، نتیجه خوبی را هم در پی داشت.»

این خواننده درباره فعالیت های جدید خودش در آینده هم توضیح داد:« آلبوم چهارم در حال طی مراحل تولید است و برای کنسرت هم سعی می کنیم با توجه به تجربه خوبی که در این برنامه داشتیم، زودتر اقدام کنیم و با فاصله کمی پس از ایام محرم و صفر در تهران باز هم اجرای برنامه داشته باشیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1392 - 08:06

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان حق شناس: جنوبی ها به اصالت شان افتخار می کنند | موسیقی ما