برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» مطرح شد؛
استقبال بندرعباسی‌ها از جشنواره موسیقی خلیج فارس
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: برگزارکننده جشنواره موسیقی خلیج فارس، در گفت و گو با «موسیقی ما» از استقبال مردم بندرعباس از کنسرت ستارگان موسیقی پاپ کشور در قالب این جشنواره خبر داد.

«محمد امین داعی» مدیر اجرایی و کنترل پروژه موسسه فرهنگی هنری دیریا در گفت گو با موسیقی ما گفت: «خوشحالیم که برای نخستین بار چنین برنامه‌ای را برگزار می‌کنیم که از لحاظ تعداد سانس بی‌سابقه بوده است. مردم هرمزگان استقبال پرشوری از این برنامه به عمل آورده‌اند. تمامی بلیت‌های کنسرت سیروان خسروی به فروش رسیده و بخش عمده بلیت‌های کنسرت بنیامین نیز فروخته شده است و بلیت‌های کنسرت محمد علیزاده و گروه سون نیز با سرعت بالایی در حال فروش است».

وی افزود: «
این برنامه با همکاری آقایان «دبیری نژاد» مدیر موسسه فرهنگی هنری دیریا، «دیروار» مدیران هماهنگی و تدارکات، «رضا خوشوقت» مسئول حراست فیزیکی و «کیومرث مرادی» مدیر شرکت هنرمندان خاک جنوب برگزار می‌شود. هم‌چنین بر خود لازم می‌دانیم از مساعدت‌های مسئولین محترم در ارگان‌های مختلف از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جشنواره خلیج فارس، دفتر موسیقی، اداره اماکن، نیروی انتظامی و... سپاس‌گذاری کنیم که زمینه ساز خرسندی مردم استان شدند. از دوستانمان در سایت www.mousika.ir که در فروش بلیت ما را یاری کرده‌اند تشکر می‌کنم».

جشنواره موسیقی خلیج فارس از 22 تا 26 مهر ماه سال جاری با حضور بنیامین بهادری (22 و 23 مهر)، محمد علیزاده (24 مهر)، گروه سون (25 مهر) و سیروان خسروی (26 مهر)، در بندرعباس برگزار می شود.

داعی از برگزاری کنسرتهای سیروان خسروی و بنیامین بهادری در هفته اول آبان ماه و در جزیره قشم خبر داد. اخبار تکمیلی در این خصوص از «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 03:27

دیدگاه‌ها

دوشنبه 15 مهر 1392 - 15:53

حیف شد که ما اونجا نبودیم

پنجشنبه 25 مهر 1392 - 20:18
ليلا

موافقم

5.237.15.178
چهارشنبه 1 آبان 1392 - 10:46

فقط سیروان

چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 19:41

امیر جان خیلی دوستت دارم خییلیی خییلیی ممنون که اراک هم اومدی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال بندرعباسی‌ها از جشنواره موسیقی خلیج فارس | موسیقی ما